grote schaamlippen lelijk? genant?

01-04-2011 16:13 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik ben 20 jaar en ik zit al een tijdje met een probleem.

mijn binnenste schaamlippen zijn erg groot en het is dus niet erg mooi. ik schaam me hier erg voor, en ik vind het dus ook erg moeilijk om mijzelf helemaal te geven tijdens de sex. ik heb geen vaste relatie dus ook de reactie van mannen maakt me onzeker. ik denk dat het hierdoor komt dat ik geen relatie heb, ik wijs namelijk altijd alle mannen af waarna ik er later spijt van krijg

heeft iemand hetzelfde probleem of misschien tips?
ff on topic: maak je geen zorgen meid, daar vallen mannen echt niet over. Ik zat net 10 min te bedenken hoe dat ook alweer bij mijn ex zat: echt geen idee, hoewel ik die vaak geproeft heb met het licht aan. Oftewel: boeien, anders wist ik het nog wel.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi forum meiden,



de man van miens had het altijd een een halve kip die er uit hing. Hier werd ik erg onzeker door en met name omdfat het ook nog waar was!!!

Geen slip in de wereld te vinden die het hele handeltje binnen kon houden.

toch na een goed geslaaagde schaamlip correctie ben ik zeer tevreden en ziet het er weer besc haafd uit

.

lieve groetjes van jullie miens
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelfs jaloers op jouw binnenste schaamlippen! Ik heb één grote en één kleine. Da's pas jammer. Zou graag willen dat de andere wat groter was, dus als iemand een stukje aan mij wil doneren :p



Nee alle gekheid op een stokkie. Alles werkt verder prima. Symmetrisch was wat mij betreft wat fraaier geweest, maar ik heb er ook nog nooit een opmerking over gehad. Gewoon lekker van de seks en van elkaar genieten. Daar draait het om!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties doorgelezen, maar bij deze gozer werkt het zo (weet hij nog uit een vorige periode): als ik een dame zo interessant vind dat ik tot daden over wil gaan dan kan het me werkelijk waar niets, maar dan ook niets, meer schelen of er ergens iets wel of niet perfect is. Al kun je er bij wijze van spreken een strik in leggen.



Het is wel een jammer als een vrouw zich bij het afleggen van haar kledij omlaag haalt door de nadruk te leggen op ieder pukkeltje en puistje. En daarbij: ik ben ook niet de evenknie van Zeus.
Uitstekende schaamlipjes vind ik mooi en opwindend, zeker als de schaamstreek van alle haar ontdaan is. Ik vind het ook erg opwindend om tijdens orale sex met de lipjes te spelen. En dan nog maar te zwijgen als ze opengespreid een soort erehaag vormen naar de vagina.
http://www.youtube.com/watch?v=2GbHkhGr6-A

Voor de liefhebber...



Ik blijf die erehaag mooi vinden, Kale!!
Alle reacties Link kopieren
geeft zo'n leuk klapperend geluid tijdens het fietsen als ze tussen de spaken komen
Is mooi. Niets aan doen.quote:Camille schreef op 08 april 2011 @ 21:44:

geeft zo'n leuk klapperend geluid tijdens het fietsen als ze tussen de spaken komen
quote:Camille schreef op 08 april 2011 @ 21:44:

geeft zo'n leuk klapperend geluid tijdens het fietsen als ze tussen de spaken komen





Gelukkig heb ik van nature een designerkutje.



Zelfs het interieur is keurig, volgens de doktersassistente. Geen verzakkingen, dus makkelijker om een uitstrijkje te maken, elke vijf jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:cicindelaatje schreef op 05 april 2011 @ 15:58:

Ik ben zelfs jaloers op jouw binnenste schaamlippen! Ik heb één grote en één kleine. Da's pas jammer. Zou graag willen dat de andere wat groter was, dus als iemand een stukje aan mij wil doneren :p



Nee alle gekheid op een stokkie. Alles werkt verder prima. Symmetrisch was wat mij betreft wat fraaier geweest, maar ik heb er ook nog nooit een opmerking over gehad. Gewoon lekker van de seks en van elkaar genieten. Daar draait het om!



Same here! Bij mij is het ook asymmetrisch.... Uitsteken is ook niet erg maar dat het maar aan één kant is staat wel een beetje raar. On the other hand, heb al een paar keer gehoord tijdens de 'werkzaamheden' dat ik een lekkere poes heb. Ooit heb ik een scharrel uitgelegd dat ik best onzeker was, waarop hij zei 'als een meisje mooi is, dan maakt het niet uit hoe ze daaronder uitziet'.



Het liefste zou ik het laten corrigeren maar door die taboe durf ik het eigenlijk toch niet. Misschien maar even een nieuwe vent zoeken die mij geweldig vind, ongeacht uitstekende schaamlippen.
Alle reacties Link kopieren
-mijn binnenste schaamlippen zijn erg groot en het is dus niet erg mooi. ik schaam me hier erg voor, en ik vind het dus ook erg moeilijk om mijzelf helemaal te geven tijdens de sex-



Duidelijk he? Heel vlug wat aan laten doen. Anders wordt het helemaal nooit niks meer met je (sex)leven. Stel je voor. Je schaamt je er voor, en je geeft je niet. Leuk voor die mannen die met je meegaan. Denk je daar ook weleens aan? Of draait het alleen maar om die gigantische lappen?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha moppetoet!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, gewoon omdat het interessant is:





[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2011 21:23
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En nog véul meer



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2011 21:24
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is die uitbundigheid wel symetrisch, maar zelfs als dat niet zo was zou ik er niet mee zitten hoor.....
Alle reacties Link kopieren
18+ PLAATJE!!!!



Ik neem aan dat deze vrouw er wél last van heeft..



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2011 21:23
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 09 april 2011 @ 00:29:

18+ PLAATJE!!!!



Ik neem aan dat deze vrouw er wél last van heeft..



[...]Tja, dat is zo ongeveer mijn situatie. Kan mijn binnenste schaamlippen ook zo uitrekken....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-04-2011 21:26
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 09 april 2011 @ 00:36:

[...]





Tja, dat is zo ongeveer mijn situatie. Kan mijn binnenste schaamlippen ook zo uitrekken.... En jouw man vindt je nog steeds lekker en vindt het zelfs leuk om je te beffen! Daarnaast staat ie in een galerij met 100 normale foefen..
Alle reacties Link kopieren
Jemig... haar nagels zijn niet even lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 april 2011 @ 00:46:

Jemig... haar nagels zijn niet even lang.



Ik ben pro asymmetrie.. Maar haar nagels moeten toch écht wel allemaal gelijk zijn hoor.. Djeeeeeeeeezzzz





Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 09 april 2011 @ 00:39:

[...]





En jouw man vindt je nog steeds lekker en vindt het zelfs leuk om je te beffen! Daarnaast staat ie in een galerij met 100 normale foefen.. Ja...! Gelukkig wel....
Alle reacties Link kopieren
Een man kijkt er wel degelijk naar, maar wees gerust, goed ontwikkelde schaamlippen zijn prachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 09 april 2011 @ 00:36:

[...]





Tja, dat is zo ongeveer mijn situatie. Kan mijn binnenste schaamlippen ook zo uitrekken....

Hier idem. En ik ben er pas heel laat achtergekomen dat dat dus groter is dan bij anderen. Ik had veel last met fietsen, maar ik dacht dat iedereen dat had. Nog nooit heb ik het vergeleken met anderen.



Tot ik ging werken als echoscopiste en ook inwendige echo's ging maken en daardoor kon vergelijken. Ja, de mijne zijn groot.

Nu heb ik een fietszadel met een 'gat' in het midden en heb ik met fietsen geen last meer. Te strakke broeken draag ik ook niet meer. Verder nog nooit klachten gehad van sekspartners.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen nou eenmaal. Ik heb die uitbundige vagina al m'n hele leven (nou ja, vanaf mijn pubertijd dan). Ik weet niet beter.

Dit is wat ik heb. Ik kan daar niets aan veranderen, behalve dan misschien een operatieve ingreep, maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt...



Het is misschien bijzonder, maar goor.....?!?!? Ik matig me toch ook geen oordeel aan over je piemel? Die ken ik niet, natuurlijk, maar gelet op je woorden hier ben ik daar niet rouwig om...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven