HELP! Heb hem penis-onzeker gemaakt

14-05-2016 15:38 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben nu een half jaar een fijne relatie en zijn heel open naar elkaar. Ik ben bang dat ik iets doms heb gedaan; we hadden het over vorige relaties en heb (zonder nadenken) er uit geflapt dat mijn vorige vriendjes een wat langere piemel hadden. Had gelijk al door dat dat niet slim was van me. Hij ging gelijk doorvragen en merkte bij hem dat hij onzeker werd. Hij ging gelijk googlen en opmeten: in 'ruststand' is zijn piemel 9 cm en in erectie 15 cm. Door mijn dommigheid is hij nu heel chagrijnig en onzeker over zijn 9 / 15 cm. Voorheen was hij hier nooit mee bezig. Een piemel die in ruststand wat kleiner (9 cm) is en substantieel toeneemt bij erectie blijkt een zogenaamde bloedpiemel te heten. Kennelijk hadden mijn vorige vriendjes allemaal een zogeheten vleespiemel, ik denk dat ik daarom dit er zo dom uitgeflapt heb. HELP, hoe kan ik hem weer zeker maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee van de beweegredenen een fake topic te openen. Of alleen de afsluiting was fake, kan ook.
Alle reacties Link kopieren
misschien kan de meneer van Carrida in de privé kliniek een penis vergroting ondergaan. Er is vast wel een bevriende chirurg die dit voor een zacht prijsje wil doen.
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
Heb even getwijfeld of ik nog zou reageren. Maar voor degenen die het écht willen weten: dit topic met mijn probleem was 100% zuiver. Voor de overigen: dank voor het vertrouwen. Al had ik die opmerking over privékliniek ook best voor me zelf kunnen houden. Ik bedank diegenen die mij dit weekend zo goed verder hebben geholpen! Jullie zijn schatten waar hopelijk de mensen het goede wel van inzien.
Nou bedankt voor het komische topic en veel plezier nog met zijn namaaklul. Heeft hij toch wel iets groter gemaakt in die mal, mag ik hopen?
quote:Carrida schreef op 15 mei 2016 @ 13:30:

Ja ik moet toegeven dat jullie reacties mij een goede spiegel hebben voorgehouden. Een update: mijn vriend kwam gisteravond thuis van dag werken in z'n privékliniek met een cadeau voor mij. Ik dat uitpakken, schrik niet: hij had met een speciaal pakket een afdruk gemaakt van zijn piemel in erectie. Dit is met een speciaal pakket waarbij je eerst de piemel in een mal met gips duwt en vervolgens ingiet met een speciaal soort vloeibaar siliconen. In die siliconen plaats je dan een dunnere vibrator. Dit goedje laat je 24 uur hard worden en viola: je hebt een unieke vibrator. Toen ik dit gisteravond uitpakte en door had wat het precies was, samen met z'n mooie vette smile, kreeg ik opeens zin om voor hem een mooi live-showtje te geven met m'n nieuwe aanwinst. Die improvisatie had ie volgens mij niet verwacht, maar geloof me: van dat hele songfestival hebben hij en ik niets meegekregen. Tot 03.00u bezig geweest. Vanochtend alles goed uitgesproken. Heb in 24uur mezelf nog nooit zo leren kennen. Ben blij dat hij en ik nu zonder gedoe weer verder kunnen.Met zijn formaat had ie meer dan genoeg materiaal om er twee te kunnen maken. Sorry, ik kon het niet laten. Raar verhaal ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carrida schreef op 15 mei 2016 @ 15:50:

Heb even getwijfeld of ik nog zou reageren. Maar voor degenen die het écht willen weten: dit topic met mijn probleem was 100% zuiver. Voor de overigen: dank voor het vertrouwen. Al had ik die opmerking over privékliniek ook best voor me zelf kunnen houden. Ik bedank diegenen die mij dit weekend zo goed verder hebben geholpen! Jullie zijn schatten waar hopelijk de mensen het goede wel van inzien.

Hi Carrida, wat ongelukkig gelopen zeg, vervelend voor jullie allebei! Er zijn vast al veel tips gegeven. Deze nog vanuit ervaring met een bloedlul. Het is vanuit de vrouw een kwestie van voorkeur, beide heeft voor en nadelen. De heer zit er aan vast. Maar het is heerlijk voor een man met bloedlul heerlijk om - bijvoorbeeld in de mond of hand van zijn partner - hard te worden. Lees op de eerste pagina dat je niet zo'n pijper bent, maar als voorbeeld. Maak daar een lekkere, prettige ervaring van. Geef er op een positieve manier aandacht aan. Laat weten dat je merkt dat hij opgewonden wordt en het heerlijk vindt om te zien groeien (op een manier die bij hem past, zeggen of laten voelen). Dat je daar ook opgewonden van wordt. Als hij zich trouwens echt overweegt te laten opereren, denk ik wel dat het iets is wat hem al langer bezig hield en jouw opmerking op z'n best de druppel was die de emmer deed overlopen, maar zeker niet de oorzaak. Succes.



edit: oh, al opgelost dus, nouja ook goed
quote:Carrida schreef op 15 mei 2016 @ 13:30:

Ja ik moet toegeven dat jullie reacties mij een goede spiegel hebben voorgehouden. Een update: mijn vriend kwam gisteravond thuis van dag werken in z'n privékliniek met een cadeau voor mij. Ik dat uitpakken, schrik niet: hij had met een speciaal pakket een afdruk gemaakt van zijn piemel in erectie. Dit is met een speciaal pakket waarbij je eerst de piemel in een mal met gips duwt en vervolgens ingiet met een speciaal soort vloeibaar siliconen. In die siliconen plaats je dan een dunnere vibrator. Dit goedje laat je 24 uur hard worden en viola: je hebt een unieke vibrator. Toen ik dit gisteravond uitpakte en door had wat het precies was, samen met z'n mooie vette smile, kreeg ik opeens zin om voor hem een mooi live-showtje te geven met m'n nieuwe aanwinst. Die improvisatie had ie volgens mij niet verwacht, maar geloof me: van dat hele songfestival hebben hij en ik niets meegekregen. Tot 03.00u bezig geweest. Vanochtend alles goed uitgesproken. Heb in 24uur mezelf nog nooit zo leren kennen. Ben blij dat hij en ik nu zonder gedoe weer verder kunnen.www.uitzendinggemist.nl
quote:Carrida schreef op 15 mei 2016 @ 13:30:

Ja ik moet toegeven dat jullie reacties mij een goede spiegel hebben voorgehouden. Een update: mijn vriend kwam gisteravond thuis van dag werken in z'n privékliniek met een cadeau voor mij. Ik dat uitpakken, schrik niet: hij had met een speciaal pakket een afdruk gemaakt van zijn piemel in erectie. Dit is met een speciaal pakket waarbij je eerst de piemel in een mal met gips duwt en vervolgens ingiet met een speciaal soort vloeibaar siliconen. In die siliconen plaats je dan een dunnere vibrator. Dit goedje laat je 24 uur hard worden en viola: je hebt een unieke vibrator. Toen ik dit gisteravond uitpakte en door had wat het precies was, samen met z'n mooie vette smile, kreeg ik opeens zin om voor hem een mooi live-showtje te geven met m'n nieuwe aanwinst. Die improvisatie had ie volgens mij niet verwacht, maar geloof me: van dat hele songfestival hebben hij en ik niets meegekregen. Tot 03.00u bezig geweest. Vanochtend alles goed uitgesproken. Heb in 24uur mezelf nog nooit zo leren kennen. Ben blij dat hij en ik nu zonder gedoe weer verder kunnen.Uhu. Rara wat klopt er niet
Oh sorry. Ik dacht dattie gisteravond nog eerst z'n lul in een mal moest drukken. Toch blijft het een vaag verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Carrida schreef op 15 mei 2016 @ 13:30:

en viola: je hebt een unieke vibrator. Je weet dat er wat issues zijn met Viola hier op VIVA?
quote:parbleumondieu schreef op 15 mei 2016 @ 22:36:

[...]



Je weet dat er wat issues zijn met Viola hier op VIVA?
quote:miloen schreef op 14 mei 2016 @ 16:29:

Hahaha ik heb datook wel eens tegen mijn vriend gezegd, mijn ex had echt een enorme piemel. Alleen ik vond het juist een voordeel dat mijn huudige vriend gewoon normaal is, ik ben namelijk niet extreem diep ofzo, dus dit is veel prettiger



Het gaat om de match tussen jou en hem dus zeg dan gewoon dat die match nu perfect is ????Dit dus, lijkt me het meest realistische antwoord. Mijn ex was ook groot geschapen maar zou het fijner vinden als mijn volgende vriendje een aantal cm kleiner heeft. Dat deed gewoon afentoe pijn.
quote:Anoniem8903 schreef op 16 mei 2016 @ 03:26:

[...]





Dit dus, lijkt me het meest realistische antwoord. Mijn ex was ook groot geschapen maar zou het fijner vinden als mijn volgende vriendje een aantal cm kleiner heeft. Dat deed gewoon afentoe pijn.Heb je hem een stukje kleiner gemaakt toen het uitging;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven