Hoe zorg je dat een ONS precies gaat zoals jij wilt?

09-12-2017 11:22 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast bericht:

Hee meiden (of mannen als ze tips hebben),

Wil ervoor zorgen dat ik gebeft wordt bij een one-night stand, hoe aan te pakken?
Conclusie: aangeven wat je wil, haha XD
anoniem_360189 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 22:02
Reden: genoeg antwoorden en wil de uitgebreide vraagstelling voor beperkte tijd op het forum hebben staan. Bedankt lezers!
87.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
09-12-2017 12:22
Ze vinden je nu niet meer interessant? Waarom dan? Of heb je nu een relatie?



@TO Ik ben ook pro aangeven wat je wil. Vaak begin ik al met chatten met een man of elkaar opgeilen en dan kun je al aangeven wat je wil. Veel mannen vinden het ook juist fijn om een vrouw te verwennen, maar doen maar wat ze zelf prettig vinden omdat ze eigenlijk niet weten wat de vrouw wil.
Plezier voor de vrouw staat hier voorop en als dat overkomt volgt de rest vanzelf wel is mijn ervaring
Bimzarellio...what else
Hier een gouden tip: vóórdat je samen naar huis gaat, wordt er over het algemeen wat gepraat/gelachen/geflirt enzovoort. Je brengt het gesprek op je eerdere ervaringen met ONS's, en je zegt - lachend, uiteraard - dat je twijfelt of het wel zo'n goed idee is om samen weg te gaan, omdat jouw ervaring met players is dat ze er weinig van bakken in bed. Dit is een trigger: de man in kwestie voelt zich direct aangesproken, maar omdat hij een player is - daar gaan we voor het gemak even vanuit, omdat jij het zegt - zal hij willen bewijzen dat híj toevallig wél de juiste skills heeft.

Nu is het zaak om het gesprek iets specifieker op jouw wensen te brengen, dus je zegt: "Als mannen alleen aan zichzelf denken, knap ik meteen af. Dat vind ik zonde van mijn tijd." Opnieuw is dit een trigger - de man in kwestie zal zich uitgedaagd voelen en willen bewijzen dat hij wél weet hoe hij een vrouw moet behandelen in bed. Dit alles op luchtige toon - dat heet: flirten, en ten slotte zal hij de boodschap wel begrijpen.

Overigens zou ik er niet vanuit gaan dat elke man de allereerste keer aan orale seks doet. Maar goed, het gaat erom dat jij ook aan je trekken komt, en dat kan ook op andere manieren.
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
09-12-2017 12:24
Plezier voor de vrouw staat hier voorop en als dat overkomt volgt de rest vanzelf wel is mijn ervaring
Dus dat!!

En zo niet dan is het gewoon een hork en ben ik snel weg. Maar is me nog nooit overkomen.
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
09-12-2017 12:25
Hier een gouden tip: vóórdat je samen naar huis gaat, wordt er over het algemeen wat gepraat/gelachen/geflirt enzovoort. Je brengt het gesprek op je eerdere ervaringen met ONS's, en je zegt - lachend, uiteraard - dat je twijfelt of het wel zo'n goed idee is om samen weg te gaan, omdat jouw ervaring met players is dat ze er weinig van bakken in bed. Dit is een trigger: de man in kwestie voelt zich direct aangesproken, maar omdat hij een player is - daar gaan we voor het gemak even vanuit, omdat jij het zegt - zal hij willen bewijzen dat híj toevallig wél de juiste skills heeft.

Nu is het zaak om het gesprek iets specifieker op jouw wensen te brengen, dus je zegt: "Als mannen alleen aan zichzelf denken, knap ik meteen af. Dat vind ik zonde van mijn tijd." Opnieuw is dit een trigger - de man in kwestie zal zich uitgedaagd voelen en willen bewijzen dat hij wél weet hoe hij een vrouw moet behandelen in bed. Dit alles op luchtige toon - dat heet: flirten, en ten slotte zal hij de boodschap wel begrijpen.

Overigens zou ik er niet vanuit gaan dat elke man de allereerste keer aan orale seks doet. Maar goed, het gaat erom dat jij ook aan je trekken komt, en dat kan ook op andere manieren.
Ik zou dan toch effe benoemen dat de meeste mannen niet willen beffen, als dat je specifieke wens is. Anders kom je alsnog van een koude kermis thuis als die man erg driftig gaat proberen je zo goed mogelijk te penetreren :P
Jempo schreef:
09-12-2017 12:22
Ze vinden je nu niet meer interessant? Waarom dan? Of heb je nu een relatie?
Ik ben niet op zoek naar 'n relatie en ook niet naar seks.
Je moet geen dingen doen en toelaten die je niet wil. Voor de man geldt hetzelfde. Je kan niet verwachten dat de ander precies doet wat jij wil. Zo werkt het niet en zeker niet bij een ons.
Uhhhh, zijn hoofd tussen je benen duwen? Jij bepaalt net zo goed wat er gebeurd tussen de lakens en je onderdanig opstellen is een keuze. Veel mannen vinden het juist leuk als de vrouq de leiding neemt en precies weet wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
Ook al is het een ONS het blijft een kwestie van elkaar aanvoelen wat je lekker vindt en geen eenrichtingsverkeer, dus dwangmatig zijn hoofd tussen je benen dirigeren gaat niet werken (voor mij) Ze hoeft dat overigens niet te sturen want als t leuk is volgt dat heus wel
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 12:36
Ik ben niet op zoek naar 'n relatie en ook niet naar seks.
Maar dan klopt je stelling toch niet dat ze je interessant vonden omdat je er niet naar zocht.
Daar is niks dwangmatigs aan.
Gewoon subtiel zijn hoofd die richting opdouwen. Dan snapt hij de hint wel.
En als hij jou niet kan bevredigen hoef je ook niet te neuken.
Jempo schreef:
09-12-2017 12:47
Maar dan klopt je stelling toch niet dat ze je interessant vonden omdat je er niet naar zocht.
Juist wel, want ik zoek (en zocht) er niet naar, maar toch werd ik af en toe versierd. En soms ging ik daar dan idd op in zonder daar verder iets lange termijnerigs mee te willen.
En voor mij is het niet heel moeilijk om een ONS te krijgen, ik weet niet waar aan dat ligt. Sorry voor mensen die hier meer moeite mee hebben.

:HA:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 12:57
Juist wel, want ik zoek (en zocht) er niet naar, maar toch werd ik af en toe versierd. En soms ging ik daar dan idd op in zonder daar verder iets lange termijnerigs mee te willen.
oh dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat je het in de verleden tijd bedoelde. Dus dat mannen je alleen vroeger versierden. Dan zou het vreemd zijn - als jouw stelling klopt - dat je nu niet meer versiert zou worden.
Jempo schreef:
09-12-2017 13:16
oh dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat je het in de verleden tijd bedoelde. Dus dat mannen je alleen vroeger versierden. Dan zou het vreemd zijn - als jouw stelling klopt - dat je nu niet meer versiert zou worden.
Toevallig afgelopen oktober nog iemand met interesse afgewimpeld ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 13:17
Toevallig afgelopen oktober nog iemand met interesse afgewimpeld ;-D
Wellicht dat door je autisme je misschien dacht dat iemand interesse had ?
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
09-12-2017 13:21
Wellicht dat door je autisme je misschien dacht dat iemand interesse had ?
Nee, het was nogal overduidelijk en niet te missen, haha!
Bblientje schreef:
09-12-2017 12:52
Daar is niks dwangmatigs aan.
Gewoon subtiel zijn hoofd die richting opdouwen. Dan snapt hij de hint wel.
En als hij jou niet kan bevredigen hoef je ook niet te neuken.
Zou je dat andersom op prijs stellen? Ik doe bij voorkeur niet aan orale seks, en als ik het al doe dan incidenteel in een vaste relatie. Sowieso lijkt een ONS me helemaal niets. Mijn ervaring is toch wel dat mannen die lange relaties hebben gehad beter weten wat ze moeten doen dan mannen die vooral ONS of scharrels hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet op prijs stellen als een ONS mijn hoofd vastpakt en richting zijn penis drukt. Andersom doe ik dat ook niet.

Wat is er mis mee om te zeggen hey lekkerding zin om me te verwennen met je tong??
Jempo schreef:
09-12-2017 14:49


Wat is er mis mee om te zeggen hey lekkerding zin om me te verwennen met je tong??
Dat zijn tong direct in jou mond beland als hij jou bedoeling niet helemaal begrijpt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle berichten en het meedenken ook de mannen!
samarinde schreef:
09-12-2017 12:25
Hier een gouden tip: vóórdat je samen naar huis gaat, wordt er over het algemeen wat gepraat/gelachen/geflirt enzovoort. Je brengt het gesprek op je eerdere ervaringen met ONS's, en je zegt - lachend, uiteraard - dat je twijfelt of het wel zo'n goed idee is om samen weg te gaan, omdat jouw ervaring met players is dat ze er weinig van bakken in bed. Dit is een trigger: de man in kwestie voelt zich direct aangesproken, maar omdat hij een player is - daar gaan we voor het gemak even vanuit, omdat jij het zegt - zal hij willen bewijzen dat híj toevallig wél de juiste skills heeft.

Nu is het zaak om het gesprek iets specifieker op jouw wensen te brengen, dus je zegt: "Als mannen alleen aan zichzelf denken, knap ik meteen af. Dat vind ik zonde van mijn tijd." Opnieuw is dit een trigger - de man in kwestie zal zich uitgedaagd voelen en willen bewijzen dat hij wél weet hoe hij een vrouw moet behandelen in bed. Dit alles op luchtige toon - dat heet: flirten, en ten slotte zal hij de boodschap wel begrijpen.

Overigens zou ik er niet vanuit gaan dat elke man de allereerste keer aan orale seks doet. Maar goed, het gaat erom dat jij ook aan je trekken komt, en dat kan ook op andere manieren.
Dit klinkt als een zeer goed idee. Ik denk dat het inderdaad een gevalletje lef is en durven aangeven wat ik wil. Misschien inderdaad een duwtje geven. Ik heb toch weleens gehad dat er dingen gebeurden waar ik achteraf btje spijt van had. Je moet echt een btje op je strepen staan, en niet willen pleasen. Maar dat is vrouwen zo aangeleerd! Ik vind het best eng om dat aan te geven, ben bang dat ze dan zeggen of denken dat ik oversekst ben of wanhopig. Maar als ze dat denken, lekker boeiend, misschien is dat wel zo, maar dat zijn ze zelf ook als ze meegaan.

Maar mannen: veel zouden niet aan een ONS beginnen als je weet dat ze beffen verwacht?
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
09-12-2017 15:04
Dat zijn tong direct in jou mond beland als hij jou bedoeling niet helemaal begrijpt.
tjongejongejonge ouwe wijsneus
Alle reacties Link kopieren
@Musicislife ik heb nog nooit een ONS gehad die niet wilde beffen. Sterker nog de vorige deed het liever naar neuken, en vraagt nu nog regelmatig wanneer ik weer langskom ;P dus nee kwestie van geluk denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
09-12-2017 16:09
@Musicislife ik heb nog nooit een ONS gehad die niet wilde beffen. Sterker nog de vorige deed het liever naar neuken, en vraagt nu nog regelmatig wanneer ik weer langskom ;P dus nee kwestie van geluk denk ik.
Men hoe regel jij die dan?
ouwewijsneus schreef:
09-12-2017 12:12
Nee je keert het om, je begint met vrienden, daarna eventueel de benefits.
ik heb een vrouwelijke collega gehad en die had het op die manier prima geregeld. Zij heeft mij ook eens uitgelegd waarom zij is begonnen met fitness in de sportschool. "We douchen wel thuis" kreeg opeens een heel andere betekenis.
Ik denk niet dat je wensen onmogelijk zijn maar eerder de omgeving waarin je het zoekt.
Ok, zo goed ben ik er niet in om dat te regelen. Of ik moet het accepteren dat ik niet zo ben, of toch een beetje assertiever proberen te zijn.

Als mensen op tinder zeggen dat ze alleen seks hebben om de vrouw te bevredigen geloof ik dat nooit. Misschien is dat ook een fout XD. Ik denk altijd, dat zijn juist de mensen die dat niet leuk vinden, en zo vrouwen in bed willen krijgen.
Iemand ervaring daarmee? En zijn anders andere apps beter om een seksdate te regelen dan? Ook dat het veilig is?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag gewoon: Hey wil je me beffen?
Als ik erg geil ben komt er in the heat of the moment niet meer uit dan: "bef me"

Volgens mij is het als vrouw echt niet zo moeilijk hoor?
Alle reacties Link kopieren
Vanuit tinder ben ik wel iemand die eerst drankje wil doen, kun je altijd nog mee naar iemands huis als het echt gezellig is. Hoewel ik ook weleens gewoon bij een man thuis heb afgesproken en niet engs is gebeurt ofzo.

En een man zijn grootste nachtmerrie is om een teleurstelling te zijn in bed, dus als hij zoiets zegt op tinder wil hij dat heus waarmaken. En mocht hij in het echt toch zo'n teleurstelling zijn dan is het gat van de deur snel gevonden toch?

De echte vraag in dit topic is eigenlijk... Waarom ga jij over je eigen grenzen heen vrouw? Kom op, heb zelfrespect, jij wilt iets go for it en niets meer of minder dan dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven