groepsseks avonden

02-08-2011 19:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met groepssex bedoel ik dus geen commerciele parenclub, maar sexen met een groep gelijkgestemden op afgesproken verenigingsavonden. Vroeger had je van die verenigingen zoals de NVSH die dus... in een afgehuurde gelegenheid samen gingen sexen, Gewone mensen vaak beetje alternatief.. en bestuderd.

Bestaat dat helemaal niet meer?

p.s.

In parenclubs kom je veel getatoeerde opgeblazen heren tegen met van die afgelebberde dames. Parencubs op niveau ken ik niet. Wel dure parenclubs maar die zitten dan weer vol omhooggevallen frietboeren.
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:

met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.

De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.

Dat soort types kom je tegen in de duurdere parenclub.

Uiteraard. Je neukt liever gelijkgestemde statusgevoelige, pretentieuze kutjes

N.b. ongenuanceerde meningen wijzen meestal op een niet bijster hoog intelligentie en ontwikkelingsniveau.
bestudeerde seksvrinden?
mijn god, je zou toch vrijwilliger zijn bij de NVSH
Ja, en dan komt ie daar ook nog leverstootjes uitdelen. Gezellig hoor, die avonden....
[quote]eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:

met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep /quote]

Uiteraard......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 21:49:

met omhooggevallen frietboeren bedoel ik uiteraard de mannen en vrouwen die groot zijn geworden met een simpel beroep en heel veel uren draaien en daardoor de financiele status bereikt hebben van iemand die een behoorlijke maatschappelijke positie heeft opgebouwd.

De marktkoopman, friet of groenteboer die met zijn verkeerde bmw en getoupeerde tijgervelletjes vrouwtje, ......niveau-loze massaconsument.

Dat soort types kom je tegen in de duurdere parenclub.

Wat bomt het jou hoe iemand de entree verdient?

Misschien eens bij je arts/advocaat/therapeut vragen waar hij groepssekst.
quote:eleonora schreef op 03 augustus 2011 @ 05:13:

[...]

Misschien eens bij je arts/advocaat/therapeut vragen waar hij groepssekst.
Groepssex op niveau, hoe doe je dat, TO?
OMG... To ik hoef jou niet eens als buur, laat staan dat ik jou in een club tegen zou willen komen.

Een voorkeur hebben voor 'n bepaald publiek kan ik goed begrijpen. Maar de manier waarop jij die voorkeur onder woorden brengt, hoe jij over mensen schijnt te denken..
Je opteert voor een SOA op niveau?
verba volant, scripta manent.
quote:veraflora schreef op 03 augustus 2011 @ 07:44:

Groepssex op niveau, hoe doe je dat, TO?In de spacetower van de Euromast.
verba volant, scripta manent.
Taipei 101 is 508 m hoog.

In Dubai staat een gebouw van 828 meter.

Boek een reis en vraag aan de passagiers in het vliegtuig of ze met je mee willen seksen.

Of ga op de eerste commerciële vlucht de ruimte in, dat is pas wippen op hoog niveau.
quote:eye4you schreef op 02 augustus 2011 @ 19:01:

Die zitten dan weer vol omhooggevallen frietboeren.Een lekker frietje gaat er natuurlijk altijd wel in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven