hardheid

31-08-2011 14:05 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja de titel geeft het al aan

Ik heb een vraag qua de hardheid van een erectie.

Ik heb 2 mannen war ik regelmatig sex mee heb alleen heeft de ene best een flink apparaat en die word dusdanig knoerthard dat het soms bijna pijn doet...de ander is een stuk minder bedeeld maar heb ook t idee dat die niet zo knoerhard word in erectie.

De eerstgenoemde heeft geen voorhuid de 2e wel...kan daardoor het verschil zo aanvoelen of is er wel degelijk veel verschil in hardheid van...

( ja deze vraag is volledig serieus en weet m nergens anders te stellen)
Wat is de vraag dan?
of er wel degelijk "gradaties" zijn in hardheid van erecties...
Kennelijk wel dus!
Je ondervind het aan de lijve dus dan zal het wel
is volgens mij ook een kwestie van stimulatie. Hoe langer ik mijn man laat 'wachten', hoe harder hij wordt.
quote:vraagtekentje11 schreef op 31 augustus 2011 @ 14:05:

ja de titel geeft het al aan

Ik heb een vraag qua de hardheid van een erectie.

Ik heb 2 mannen war ik regelmatig sex mee heb alleen heeft de ene best een flink apparaat en die word dusdanig knoerthard dat het soms bijna pijn doet...de ander is een stuk minder bedeeld maar heb ook t idee dat die niet zo knoerhard word in erectie.

De eerstgenoemde heeft geen voorhuid de 2e wel...kan daardoor het verschil zo aanvoelen of is er wel degelijk veel verschil in hardheid van...

( ja deze vraag is volledig serieus en weet m nergens anders te stellen)Goed onderzoek !
Nee, er is gewoon verschil in hardheid. En dat heeft niets te maken met grootte, dikte of voorhuid.

En bij veel mannen ook niets met mate van opwinding.
Bazinga!
sorry, verkeerd begrepen..
anoniem_113981 wijzigde dit bericht op 31-08-2011 14:16
Reden: edit
% gewijzigd
Ah know`t, tha shunt
ok thnxs vivalda

zoveel mannen heb ik ook niet versleten en vandaar mijn vraag hier dan ook....vind het ook zo stom om aan de man in kwestie te vragen waar hij minder hard van word of hij het niet lekker genoeg vind
is het niet wat ze noemen het verschil tussen een "vleeslul" en een "bloedlul" of zoiets?
Oow als man ervaar ik wel degelijk verschil in hardheid hoor.

Tijdens een doe-het-zelf sessie "ergens even tussendoor" wordt is stukken minder hard dan tijdens een uitgebreide en ongeremde vrijpartij... Terwijl ie wel hetzelfde functioneert...
Nee janice74 dat is heel iets anders..
Mijn man kent ook gradaties. Is volgens mij wel normaal. Maar van mijn man weet ik wel dat hij enorm hard kan zijn. Kan die ene man dat ook of heb je het nooit meegemaakt? Bij mij doet het overigens geen pijn. Vind het alleen maar leuk eigenlijk : )
Bestaat een 'bloedlul' en een 'vleeslul' eigenlijk wel, of is dat eerder een idioot geintje/fabeltje ?
quote:janice74 schreef op 31 augustus 2011 @ 14:17:

is het niet wat ze noemen het verschil tussen een "vleeslul" en een "bloedlul" of zoiets?x-cuse you! Maarre wat is dat eigenlijk? (klinkt heel dom maar ja )
Nou, wat ik heb gehoord is wordt een vleeslul minder lang als hij hard wordt; dus zal dan ongeveer dezelfde lengte hebben als in slappe toestand.

Een bloedlul wordt een stuk langer in harde toestand (daar gaat meer bloed doorheen).

Maar goed... ik heb dus géén idee of dat nou maar gelul is, of echt (leuk woordgebruik).
quote:sjerietje schreef op 31 augustus 2011 @ 18:35:

Bestaat een 'bloedlul' en een 'vleeslul' eigenlijk wel, of is dat eerder een idioot geintje/fabeltje ?

als je daarmee bedoelt dat bij sommige mannen de penis erg veel toeneemt in erectie en bij de andere nauwelijks ja dan bestaat dat zeker

en er zijn gradaties in hardheid (en dus ook gradaties zijn in lengte wanneer opgewonden) net zoals er gradaties zijn wat de lengte 'in rust' betreft, van koud water krimpt hij bv, normaal gelde hoe meer opgewonden je bent hoe harder je wordt en dat kan soms tot 1,5 à 2 cm verschillen zelfs in erectie (beetje opgewonden tot zeer eg opgewonden), ook spelen factoren als vermoeidheid en alcoholconsumptie een rol
quote:sjerietje schreef op 31 augustus 2011 @ 18:35:

Bestaat een 'bloedlul' en een 'vleeslul' eigenlijk wel, of is dat eerder een idioot geintje/fabeltje ?Nee dat bestaat. Ik heb weleens een aanvankelijk teleurstellend geval in een enorm prettige verrassing zien transformeren na enig voorspel.
quote:_minny schreef op 31 augustus 2011 @ 18:47:

[...]

Nee dat bestaat. Ik heb weleens een aanvankelijk teleurstellend geval in een enorm prettige verrassing zien transformeren na enig voorspel. hahaha lachen !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven