Hoe ben jij begonnen met masturberen?

25-01-2008 10:39 115 berichten
Via de doorgeefvraag kwam ik er achter dat er hierover nog geen topic was, dus bij deze geopend, kom maar op met je verhalen!
Alle reacties Link kopieren
wauw hans, dat is er inderdaad een die ik nog nooít eerder gehoord heb!
Om even op de vraag van Toet terug te komen, onze oudste dochter heeft het ook gedaan, vanaf haar kleutertijd.

Ze deed het op diverse manieren, maar altijd door ergens overheen te schuiven, de rand van het bed, of de bank, wipgatten noemden wij dat, en ook zij dded het in het openbaar, dus daar hebben we toen ook wat van gezegd, dat ze het beter alleen op haar kamer kon doen, of beneden als er niemend bij was. Wel ging ze ook andere manieren bedenken, en we hebben ook weleens gezien dat ze het op een kussen en een opgevouwen handdoek deed.

Toen ze een jaar of 10 was, zat ze het op een gegeven moment ook beneden op de bank te doen gewoon met haar handen, ze was al even bezig en toen mijn vrouw door kreeg wat ze aan het doen was, was ze al zo ver dat ze het eerst moest afmaken, daarna heeft ze haar meegenomen naar haar kamer, en haar verteld dat het heel normaal is wat ze deed, maar aleen als ze alleen was.

Daana heeft ze begrepen hoe het zat, en hebben wij het nooit meer van haar gezien.

Ze heeft het er later met mijn vrouw nog weleens over gehad, maar mijn vrouw heeft toen nogmaals uitgelegd dat het heel normaal is en dat ze het zelf ook weleens doet.

Ik denk dus dat het op deze wijze in ieder geval uit de taboesfeer gehouden wordt.

Van onze jongste dochter hebben we dit nooit gezien, dus het is niet zo dat dit bij alle kinderen voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook een jaar of 8 denk ik. Ik was een echt paardenmeisje en reed veel op van die dikke shetlandpony's, zonder zadel.... Als ik op een bepaalde manier op zo'n dravende pony ging zitten, met een beetje mijn bekken gekanteld naar voren, gaf het een errug lekker gevoel.

Op een gegeven moment zelfs zo lekker dat ik er spontaan van af viel, ik was even 'van de wereld'. :-p



Ik heb het wel eens aan mijn ex verteld, en als we wel eens langs een wei met pony's kwamen zei greinzend 'neehee.... ' ;-)
Nee van Puffelen, je was even van je paard:-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochters heb ik ook weleens zien friemelen of het echt masturberen is weet ik niet. De jongste was laatst met haar spleetje over de punt van de salon tafel aan het wrijfen. En de oudste zat laatst ongeneerd voor de tv met haar hand in haar broek. Ik heb hun ook gezegd dat dit niet erg gepast is in het openbaar en dat ze dit prive dus op hun kamer moeten doen.



Sjee wat een verhaal van die dochter van 10 die eerst haar handwerk op de bank moest afmaken...hoe ga je daar als ouder mee om? Schrok je niet? Pff ik vind het toch moeilijk om kinderen zo te zien. Ik vind het eigenlijk echt een volwassen ding...... Toen mijn moeder me sexuele voorlichting gaf dus ook over de fucntie van de clitoris kreeg ik als kind rare plaatjes van mijn moeder in mijn hoofd....En dat wil je als kind eigenlijk niet.
@ Sjee wat een verhaal van die dochter van 10 die eerst haar handwerk op de bank moest afmaken...hoe ga je daar als ouder mee om? Schrok je niet?



Ja melodie 74, Dan zit je als ouder wel even elkaar aan te kijken, ik was ook wel blij dat mijn vrouw erbij was, zodat die even een moeder-dochter gesprekje kon voeren maar ik weet wel dat je als vader toch even heel vreemd kijkt. Het was eigenlijk dat mijn vrouw het in de gaten had, want ik zou er geen moment rekening mee gehouen hebben dat dat gaande was.

wat ze nog wel gezegd had tegen mijn vrouw, was dat ze het deed omdat het een lekker gevoel gaf op dat plekje.

Maar ik denk dat het in jouw geval verstandig is om ze erop te wijzen dat het heel normaal is dat ze het doen, maar alleen als er niemand anders bij is, en ze ook de privacy te geven om het te doen als ze het willen. Wij hebben het niet gedaan in het begin, maar misschien is het een optie om de jongste die met haar spleetje op de salontafel stond, erop te wijzen dat ze het ook anders kan doen, maar waak er wel voor dat je het niet in de taboesfeer brengt, en maak het ook niet tot een beladen onderwerp, het is uiteindelijk dat wat we bijna allemaal wel doen, en de een begint er wat vroeger mee dan de ander, maar met een goede begeleiding komt het zeker goed.

sukses!
Alle reacties Link kopieren
Ik was zo jaar of 12/13.



Een oudere broer van een vriendje van mij destijds vertelde erover en het leek me wel wat.

's avonds in bed geprobeerd en mezelf afgetrokken.

Toen ik kwam schrok ik wel, er kwam ook allemaal spul uit maar het was wel lekker.

Toen ook eigenlijk voor het eest sperma geproefd want ik had geen zakdoekjes ofzo en dus me handen afgelikt en ook aan mijn slaapzak afgsmeerd.



Lang leve de onervarenheid of toch niet.....
Alle reacties Link kopieren
Ik was volgens mij ook nog vrij jong, ik weet dat ik nog op de basisschool zat omdat mijn vader `s ochtends op mijn kamer kwam terwijl ik 'bezig' was. Gelukkig kon ik net op tijd stoppen en had hij nix door!!!

Hoe ik het ontdekt heb weet ik niet meer, maar ik was alleen thuis toen ik het ging uitproberen. Ik zat op mijn bed en ik wreef met een knuffel over mijn clitoris. Elke keer kreeg ik zo'n lekker gevoel, dat ik niet door durfde te zetten omdat ik dacht dat ik moest plassen!!! Ik heb toen een po gepakt (die gebruikten we altijd als iemand ziek was) en die tussen mijn benen gezet. Ik ben toen door gaan wrijven totdat ik klaarkwam en ontdekte dus dat ik helemaal niet hoefde te plassen!!! Later had ik een groot knuffelkonijn die ik tussen mijn benen nam (alsof je bovenop een man zit tijdens sex) en met wrijvende en stotende bewegingen kwam ik dan klaar. Ik had toen tijdschriften als de Hitkrant en Break Out waar verhaaltjes en foto's instonden waar ik wel opgewonden van werd. Nu ben ik blij met mijn vieb, maar heel zelden pak ik een knuffel die verdwaald op mijn kamer ligt en das toch ook wel erg lekker!!!
Pelvis2 schreef op 28 januari 2008 @ 10:19:

Ik was zo jaar of 12/13.



Toen ook eigenlijk voor het eest sperma geproefd want ik had geen zakdoekjes ofzo en dus me handen afgelikt en ook aan mijn slaapzak afgsmeerd.



Lang leve de onervarenheid of toch niet.....
Ja zoiets was het dus bij mij ook, wist ook nooit waar ik de zooi laten moest, belandde gewoon op het laken, en ik heb er nooit een reaktie op gehad van mijn moeder,terwijl die het toch ongetwijfeld gezien moet hebben, want het was meestal wel elke avond prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies hoe oud ik was, ik denk een jaar of 13/14. Ik zat al op de middelbare school.



Ik was al een tijd aan het proberen om klaar te komen, wilde heel graag weten hoe het voelde maar het lukte me maar niet.

Toen ik op een avond alleen thuis was zat ik op de bank en deed een zoveelste poging om klaar te komen. Toen kwam ik op het idee om over mijn clitoris te wrijven ipv een vinger in mijn vagina te doen.

En toen ineens lukte het! Ik was helemaal blij hahahahahhah en kon de dagen erna aan niks anders denken (en benutte elk moment om te masturberen)



Ik kom nu nog alleen klaar door stimulering van mijn clitoris. Het is heel lekker als mijn vriend mijn vingert en penetreert maar ik kom er niet door klaar.
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef op 25 januari 2008 @ 17:50:

Ik was er vrij laat mee... hoe oud zou ik zijn, 14 of 15? Ik weet ook dat er niet veel andere manieren zijn dan aftrekken.



Het volgende is een beetje raar, maar het is toch echt zo. Toen ik iets ouder was had ik een lenige rug en kon ik mezelf pijpen. Het lukte om ook klaar te komen, ondanks dat het niet comfortabel was. Nu heb ik een te starre rug, en lukt me dat niet meer. Ik ben nu 41.


Tja ouderdom komt met gebreken

:-d



kon het niet laten...sorry
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 9 ligt al sinds haar 5e of 6e te wippen op een kussen. Ze krijgt daar een lekker gevoel in d'r buik van, zegt ze. Heb haar al gezegd dat ze het beter in haar eentje kan doen, maar daar geeft ze nog niet veel gehoor aan.

En dan ikzelf, man begin 40 : ik werd vroeger (jaar of 6 / 7) erg aangetrokken door de plastic luierbroeken van mijn jongeren zusje die nog in bed plaste. Ik vond het heerlijk om daar in te liggen. Ook had ik stevige interesse in kids die verschoond werden door hun moeder met alle aandacht erbij, natuurlijk (ik heb zelf mijn moeder op vroege leeftijd moeten missen, dus daar zal het voor een gedeelte aan liggen. Verder is het een fetish geworden) Dus voor het eerst in mijn plasticbroek ! Erg vreemd en kleverig. Mijn broer was het al opgevallen dat ik lag te wippen en introduceerde aftrekken. Maar het ging mij natuurlijk niet alleen daarom !



Roelie
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo een jaar of 12-13 geweest zijn. Wist toen nog amper wat seks was. Ik schrok mij een bult toen er na een poosje frunniken een kwakje uitkwam. Man, in die tijd heb ik ladingen zakdoekjes verbruikt.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nog kan herinneren is dat ik 's avonds in bed op mn buik lag, regelmatig een erectie kreeg en als ik dan heen en weer begon te schuiven het gevoel nog lekkerder werd!!! en toen ik dat door had: mn moeder heeft een partij extra onderbroeken moeten wassen!!!......

was denk een jaar of 12, 13
Alle reacties Link kopieren
Ik was ongeveer een jaar of 11, 5e klas lagere school. Mijn jongere broer en ik sliepen in een stapelbed. Hij onder. Ik moest dus altijd heel stil ontdekken. Maar hij sliep toch altijd snel in en als ie eenmaal sliep dan was het vast. Ik ben altijd al een beetje een ontdekker geweest, onderzoekend ingesteld, zo ook met mijn lijf. Ik ontdekte dat het een lekker gevoel gaf als ik m'n piemel tussen m'n handen in wreef. Dezelfde beweging zoals je ook je handen wast. Dat lange tijd doend gaf dan een keer ooit een spontaan orgasme. Ik schrok er niet van terwijl ik niet precies wist wat het was. Ik vond het wel een plezierig prive geheimpje en ben dat dus vaker gaan doen. Gaandeweg begon het steeds langer te duren (voor mijn gevoel) dat mn broertje in slaap gesukkeld was. Pas veel later ontdekte ik de meer gangbare methode, is het aftrekken. Dus een hand om de penis (voor mij rechts) en dan op en neer bewegen zoals tijdens het neuken.
manlief wijzigde dit bericht op 19-12-2018 17:21
Reden: Geanonimiseerd
1.11% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
quote:zen66 schreef op 25 januari 2008 @ 18:40:

Om even op de vraag van Toet terug te komen, onze oudste dochter heeft het ook gedaan, vanaf haar kleutertijd.

Ze deed het op diverse manieren, maar altijd door ergens overheen te schuiven, de rand van het bed, of de bank, wipgatten noemden wij dat, en ook zij dded het in het openbaar, dus daar hebben we toen ook wat van gezegd, dat ze het beter alleen op haar kamer kon doen, of beneden als er niemend bij was. Wel ging ze ook andere manieren bedenken, en we hebben ook weleens gezien dat ze het op een kussen en een opgevouwen handdoek deed.

Toen ze een jaar of 10 was, zat ze het op een gegeven moment ook beneden op de bank te doen gewoon met haar handen, ze was al even bezig en toen mijn vrouw door kreeg wat ze aan het doen was, was ze al zo ver dat ze het eerst moest afmaken, daarna heeft ze haar meegenomen naar haar kamer, en haar verteld dat het heel normaal is wat ze deed, maar aleen als ze alleen was.

Daana heeft ze begrepen hoe het zat, en hebben wij het nooit meer van haar gezien.

Ze heeft het er later met mijn vrouw nog weleens over gehad, maar mijn vrouw heeft toen nogmaals uitgelegd dat het heel normaal is en dat ze het zelf ook weleens doet.

Ik denk dus dat het op deze wijze in ieder geval uit de taboesfeer gehouden wordt.

Van onze jongste dochter hebben we dit nooit gezien, dus het is niet zo dat dit bij alle kinderen voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter deed het al toen ze 6 was. Ze ging op haar buik liggen en legdr haar vuist tegen haar venusheuvek en wreef er met haar vuist overheen
Alle reacties Link kopieren
Doktertje spelen, valt dat er ook onder, die ontdekkingstocht? Het is wel niet in je eentje maar dat is wel hoe ik ontdekte dat mijn lijf nog meer functies had



Later op mijn achtste het masturberen ontdekt maar pas twee jaar geleden voor het eerst door vingeren klaargekomen. Toen ik jonger was was het de douchekraan, precies zo'n straaltje water dat het lekker is en dan gehurkt ervoor gaan zitten en mijn lijf meebewegen, heerlijk! Ik denk dat ik ermee begonnen ben toen ik iets las of zag dat me opwond. Ik las in mijn tienerjaren ook graag erotische verhalen enzo. Nog steeds favoriet en ook ervaren dat het leuk is om met een partner te delen. Zijn er hier meer mensen die ook samen wel eens masturberen? Ik vind dat best opwindend (ook om te zien) namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik durfde niet door te gaan toen ik bijna klaar kwaar kwam en stopte steeds. Daardoor was de ontlading enorm! Zeg maar, zoals nu wordt geoefend voor orgasme controle OC. Mijn eerste klaarkomen met z'n tweeën was toen een meisje dat 9 jaar ouder was me meenam op de fiets en me op een stil plekje 2 maal achter elkaar aftrok. Ik vond het een heerlijke ervaring.
Ik was 8 jaar toen ik het ontdekte, als ik over een stoel heen schoof dan kreeg ik een lekker gevoel, ik wist alleen nog niet wat het was. Een jaar later kreeg ik in de gaten dat dat ook ging als ik het met de hand deed en vond dat wel wat handiger haha.
Ik was nog een kleuter en heb 'het' ontdekt door in bed heftig te knuffelen met mijn teddybeer. Ik wreef hem dan tegen mijn onderlichaam aan tot dat ik klaar kwam.
ik weet de leeftijd niet meer precies maar was ook een kind toen ik al voelde dat het fijn was om er tegen aan te wrijven. denk dat het eerste jaren gewoon wrijven was met iets, en pas later als tiener werd het vaker en met dingen als douchkop er op. nadat ik een paar keer geneukt had ging ook min fantasie verder en vond ik het vooral lekker om met mijn vingers langs mijn clitje en gevoelige plekje te wrijven tot een orgasme, maar wel iets in mijn vagina te hebben.

met dat opgevulde gevoel kon ik beter fantaseren dat ik geneukt werd. van een vibrator tot een komkommer, ik heb er vanalles in gehad, omdat mijn fantasie ook ging naar een steeds groter en dikker geschapen man die me hard neemt.

op dit moment vind ik het gewoon weer fijn om alleen met twee vingers langs mijn clitje te wrijven en daar een orgasme mee te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Toch leuk om zoveel verhalen te lezen. Het blijft bijzonder dat het zo fijn is 😊
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 8.. Ik had een ontzettend groot knuffelpaard waarmee ik "deed alsof ik seks had".. Tot ik erachter kwam dat de wrijving van de knuffel na lang genoeg bezig zijn leidde tot een orgasme. Ik weet precies dat ik toen na mijn eerste orgasme letterlijk dacht "WAT IS DIT GEVOEL! IK WIL HET WEER!" Helaas lukte dat die zelfde avond niet nog een keer haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een jaar of 10 was. Toen kwam ik er achter wat eigenlijk het verschil was tussen meisjes en jongens. Ik begon met voelen en wrijven, soms ook met een knuffel. Pas toen ik een jaar of 13/14 was, was de eerste ejaculatie bij mij denk ik. Pas later denk ik echt aftrekken aangeleerd, ik denk dat dat ook grotendeels door mijn hypospadie (te korte urinebuis, 4 keer of zo geopereerd, tot mijn twaalfde, tegenwoordig een methode om binnen het eerste levensjaar er aan te worden geholpen), ik denk dat ik een soort van angst had ontwikkeld dat het kapot zou kunnen gaan, maar die angst is behoorlijk ongegrond.



Ik mis trouwens denk ik wel dat ik nooit met mijn ouders er over heb gepraat, volgens mij hebben ze er ook nog bijna nooit wat van gevonden, misschien een keer na een natte droom, maar okay. Keukenpapier of toiletpapier is makkelijk voor het opvangen.



Ik denk dat ik wel meer voorlichting zou willen hebben gehad, voor mij was er altijd een grote drempel om er over te beginnen, en nog steeds. Zo denk ik ook dat mijn ouders geen idee hebben of ik nog maagd ben, ik praat (te) weinig over liefde en seks met mijn ouders. Van mijn beste vriend altijd gehoord dat hij er wel hele gesprekken over heeft gehad met zijn ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven