Hellup er gebeurd niks!

30-05-2012 14:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk nooit doe, maar dit is iets waarover ik met andere niet echt over durf te praten. Ik vind het nogal voorschut. Ik ben 19 en ben sinds twee maanden samen met mijn vriend. Hij is 24. Ik heb niet super veel ervaring als het op seks aankomt, maar nu ik een nieuwe relatie heb (ben lang single geweest en niet van de one night stands), ben ik van plan nieuwe vlakken van mijn seksualiteit uit te vinden. Nu dacht ik, mijn vriend is 24 en zal mij daar wel bij kunnen helpen. Maar ik moet zeggen dat er bar weinig van terecht kom en ik niet weet waar het aan ligt. We zijn zoals ik al zei al twee maanden bij elkaar en het is niet tot seks gekomen en het ergste is misschien wel dat hij er ook geen aanstalte tot maakt. We zien elkaar twee a drie keer per week en er zijn genoeg momenten. Het is niet dat we ons niet tot elkaar aangetrokken voelen, bang zijn of ons schamen voor ons lichaam.

Althans ik niet. Ik begin me nogal zorgen te maken en bovendien twijfel ik aan mezelf. Ik voel me afgewezen, vraag mezelf af of ik dik en lelijk ben ofzo.

Ik zal een beetje uitleggen hoe ons tot zover bestaande seksleven eruit ziet. In het begin was hij ook erg terug houdend, ik moest echt aangeven dat hij best aan mijn borsten mag zitten of zijn hand in mijn broek mag steken om het maar even plat te zeggen. Dat deed hij daarna meer en hij nam zelf ook meer initiatief en was meer gepassioneert. Toen dacht ik dat het wle goed zou komen, hij vingert me ook regelmatig en ik pijp hem ook. Verder zoenen we heftig en willen we elkaar ook, zo zie ik het in ieder geval. Maar op momenten dat we met die dingen bezig zijn, gebeurt er verder niets vanuit hem. Ik ben degene die de kleding uit moet krijgen zowel bij hem als bij mij, ik ben degene die telkens de stap moet nemen, maarja ik kan word daar ook een beetje moe van en bovendien als het op seks aankomt kan ik niet zijn piemel gaan sturen. Het is ook al een aantal keer geweest dat ik het echt geprobeerd heb, het zover te krijgen. Toen we eindelijk naakt waren, ik deed mijn best hem op te winden enzovoorts. Maar inplaats dat hij hem er gewoon insteekt of zo, maakte hij geen aanstalten om ook maar iets in die richting te doen. We liggen op elkaar en ik lig klaar en wat gebeurd er niks. Telkens gaat het zo en ik voel me ontzettend afgewezen, ik heb hem ook gevraagd of er wat is, maar heeft hij rare argumenten als ik wil dat niet hier of het moet perfect zijn. Ik vind dit gedrag gewoon niet helemaal gezond voor een man van zijn leeftijd en voel me er rot over. Bovendien lijkt er ook geen schot in te komen en heb ik ook geen zin meer om telkens mijn best te doen voor niks. De andere mannen waar ik bij ben geweest, waren heel anders in die dingen dan was de klus zo geklaard, ik weet niet wat ik met deze situatie aanmoet.
Inderdaad. Ook ik heb een uitstekend seksexemplaar te pakken waar menig snelle man die 'm er vlot inprikt, een puntje aan kan zuigen. Dus snelle klussers zijn echt niet per definitie de betere klussers : )
Ehm, kan je niet gewoon bovenop hem gaan zitten als hij een erectie heeft en dan zelf het initiatief nemen? Denk eerlijk gezegd dat hij dat heel fijn zal vinden.

Want ik denk echt dat hij nog maagd is maar het niet durft te zeggen.

Komt hij wel klaar als je hem pijpt of kan hij zich sowieso niet helemaal laten gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven