Hoe zorg je dat een ONS precies gaat zoals jij wilt?

09-12-2017 11:22 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast bericht:

Hee meiden (of mannen als ze tips hebben),

Wil ervoor zorgen dat ik gebeft wordt bij een one-night stand, hoe aan te pakken?
Conclusie: aangeven wat je wil, haha XD
anoniem_360189 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 22:02
Reden: genoeg antwoorden en wil de uitgebreide vraagstelling voor beperkte tijd op het forum hebben staan. Bedankt lezers!
87.43% gewijzigd
Precies omdat je van elkaar nog niet goed weet wat je lekker vindt, hoort het wel enkele aanwijzingen te geven wat je prettig vindt, welk standje je wil. Het blijft geven en nemen, respectvol t.o.v. de ander en de ander al helemaal niet gaan dwingen tot orale seks. Anderzijds kan je tijdens een ONS net iets losser, wilder, harder gaan mijn inziens. Luidkeels op de vloer suf naaien bijvoorbeeld en zero taughts over wat volgt.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
09-12-2017 17:48
Maar daarom wil ik geen ons-en. Dat is slechte seks met iemand waarmee je niet op dat diepere gevoel zit.
Wat een onzin. Seks kan heerlijk zijn, ook al zitten er geen diepere gevoelens.

@ Music, pijp jij wel tijdens een ONS? Meestal gaat het daarna vanzelf.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
09-12-2017 16:09
@Musicislife ik heb nog nooit een ONS gehad die niet wilde beffen. Sterker nog de vorige deed het liever naar neuken, en vraagt nu nog regelmatig wanneer ik weer langskom ;P dus nee kwestie van geluk denk ik.
Dit dus. Als ik met een vrouw tussen de lakens belandde wilde ik altijd beffen. Zelfs als neuken er niet in zat (bv geen condooms bij de hand). Ik vind beffen heerlijk en ik kan me niet voorstellen dat ik tot een minderheid behoor.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
ik snap geen reet van mannen (of vrouwen) die van beffen houden..het is iets wat je voor de vrouw over hebt zo af en toe maar zeker geen genot ofzo..
Voor mij is het het intiemste dat je met een vrouw kan doen. De rest kan ook leuk zijn hoor daar niet van.
Mijn liefde vindt het heerlijk om me te beffen maar wil niet gepijpt worden.
Ik wil hem wel graag een blowjob geven omdat ik het enorm geil vind, maar als hij het niet wil en toch geil van me wordt, wat geeft dat dan?
Sterker, op 'slechte' dagen kan hij niet eens verdragen dat ik zijn pik aanraak of zelfs maar bekijk. En toch is hij mijn beste bedpartner ooit.
Uomo schreef:
12-12-2017 14:27
ik snap geen reet van mannen (of vrouwen) die van beffen houden..het is iets wat je voor de vrouw over hebt zo af en toe maar zeker geen genot ofzo..
Ik heb gelukkig de ervaring dat mijn partners er wel van houden en het niet als een opgave zien zoals jij.
Viva-Account schreef:
12-12-2017 15:11
Mijn liefde vindt het heerlijk om me te beffen maar wil niet gepijpt worden.
Ik wil hem wel graag een blowjob geven omdat ik het enorm geil vind, maar als hij het niet wil en toch geil van me wordt, wat geeft dat dan?
Sterker, op 'slechte' dagen kan hij niet eens verdragen dat ik zijn pik aanraak of zelfs maar bekijk. En toch is hij mijn beste bedpartner ooit.
Mag ik dat wel een beetje raar vinden? Ja, dat mag ik.
MarkSD schreef:
13-12-2017 02:50
Mag ik dat wel een beetje raar vinden? Ja, dat mag ik.
Dat mag jij ;)
Voor mij geldt overigens precies hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat ik in al het andere intens met hem kan genieten :heart:
Viva-Account schreef:
13-12-2017 09:32
Dat mag jij ;)
Voor mij geldt overigens precies hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat ik in al het andere intens met hem kan genieten :heart:

Go girl! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
12-12-2017 14:27
ik snap geen reet van mannen (of vrouwen) die van beffen houden..het is iets wat je voor de vrouw over hebt zo af en toe maar zeker geen genot ofzo..
Ik begrijp er ook niks van, ook niet van mezelf nadat ik mijn vriend oraal bevredigd heb, wat bezielt je wanneer je geil bent? :@@:
shake a tail feather
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
12-12-2017 14:27
ik snap geen reet van mannen (of vrouwen) die van beffen houden..het is iets wat je voor de vrouw over hebt zo af en toe maar zeker geen genot ofzo..
Ik vind het geweldig om te doen en dan te merken dat ze steeds natter wordt.
Een gemis voor je partner, maar het is haar. :-(
Alle reacties Link kopieren
Vind het heerlijk om te beffen. vaak baf ik er ook nog bij. Mmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vastbinden en op zijn gezicht gaan zitten
Alle reacties Link kopieren
Mrgreen schreef:
19-01-2018 14:51
Vind het heerlijk om te beffen. vaak baf ik er ook nog bij. Mmmmmmm
hup, pauze is afgelopen, snel de les weer in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven