Gewoon geen zin
maandag 31 oktober 2016 om 14:45
Ben ik nou de enige die het zo weinig doet of jullie ook?
Het is nu alweer 8 weken geleden..
Komt misschien ook omdat ik lichtelijk depressief ben, maar man...
Ik voel me er ook wel schuldig onder, maar kan me er niet toe zetten.
Gelukkig dwingt hij me nergens toe, maar snap dat het voor mijn man dus veel te lang duurt.
Het is nu alweer 8 weken geleden..
Komt misschien ook omdat ik lichtelijk depressief ben, maar man...
Ik voel me er ook wel schuldig onder, maar kan me er niet toe zetten.
Gelukkig dwingt hij me nergens toe, maar snap dat het voor mijn man dus veel te lang duurt.
maandag 31 oktober 2016 om 14:51
Nou bij mij is het ook al een tijdje geleden, maar ik ben 34 weken zwanger. Heb totaal geen libido meer. Zin moet je maken zeggen ze, maar daar kan ik me nu even niet toezetten. Ik voel me soms ook wel bezwaard richting man en gelukkig heeft hij begrip, maar weet wel dat ik het over een tijdje heel goed ga maken
maandag 31 oktober 2016 om 14:53
Voel je je nog aangetrokken? Zo ja dan komt het zeker weer goed. Depressie is niet niets. Neem je anti-depressiva? Ook hierdoor kan je zin verminderen.
Probeer eens gewoon een leuke avond te hebben zonder seks als hoofddoel. Tegen elkaar liggen, filmpje kijken met een hapje en een drankje. Of elkaar masseren. Moet je man wel willen natuurlijk. Gelukkig was mijn man wel zo lief toentertijd.
Probeer eens gewoon een leuke avond te hebben zonder seks als hoofddoel. Tegen elkaar liggen, filmpje kijken met een hapje en een drankje. Of elkaar masseren. Moet je man wel willen natuurlijk. Gelukkig was mijn man wel zo lief toentertijd.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
maandag 31 oktober 2016 om 14:53
Als je lichtelijk depressief bent, of iets anders geestelijk/lichamelijk mankeert, maakt je lichaam minder oestrogeen aan. Het lichaam heeft andere prioriteiten.
Dat je geen zin hebt, hoeft helemaal geen probleem te zijn Zolang jullie beiden er geen probleem van maken.
Het wordt pas een probleem, als je man er niet meer mee om kan gaan.
Het kan voor hem een probleem worden, als het te lang niet meer gebeurt.( Gefrustreerd, vaker saggerijnig, meer zuchtend).
Geef je zelf daar de schuld niet van. Heb ook begrip voor je man, als hij seks op en andere manier gaat zoeken.
Probeer zoveel mogelijk te knuffelen en te kroelen. Te laten voelen/zien hoeveel jullie van elkaar houden.
denk terug aan de tijd dat alles nog wel regelmatig ging tussen jullie.
Praat erover met elkaar.
Wie weet is het gewoon tijdelijk.
Dat je geen zin hebt, hoeft helemaal geen probleem te zijn Zolang jullie beiden er geen probleem van maken.
Het wordt pas een probleem, als je man er niet meer mee om kan gaan.
Het kan voor hem een probleem worden, als het te lang niet meer gebeurt.( Gefrustreerd, vaker saggerijnig, meer zuchtend).
Geef je zelf daar de schuld niet van. Heb ook begrip voor je man, als hij seks op en andere manier gaat zoeken.
Probeer zoveel mogelijk te knuffelen en te kroelen. Te laten voelen/zien hoeveel jullie van elkaar houden.
denk terug aan de tijd dat alles nog wel regelmatig ging tussen jullie.
Praat erover met elkaar.
Wie weet is het gewoon tijdelijk.
maandag 31 oktober 2016 om 14:54
Een weekend samen weg? Even zonder verplichtingen er gewoon tussenuit en uitrusten?
desnoods samen in bad, sauna, en veel tegen elkaar aan hangen.
Hem wel van te voren waarschuwen dat dat de insteek is en dat je echt geen seks wilt maar puur even die intimiteit.
Probeer weer te leren ontspannen bij elkaar en met elkaar.
Hem wel van te voren waarschuwen dat dat de insteek is en dat je echt geen seks wilt maar puur even die intimiteit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 31 oktober 2016 om 15:06
quote:jaw schreef op 31 oktober 2016 @ 14:54:
Een weekend samen weg? Even zonder verplichtingen er gewoon tussenuit en uitrusten?
Dat klinkt zo simpel. 'Echt geen seks hoor lieverd, alleen die intimiteit. Dat jij daar vreselijk geil van wordt, is niet mijn probleem. Toedeloe! Kus!'
Zou dat echt werken?
Dat klinkt zo simpel. 'Echt geen seks hoor lieverd, alleen die intimiteit. Dat jij daar vreselijk geil van wordt, is niet mijn probleem. Toedeloe! Kus!'
Zou dat echt werken?
maandag 31 oktober 2016 om 15:11
Ik neem idd anti depri, en hij maakt er geen punt van..alhoewel hij het niet probeert te laten merken..
Ik heb inderdaad ff een andere prioriteit en dat is me beter voelen.
We zouden morgen idd ff naar sauna maar ben nu weer verkouden, er is altijd wat..door misschien lage weerstand ofzo?
Laatst op vakantie deden we het best vaak maar dat is nu helemaal weg.
Bedankt voor de reakties
We zouden morgen idd ff naar sauna maar ben nu weer verkouden, er is altijd wat..door misschien lage weerstand ofzo?
Bedankt voor de reakties
maandag 31 oktober 2016 om 15:20
quote:petra12345 schreef op 31 oktober 2016 @ 15:11:
Ik neem idd anti depri, en hij maakt er geen punt van..alhoewel hij het niet probeert te laten merken..
Bedankt voor de reaktiesSauna is juist goed voor de verkoudheid toch?
Bedankt voor de reaktiesSauna is juist goed voor de verkoudheid toch?
maandag 31 oktober 2016 om 15:20
maandag 31 oktober 2016 om 15:24
Beetje afhankelijk van het type anti-depressieven. Maar er zitten er genoeg bij die gewoon je complete gevoelswereld afvlakken en wegnemen. Dus niet alleen de negatieve dalen, maar ook de positieve uitingen, tja, dan blijft er dus ook weinig zin in wat dan ook over, je staat in de neutraal en voor zin in seks zal je toch in staat moeten zijn om jezelf in een wat hogere versnelling te zetten, maar die A-D voorkomen dat dus.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 31 oktober 2016 om 16:02
quote:beetjegek schreef op 31 oktober 2016 @ 15:20:
[...]
Kan hij zelf toch ook? Zie al voor me dat mijn man me moet klaar vingeren terwijl zijn kop er niet naar staat. Zou er niet van kunnen genieten.Ja inderdaad, als ik zin had zou ik dat kunnen doen, maar als je hoofd er niet naar staat, dan kun je ook dat niet opbrengen helaas..
[...]
Kan hij zelf toch ook? Zie al voor me dat mijn man me moet klaar vingeren terwijl zijn kop er niet naar staat. Zou er niet van kunnen genieten.Ja inderdaad, als ik zin had zou ik dat kunnen doen, maar als je hoofd er niet naar staat, dan kun je ook dat niet opbrengen helaas..
maandag 31 oktober 2016 om 16:13
Praten Petra,
dat is echt het beste
samen een oplossing zoeken.
Je weet nu dat aan zowel de meds ligt als aan je toestand.
Ga desnoods samen naar jullie huisarts.
Immers tijdens jullie vakantie ging de seks nog goed.
Het kan tijdelijk zijn.
Ik heb iets anders meegemaakt, waardoor mijn seksdrive op een zeer laag pitje stond.
Ik heb mijn man nooit horen klagen, we kroelden veel en lieten ondanks dat er even geen seks tussen ons was, heel goed merken , dat we van elkaar hielden. Nog steeds.
Ondertussen is die periode gewoon over gewaaid en vrijen we weer als vanouds.
dat is echt het beste
samen een oplossing zoeken.
Je weet nu dat aan zowel de meds ligt als aan je toestand.
Ga desnoods samen naar jullie huisarts.
Immers tijdens jullie vakantie ging de seks nog goed.
Het kan tijdelijk zijn.
Ik heb iets anders meegemaakt, waardoor mijn seksdrive op een zeer laag pitje stond.
Ik heb mijn man nooit horen klagen, we kroelden veel en lieten ondanks dat er even geen seks tussen ons was, heel goed merken , dat we van elkaar hielden. Nog steeds.
Ondertussen is die periode gewoon over gewaaid en vrijen we weer als vanouds.
maandag 31 oktober 2016 om 16:52
Goh beetjegek, andersom zou ik daar dus helemaal geen probleem mee hebben, net als vroeger als ik ongesteld was.
En inderdaad hij heeft een stel handen, maar ik vind 8 weken ook best lang, is heel helemaal geen intimiteit meer? Kus als je binnenkomt of weggaat, als je naar bed gaat?
En inderdaad hij heeft een stel handen, maar ik vind 8 weken ook best lang, is heel helemaal geen intimiteit meer? Kus als je binnenkomt of weggaat, als je naar bed gaat?
die ik wilde bestaat al...
maandag 31 oktober 2016 om 16:57
quote:attribuutje schreef op 31 oktober 2016 @ 16:52:
Goh beetjegek, andersom zou ik daar dus helemaal geen probleem mee hebben, net als vroeger als ik ongesteld was.
En inderdaad hij heeft een stel handen, maar ik vind 8 weken ook best lang, is heel helemaal geen intimiteit meer? Kus als je binnenkomt of weggaat, als je naar bed gaat?Als je ongesteld bent kùn je niet, dat is heel wat anders dan niet willen.
En inderdaad hij heeft een stel handen, maar ik vind 8 weken ook best lang, is heel helemaal geen intimiteit meer? Kus als je binnenkomt of weggaat, als je naar bed gaat?Als je ongesteld bent kùn je niet, dat is heel wat anders dan niet willen.
maandag 31 oktober 2016 om 17:13
quote:attribuutje schreef op 31 oktober 2016 @ 17:10:
Je kunt heel goed als je ongesteld bent, wij wilden dat (gelukkig) allebei niet, maar daarom werd er nog wel gevreeën. Maar ik begrijp wat je bedoeld.Dus jullie wilden dat niet, juist, maar waren wel opgewonden. Ik hou van seks en van mijn man maar als ik er geen zin an heb beurt er niks hoor.
Je kunt heel goed als je ongesteld bent, wij wilden dat (gelukkig) allebei niet, maar daarom werd er nog wel gevreeën. Maar ik begrijp wat je bedoeld.Dus jullie wilden dat niet, juist, maar waren wel opgewonden. Ik hou van seks en van mijn man maar als ik er geen zin an heb beurt er niks hoor.
dinsdag 1 november 2016 om 08:37
quote:retrostar schreef op 31 oktober 2016 @ 19:15:
Als je echt van hem houdt dan kan je hem ook ter wille zijn ook al heb je zelf geen trek.
Petra heeft al aangegeven dat haar hoofd daar niet naar staat.
Ze zal zielsveel van haar man houden maar ze is licht depressief en slikt daar medicijnen voor.
Als je echt van hem houdt dan kan je hem ook ter wille zijn ook al heb je zelf geen trek.
Petra heeft al aangegeven dat haar hoofd daar niet naar staat.
Ze zal zielsveel van haar man houden maar ze is licht depressief en slikt daar medicijnen voor.
dinsdag 1 november 2016 om 08:43