Hoe veel bedpartners?

16-12-2023 10:47 77 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Gister vroeg iemand aan mij: hoe veel bedpartners heb jij eigenlijk gehad? Ik moest eerlijk bekennen dat ik dat niet zo goed meer wist. 4 langere relaties, een paar scharrels en een paar one night stands.

Vanmorgen ben ik er toch even voor gaan zitten en wat me opviel dat ik van sommige wat spijt had dus echt gewoon geblokt had in mijn geheugen. Er popte steeds weer iemand op dat ik dacht, aaagggwgwws neeee…

Ik was al erg vroeg seksueel actief vanaf mijn 13e. Ik ben nu 32 en ik ben uitgekomen op 13 bedpartners.

Hoe zit dat bij jullie? Op internet lees ik een gemiddelde van 6 bedpartners daar ga ik dan wel flink overheen terwijl ik mezelf echt niet zie als iemand die met Jan en alleman het nest in duikt.

Ben super benieuwd naar de antwoorden 🥰
Ff berekening gemaakt van mijn 18de tot mijn 27ste, dus de laatste 9 jaar heb ik 19 bedpartners gehad (mits ik er niet een paar vergeten ben) 6 jaar en 4,5 maanden was ik daarvan single en 2 jaar en 9 en een halve maand in een monogame relatie. Heb ongeveer van wat ik kan herrineren 27 mensen gezoend en Ig dat ik ook ver boven het gemiddelde zit daarmee, maar hey ik voel me ii niet onervaren en ik heb plezier gehad hahahah maar ik ben wel een man tho
lalalala wijzigde dit bericht op 28-10-2025 11:38
3.18% gewijzigd
8
5 mannen, 3 vrouwen.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven