High end erotic parties

05-08-2013 15:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen met ervaring op High end erotic parties.

Is er iemand die mij daar eea over kan vertellen en ook kan laten weten welke feestjes goed zijn? Ik weet dat de Vow of Secrecy bestaat en deze is niet zo te vinden op internet. Wellicht iemand die mij hier iets meer over kan vertellen. Dit kan en mag ook via een pbtje.

Groetjes Mel
Ik geef liever de voorkeur aan gewone parenclubs.
Nee, alleen extreme low budget party's. Parkeerplaats, kratje bier, voordeelpak condooms, radio Hollandia op de autoradio en gáán.
quote:Murdoch schreef op 05 augustus 2013 @ 17:37:

Nee, alleen extreme low budget party's. Parkeerplaats, kratje bier, voordeelpak condooms, radio Hollandia op de autoradio en gáán.zie het voor me...beetje als het dusk kanaal en meiden van holland...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mochten er nog mensen zijn die wel een serieus antwoord hebben dan lees ik die graag. De rest is niet van belang.
@melsri,

De door jou genoemde party's zeggen ons niks. Ondanks dat we redelijk bekend zijn in de "scène"...Ik weet niet of je de party's kent zoals "little-sins" en "exeptionel"...zijn gewoon te vinden op internet. Wij hebben daar goede en leuke ervaringen mee. Maar niet elk feest is een topper, we hebben ook mindere feesten op onze naam staan..helaas.

Succes!!!

B&C
Zoek maar eens onder Castle Event, Nacht der Masken, Little Liasons. De eerste 2 kosten wat, krijg je ook wat. De laatste kennen wij (nog) niet maar wel goede dingen van gehoord. Suc6
Dank je voor jullie info Ik zal de door jullie genoemde namen/feesten eens googlen. Castle events zag ik al en die kost zeker wat. Dus dat laten we nog maar even voor wat het is. Eerst maar eens zien of het ons bevalt.
In Nederland bestaan ze niet. En als ze al bestaan is het in zeer intieme en beperkte kring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven