Geschoren beneden.

05-10-2013 12:59 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden vrouwen,moet de man het ook scheren (dus kale zak en pik) ben benieuwd!
Nou laat het maar weten!
Moet niet. Mag wel. Graag zelfs.
Liever wel ja.
Kan wally zijn pik zelf nog wel zien? Scheren doet wel visueel vergroten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik trim het af en toe (korter knippen), maar vraag me geregeld af wat nu 'normaal' is... Kaal vind ik niets, maar als ik het laat groeien is het net alsof Bob Marley weer tot leven is gekomen tussen m'n benen...
Ik denk dat vrouwen de ballen altijd wel kaal willen. (ook beter voor de man als je wilt dat de vrouwen je ballen likt en er wat van wil voelen.. met een vachtje erop merk je weinig en heeft zij steeds haar in dr mond).

Het haar erboven willen ze meestal kaal tot max 1,5 cm lang. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Ik ken meiden die helemaal glad niks vonden.. of de stoppels erg pijnlijk vinden tijdens penetratie.. dus liever wat haar hebben. Maar laten we voorop stellen dat geen vrouw de reïncarnatie van Bob Marley wil zien als jij je broek uit doet.
Doe maar kaal ...
Wat de man zelf wil.

Het maakt mij allemaal niks uit.
quote:Fame schreef op 05 oktober 2013 @ 13:04:

Kan wally zijn pik zelf nog wel zien? Scheren doet wel visueel vergroten.Haha Ja ik kan hem goed zien en ja hij is helemaal kaal! wat ik trouwens bij een vrouw ook lekkerder vind,wil geen tanden flossen!
Ja. Flossen doe ik wel met ander draad.

En nu?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Netjes met de tondeuse of kaal, een grote bos met haar is zo jaren 80.
Had er nooit een uitgesproken mening over, maar met huidige vriend merk ik dat het wel fijner is. Nooit ongewenst flossen enzo.....
ballen ja, boven niet helemaal kaal, gewoon goed getrimd tot het net iets langer is dan stoppels en hij geen last heeft van jeuk en ik niet van geprik
Liever wel, gelukkig doet manlief dat ook!
Liever niet.
Ik vind kaal bij een man lelijk, vraag me niet waarom.

Praktischer is het wel
Liever niet.
Ballen graag kaal en de rest getrimd
Ik vind helemaal kaal heel erg niks. Bij man en bij vrouw. Doe mij maar getrimd. En nog liever een bos dan kaal.
.
Ja!! wel zo hygiënisch ;)
Ik vind kaal echt niet om aan te zien..
Gisteravond was mijn vriendin niet thuis en heb ik er alles af gehaald (had inderdaad Bob Marley). Mijn vriendin heeft het weliswaar gezien maar zich er nog niet over uit gelaten of het voor herhaling vatbaar was.
Ja kaal/ kort graag...
Mij maakt het niet zoveel uit. Mag hij helemaal zelf weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven