Hoe ben jij begonnen met masturberen?

25-01-2008 10:39 115 berichten
Via de doorgeefvraag kwam ik er achter dat er hierover nog geen topic was, dus bij deze geopend, kom maar op met je verhalen!
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
25-01-2008 17:50
Ik was er vrij laat mee... hoe oud zou ik zijn, 14 of 15? Ik weet ook dat er niet veel andere manieren zijn dan aftrekken.



Het volgende is een beetje raar, maar het is toch echt zo. Toen ik iets ouder was had ik een lenige rug en kon ik mezelf pijpen. Het lukte om ook klaar te komen, ondanks dat het niet comfortabel was. Nu heb ik een te starre rug, en lukt me dat niet meer. Ik ben nu 41.
Zo oud was ik ook, jaar of 15.
Ik denk dat ik een jaar of 12 was, toen ik begon met paardrijden. We moesten in draf gaan zonder je voeten in de stijgbeugels te steken... en toen heb ik het ontdekt! :-D

Mijn dochter van 6 heeft intussen ook al door dat haar spleetje een fijn gevoel kan geven. Vraagt soms aan mij (of haar papa) om haar daar te kietelen want dat is zo leuk. o_o !!! Maar daar gaan we uiteraard niet op in. Dat moet ze maar zelf doen!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik twaalf of dertien was.
Ik was logeren en ontdekte een seksboekje.
Het ging vanzelf en kwam ook klaar.
Ik deed het zoveel in die week dat ik pijn kreeg aan mijn penis.
Die was niets gewend toen.
Alle reacties Link kopieren
ik was 12 en speelde er wat mee en ontdekte dat dat lekker voelde. Elke dag wat meer proberen en hoeps: het eerste orgasme....
Alle reacties Link kopieren
Ik was een jaar of 4/5. Speelde bij een buurmeisje. Had mn jurk aan maar was geloof ik mn ondergoed vergeten aan te trekken. We waren op zolder en ik was iets aan het bekijken en zat op handen en knieen. Opeens voelde ik een tong daar! Schrok me dood, maar toen kwam ik er dus achter dat daar beneden meer aan de hand was dan het nodig te hebben voor toiletteren.

Voor de rest later als 9 jarige ook de douchekop ontdenkt. Jee, wat ging ik lang onder de douche.

Mn eerste keer orgasme had ik een electrisch scheerapparaat gekocht voor vrouwen. Die trillingen hebben mn eerste orgasme tot stand gebracht op mn 12de.

Terugkijkend als je als kind zelf al niet bezig bent daarmee krijg je genoeg vriendjes en vriendinnen die daar dus wel al mee bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jwow schreef:
23-01-2019 17:19
Ik was een jaar of 4/5. Speelde bij een buurmeisje. Had mn jurk aan maar was geloof ik mn ondergoed vergeten aan te trekken. We waren op zolder en ik was iets aan het bekijken en zat op handen en knieen. Opeens voelde ik een tong daar! Schrok me dood, maar toen kwam ik er dus achter dat daar beneden meer aan de hand was dan het nodig te hebben voor toiletteren.

Voor de rest later als 9 jarige ook de douchekop ontdenkt. Jee, wat ging ik lang onder de douche.

Mn eerste keer orgasme had ik een electrisch scheerapparaat gekocht voor vrouwen. Die trillingen hebben mn eerste orgasme tot stand gebracht op mn 12de.

Terugkijkend als je als kind zelf al niet bezig bent daarmee krijg je genoeg vriendjes en vriendinnen die daar dus wel al mee bezig zijn.
Goed verhaal! Lekker realistisch ook.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
23-01-2019 18:22
Goed verhaal! Lekker realistisch ook.....
Moet zeggen dat mensen zoals jij er altijd voor hebben gezorgd dat ik dit niet deelde met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Maarreh, wiens tong was dat nou?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 en had 'down there' de boel nog niet zo ontdekt. Enige ervaring was dat een tampon inbrengen (nog) niet lukte en heel veel pijn deed. Heb het nog met een spiegeltje geprobeerd maar vond het er allemaal maar raar uit zien. Dat was dus het functionele stuk.

Op een gegeven moment had ik vaginale klachten en kreeg ik zalf van de dokter. Dat moest je met een buisje inbrengen en dan leeg spuiten. Gelukkig lukte het deze keer wel om iets in te brengen... en ik vond het een heel lekker gevoel om dat koude zalfje van binnen te voelen.

Vlak daarna kreeg ik een vakantievriendje met wie ik avond aan avond in de duinen lag te zoenen en te friemelen en toen wist ik wel hoe lekker alles was :-P

Rond die tijd ben ik de boel bij mezelf gaan ontdekken. Maar pas toen ik het huis uit ging (18) kon ik me laten gaan zonder de angst dat ouders of broers me hoorden in het gehorige huis.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ze bedoelde wellicht de tong vis.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer zo precies. Mijn ouders sliepen nog en mijn zusje en ik deden een spelletje. We waren onszelf aan het kriebelen op verschillende plekken of zoiets, tot we bedachten om uit te proberen hoe het voelde als jij je vagina zou kriebelen. We waren er toen om aan het lachen en vonden allebei dat het gek voelde. Ik denk dat ik het daarna (zonder me zusje :P) weer eens ging proberen en er achterkwam hoe lekker dat was.

Ik was trouwens toen een jaar of 8, ik masturbeerde toen over mijn ondergoed heen. Trok dan mijn onderbroek strak en dan met de nagel of achterkant van een potlood er overheen wrijven. Pas toen ik op mijn 12de op kamp ook één of ander vrouwenblad las over vingeren, ging ik dat ook proberen. Later masturbeerde ik door mijn klithoed omhoog te trekken met één vinger en met de andere hand over mijn klit te wrijven met vocht uit mijn vagina of spuug. Nu ben ik vrij lui en gebruik ik gewoon lekker een vibrator.
Alle reacties Link kopieren
Angst2017 schreef:
12-08-2018 05:17

Veel mensen doen bekrompen over masturberen, en dat is echt zonde.
Niets is er lekkerder dan klaarkomen, en het is nog gratis ook.
Zeker in de tijd dat ik puberde: het was niet enkel taboe, ze hielden je ook nog voor dat het 'zondig' was en 'ongezond'. Op een betere manier konden ze geen schuldgevoel aankweken...
op men 16 kwam daar verandering in (heb ik al in ander topic over gehad): toen begreep ik dat masturberen heel normaal is, dat ook volwassen mannen en vrouwen het doen, en het best lekker kan zijn om je lichaam zo te leren kennen.
Jeemig de peemig!!!!!!

dat er meer dan 10 jaar later nog eens een topic van mij omhoog gehaald wordt, en het nog zo lang uithoud ook.
Maar het leukste vond ik dat ik een leuke vriendin uit die tijd weer een keer tegenkwam.

Jongens en meisjes van toen en nu, blijf lekker je ding doen, en geniet ervan, dat doe ik ook nog steeds, dus masturbatie is voor iedereeen en van alle tijden

Zen
anoniem_6526815ebb8c3 wijzigde dit bericht op 13-01-2020 19:11
Reden: .
1.96% gewijzigd
EsterInside schreef:
25-01-2019 01:18
Ze bedoelde wellicht de tong vis.

Ja, dat maakt het verhaal een stuk logischer inderdaad. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
De wildwaterkolk in het zwembad.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven