HELP! Heb hem penis-onzeker gemaakt

14-05-2016 15:38 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben nu een half jaar een fijne relatie en zijn heel open naar elkaar. Ik ben bang dat ik iets doms heb gedaan; we hadden het over vorige relaties en heb (zonder nadenken) er uit geflapt dat mijn vorige vriendjes een wat langere piemel hadden. Had gelijk al door dat dat niet slim was van me. Hij ging gelijk doorvragen en merkte bij hem dat hij onzeker werd. Hij ging gelijk googlen en opmeten: in 'ruststand' is zijn piemel 9 cm en in erectie 15 cm. Door mijn dommigheid is hij nu heel chagrijnig en onzeker over zijn 9 / 15 cm. Voorheen was hij hier nooit mee bezig. Een piemel die in ruststand wat kleiner (9 cm) is en substantieel toeneemt bij erectie blijkt een zogenaamde bloedpiemel te heten. Kennelijk hadden mijn vorige vriendjes allemaal een zogeheten vleespiemel, ik denk dat ik daarom dit er zo dom uitgeflapt heb. HELP, hoe kan ik hem weer zeker maken?
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 21:58:

Iris Liekens. Of Goedele Iris.



Ik twijfel nog Haha, just Iris will do just fine
Alle reacties Link kopieren
quote:Carrida schreef op 14 mei 2016 @ 19:36:

@iris1969 en k.middleton Dank voor jullie advies! Ik heb na m'n foute opmerking in alle oprechtheid zijn piemel de hemel in geprezen. Alleen is de combinatie van 1. die opmerking en dat hij (2. uitgerekend als pure pleaser) van mij weet dat 3. ik op grote piemels val heel dom van mij. Ik weet niet wat het is maar nu ik er vandaag zo veel mee bezig ben denk ik nu opeens dat het lijkt alsof ik 'm onbewust heb willen kwetsen. Ik ben misschien meer een 'bitch' dan ik soms door heb (ik vind het bijv. heerlijk hoe hij mij uitgebreid beft terwijl ik hem niet pijp) daarnaast is hij veel actiever en attenter in bed dan ik. Dit forum met al jullie reacties helpen mij echt om even die spiegel voorgehouden te krijgen.Hier zegt ze toch echt dat ze wel heeft gezegd dat ze van grote piemels houdt. Nu weet ik natuurlijk niet of hij vindt dat de zijne dan groot genoeg is in haar ogen, of dat dit een twijfelgeval is voor haar.
quote:parbleumondieu schreef op 14 mei 2016 @ 22:11:

[...]



Hier zegt ze toch echt dat ze wel heeft gezegd dat ze van grote piemels houdt. Nu weet ik natuurlijk niet of hij vindt dat de zijne dan groot genoeg is in haar ogen, of dat dit een twijfelgeval is voor haar.Hij wil een 10 zijn in haar ogen qua pik. Ik heb niet de indruk dat TO hem nu direct wil inruilen omdat hij niet perfect is. Volgens mij wil ze weer gewoon back to usual.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoezo is hij geen 10 dan? Telt alleen de lengte mee voor punten? Wie deelt de cijfers uit, hij of zij?
quote:parbleumondieu schreef op 14 mei 2016 @ 22:19:

Maar hoezo is hij geen 10 dan? Telt alleen de lengte mee voor punten? Wie deelt de cijfers uit, hij of zij?

Geen idee. Blijkbaar. En hij deelt dat zelf uit. Zie eerdere post van TO.



Volgens mij zit hij er erg mee dat hij als ultieme pleaser zijnde geen geld heeft voor een penisverlenging .
Ja hoor es, het is gewoon ongelofelijk idioot om tegen je partner te zeggen dat je van grote piemels/tieten/konten/whatever houdt, wanneer die partner geen grote piemel/tieten/kont/whatever heeft. Dan is de reactie van de partner niet zo zeer ingegeven door onzekerheid, maar door het besef dat hij/zij tekort schiet.
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 22:28:

Ja hoor es, het is gewoon ongelofelijk idioot om tegen je partner te zeggen dat je van grote piemels/tieten/konten/whatever houdt, wanneer die partner geen grote piemel/tieten/kont/whatever heeft. Dan is de reactie van de partner niet zo zeer ingegeven door onzekerheid, maar door het besef dat hij/zij tekort schiet.

Welnee, hoe kun je nu tekortschieten als je iets niet in huis hebt? Je kunt je pik niet groter maken, dus hoef je er ook niet onzeker van te worden.



Kijk als je nu bewust niet je best doet in bed dan vind ik dat iets anders, maar als mijn partner liever kleine pronte borstjes ziet of een J Lo kont dan mag dat van mij. Heb ik niet, ga ik ook nooit krijgen. Als het daar om draait in een relatie dan heb ik liever dat hij op zoek gaat naar zijn ideaalplaatje.



Volgens mij vindt TO haar vriend gewoon prima als vriend én in bed, ook al heeft hij dan een gemiddelde pik. Hij neemt het allemaal veel te zwaar op.
Alle reacties Link kopieren
Hij is te gevoelig en zij is te bot. Vaak is het andersom.
quote:parbleumondieu schreef op 14 mei 2016 @ 22:38:

Hij is te gevoelig en zij is te bot. Vaak is het andersom.

Ja daar kan ik een eind in meegaan.



Komen ze vast wel uit. TO is er zich nu van bewust dat zij een teergevoelige partner heeft en dat zij wellicht soms wat te direct is, dus ze zal zeker rekening met hem gaan houden. Als hij nu ook wat zelfinzicht toont en zijn partners directheid dus met een korreltje zout neemt komt het vast helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat hij nog maanden erover zeuren. En moet zij steeds bevestigen dat hij toch wel de liefste is.
quote:parbleumondieu schreef op 14 mei 2016 @ 22:48:

Misschien gaat hij nog maanden erover zeuren. En moet zij steeds bevestigen dat hij toch wel de liefste is.

Brr ja met van die puppy-ogen, of het wordt een stok om mee te slaan. Kan ook nog.



Wellicht ben ik nu te bot hoor, maar kom op, totaal over de zeik over een opmerking over het formaat van je pik. Get a life.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 22:34:

[...]



Welnee, hoe kun je nu tekortschieten als je iets niet in huis hebt?



Dat kan idd niet.



Heeft TO nou alleen maar gezegd dat haar exen groter geschapen waren of heeft ze gezegd dat ze liever een grotere pik heeft (waarmee ze impliceert dat die van haar vriend te klein is naar haar smaak (als ze zou proeven dan, wat ze niet doet ))



In het eerste geval is haar vriend overgevoelig, vind ik, in het tweede geval heeft ze hem feitelijk de wacht aangezegd, wat zijn gekwetstheid verklaart.



Welke van de twee was het nou, TO?
Wel lekker weer hoor, Iris, dat tot op het bot fileren van elke kwestie
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:02:

Wel lekker weer hoor, Iris, dat tot op het bot fileren van elke kwestie

Heerlijk. Ik ben echt te lang weggeweest.



Maar oh lieve help, ik voel alweer een forumverslaving opkomen .
No shit
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:00:

[...]



Dat kan idd niet.



Heeft TO nou alleen maar gezegd dat haar exen groter geschapen waren of heeft ze gezegd dat ze liever een grotere pik heeft (waarmee ze impliceert dat die van haar vriend te klein is naar haar smaak (als ze zou proeven dan, wat ze niet doet ))



In het eerste geval is haar vriend overgevoelig, vind ik, in het tweede geval heeft ze hem feitelijk de wacht aangezegd, wat zijn gekwetstheid verklaart.



Welke van de twee was het nou, TO?

Volgens haar berichtjes heeft ze gezegd dat ze een voorkeur voor grote piemels heeft en heeft ze er uit geflapt dat die van haar ex-en groter waren.



Ze heeft volgens mij niet gezegd dat zijn pride and joy haar niet bevredigt omdat hij te kort is.
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:06:

No shit Yes shit. Forum alweer onder werktijd
quote:iris1969 schreef op 14 mei 2016 @ 23:07:

[...]



Volgens haar berichtjes heeft ze gezegd dat ze een voorkeur voor grote piemels heeft en heeft ze er uit geflapt dat die van haar ex-en groter waren.





Juist ja.



Case closed.
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:09:

[...]



Juist ja.



Case closed.Opent case weer rustig: de clue zit um in mijn laatste regel. Niet zomaar het gedeelte quoten dat je goed uitkomt .
Wat ze niet gezegd heeft kan hij niet gehoord hebben.



De Hoge Raad gaat hier niets aan veranderen hoor.
Even over voorkeuren: ik heb een voorkeur voor Julian McMahon. Betekent dat nu dat ik nooit een andere man mag daten? Omdat die bang is dat hij tekort schiet?



Met andere woorden: het is maar een voorkeur.
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:12:

Wat ze niet gezegd heeft kan hij niet gehoord hebben.



De Hoge Raad gaat hier niets aan veranderen hoor.

* gaat hier even goed voor zitten *



Zij heeft dit laatste niet gezegd, omdat zij dat ook niet zo ziet. Hij hoort dus meer in haar woorden dan zij letterlijk heeft gezegd. Deze interpretatie komt voor zijn rekening, Niet het hare.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 23:12:

Wat ze niet gezegd heeft kan hij niet gehoord hebben.

Dit klopt in de realiteit niet. Er worden ruzies uitgevochten of verliefdheden begonnen op basis van wat men denkt dat iemand bedoeld kan hebben. Eventueel.

Als hij een beetje een vrouwelijke manier heeft om dingen niet letterlijk op te vatten, dan is zijn ego gekrenkt.
quote:parbleumondieu schreef op 14 mei 2016 @ 23:18:

[...]



Dit klopt in de realiteit niet. Er worden ruzies uitgevochten of verliefdheden begonnen op basis van wat men denkt dat iemand bedoeld kan hebben. Eventueel.

Als hij een beetje een vrouwelijke manier heeft om dingen niet letterlijk op te vatten, dan is zijn ego gekrenkt.

Precies.



Overigens neem ik zelf alles vrij letterlijk. Niets vrouwelijks aan te bespeuren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven