Hem verwennen

21-11-2011 17:07 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog even een vervolg op mijn vorige topic....(man wil minder vaak). Mijn vriend heeft het de laatste tijd erg druk en is vaak moe, wil dan ook minder vaak seks dan ik...

Ik heb heel veel zin om hem lekker te verwennen....als we vanavond lekker samen op de bank zitten. Klinkt een beetje stom, maar omdat hij de laatste tijd vaak niet wil....weet ik niet zo goed hoe ik het aan moet pakken....bang voor zijn reactie,dat hij er geen zin in heeft oid...Hoe doen jullie dit? De spontane verwenacties?!
Klinkt alsof je hem gaat belagen vanavond, of hij nou wil of niet. Ik zou een massage voorstellen en er verder niet al te veel van verwachten om teleurstellingen te voorkomen.
Meestal is zo'n initiatief gestoeld op het zelf verwend willen worden. Jij zoekt ws bevrediging vanavond.

Ik ga mee met Mac..massage en dan verder zien.
Bazinga!
Hem met rust laten!!

Druk werkt averechts.
Ik trek meestal gewoon mijn kleren uit. Bij voorkeur als hij midden in een saai verhaal zit. Maar afgaande op de andere reacties is dat geen goed idee. Alles aanhouden!
Ik zou een boek voor hem kopen.
Dat wordt eten uit de frietpan en lekker de sloffen voorverwarmen op de kachel. Misschien een biertje erbij of anders een cola. Hopelijk is er iets van sport of top gear op.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Als ik op m'n knietjes voor mijn man ga zitten en zijn gulp openmaak en hem lekker pijp heeft ie vanzelf wel zin,moe of niet. Volgens mij komt het maar weinig voor dat een man daar nee op zegt. Maar goed,zoveel ervaring heb ik niet :D
Rustig aanpakken, lekker bij hem gaan zitten. Vooral ontspannen.

Streel hem gewoon een beetje over buik, als hij dat prettig vindt. Dan kun je proberen zijn penis te strelen, kijken hoe hij reageert. Leg er geen druk op, hou het speels en ontspannen.

En reageer met een knuf als hij niet wil. volgende keer beter.
ik vind verwennen zo'n vreemd woord als het om sex gaat, alsof je het alleen voor hem doet
Ik vind het een verschrikkelijk woord. Een man die dat tegen mij zegt kan er zeker van zijn dat hij solo vliegt die avond. Maar ieder z'n ding.
Verwen hem eens zonder seksuele toespeling. Ik zet ook in op de bitterballen en rust.
quote:Murdoch schreef op 21 november 2011 @ 18:07:

Ik vind het een verschrikkelijk woord. Een man die dat tegen mij zegt kan er zeker van zijn dat hij solo vliegt die avond. Maar ieder z'n ding.

Wat is er raar aan verwennen?

Ik verwen het vrouwtje ook altijd.

En mezelf, achter de pc. Hahahahaha.
Bier, bitterballen en pijpen.

Liefde gaat ten slotte door de maag en een verdieping lager.
ik zou voor de massage gaan. Zeker als hij al aanegeven heeft niet zoveel zin in sex te hebben, dan is dat een mooie manier voor wat lichamelijk contact zonder dat er meer hoeft te gebeuren; is voor hem ineens ook een geruststelling dat hij eens lekker kan ontspannen zonder dat er meer verwacht wordt.
Stel - je hebt zelf geen zin in seks, en je vriend komt met een massage aanzetten. Zou je je verwend voelen, of zou je denken dat hij een manier aan het uit proberen is om je weer in bed te krijgen??

Als ik geen zin in seks zou hebben, zou ik me eerder verwend voelen wanneer hij iets lekkers voor me kookt, een wijntje regelt en me tegen zich aan laat nestelen met een goed boek.

Edit - overigens heb ik niet zo vaak geen zin in seks. Dus als je dit leest schat, verwen me liever met een goede beurt Dat wijntje kan daarna, dat etentje ervoor, en laat het boek achterwege
quote:gudrun schreef op 21 november 2011 @ 17:54:

Als ik op m'n knietjes voor mijn man ga zitten en zijn gulp openmaak en hem lekker pijp heeft ie vanzelf wel zin,moe of niet. Volgens mij komt het maar weinig voor dat een man daar nee op zegt. Maar goed,zoveel ervaring heb ik niet :DDit dus: categorie; beste idee van Nederland.!!!!
quote:feeks schreef op maandag 21 november 2011 18:04 ik vind verwennen zo'n vreemd woord als het om sex gaat, alsof je het alleen voor hem doet

helemaal mee eens!

Wordt zo'n ruilhandel op die manier

Afhankelijk van je man, zou ik gaan voor de directe manier, iets met weinig kleren en knietjes vond ik wel een aardig beeld

Als dat te direct is, gewoon lekker eten en niet de hele tijd druk op het onderwerp door te willen praten( als je dat al doet natuurlijk). Gewoon de tijd gunnen en demogelijkheid bieden op zijn tijd.
Tegen hem aanliggen, lekker kroelen, wrijven... kijken of dat effect heeft.

Ja? Gulp open.

Nee? Pak de Viva.
Wat is er mis met verwennen? Zowel met het woord als de handelingen/gedachte erachter?
Niks mis met waar het voor staat, vind het gewoon zo'n verschrikkelijk woord, in de categorie 'lekker genieten' of, ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, 'jezelf kietelen'. AAARGH!
Neem een jonge lekkere vriendin voor hem mee......
quote:Murdoch schreef op 23 november 2011 @ 20:20:

Niks mis met waar het voor staat, vind het gewoon zo'n verschrikkelijk woord, in de categorie 'lekker genieten' of, ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord, 'jezelf kietelen'. AAARGH!

Met dat laatste ben ik het wel eens, maar 'verwennen'? Ik wordt wel graag verwend moet ik zeggen. Of ik verwen mijn partner graag.

Maar goed, ieder z'n terminologie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven