Help, mijn vriend heeft moeite met penetratie [Geen OP]

31-03-2021 16:49 34 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2021 09:58
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah, die arme jongen...

Ik heb van mijn bedpartners maar 1 gehad die zelf de weg kon vinden. Het is namelijk niet zo dat ze die piemel zelf kunnen sturen, als jij zijn piemel in de juiste richting brengt heb je het mikprobleem al opgelost.

Snel klaarkomen is lastig. Bij mijn huidige partner ging dat beter na een jaar of twee. Rustig aan doen helpt al. Dus penetreren, even laten winnen, dan rustig aan bewegen, meteen stoppen als ie bijna komt. Je moet hem die tijd gunnen.

Overigens doen wij penetreren vaak pas nadat ik al ben gekomen want als hij eenmaal gekomen is, is ie eerst een uur niet in staat nog wat te doen 😬.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
MarindaH schreef:
31-03-2021 17:49
TO, parkeer jij je auto altijd in één keer steken?
:rofl:
FarFarAway schreef:
31-03-2021 18:04
:proud:

Ja lach maar, mijn vriendin vond het helemaal niet leuk.

Misschien is ze daarom wel weggegaan, bedenk ik me nu. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem gewoon een handje helpen. Zonder hulp lijkt het me net zo moeilijk als geblinddoekt appelhappen.
Is het echt zo’n drama dat hij ff moet mikken? Jij kan hem ook helpen natuurlijk of ben je team zeester?
Ik zou het te snel klaarkomen wel een issue vinden maar daar kan je prima samen aan werken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
31-03-2021 17:53
Daar ging ik gezien de OP even niet vanuit.

Nee, nu niet, maar in het algemeen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Nou, OP weg en alle reacties weg? Waarom dat nou weer?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
TO is waarschijnlijk verrast door de antwoorden, want in de film doen ze het zonder handen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dan toch mannen die hun piemel kunnen laten zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven