Hoe zorg je dat een ONS precies gaat zoals jij wilt?

09-12-2017 11:22 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast bericht:

Hee meiden (of mannen als ze tips hebben),

Wil ervoor zorgen dat ik gebeft wordt bij een one-night stand, hoe aan te pakken?
Conclusie: aangeven wat je wil, haha XD
anoniem_360189 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 22:02
Reden: genoeg antwoorden en wil de uitgebreide vraagstelling voor beperkte tijd op het forum hebben staan. Bedankt lezers!
87.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
09-12-2017 16:37
Ik vraag gewoon: Hey wil je me beffen?
Als ik erg geil ben komt er in the heat of the moment niet meer uit dan: "bef me"

Volgens mij is het als vrouw echt niet zo moeilijk hoor?
Voor een man ook niet hoor. Waar je zelf geil van wordt hoeven ze niet om te vragen.
Bimzarellio...what else
MinkeDeWit schreef:
09-12-2017 14:01
Zou je dat andersom op prijs stellen? Ik doe bij voorkeur niet aan orale seks, en als ik het al doe dan incidenteel in een vaste relatie. Sowieso lijkt een ONS me helemaal niets. Mijn ervaring is toch wel dat mannen die lange relaties hebben gehad beter weten wat ze moeten doen dan mannen die vooral ONS of scharrels hebben gehad.
Ik vind het niet erg als een man aanwijzingen geeft van wat hij lekker vind. Het is aan jouzelf of je erin mee gaat ja of nee dus wat is er zo erg aan?
Ik snap dat afwachtende niet.
En erom vragen vind ik zo een vibekiller dan hoef het van mij al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit even terug te denken aan de ONS die ik heb gehad en ben 9 van de 10 keer wel gebeft.
Heb er weinig voor hoeven doen, ging vanzelf eigenlijk. En nee, ik ben niet excentriek en draag geen uitdagende kleding.
Dus of dat iets met assertiviteit of uiterlijk te maken heeft weet ik niet. Denk meer een kwestie van mazzel.
Wat ik wel weet is dat ik pissed zou zijn als ik hem pijp en hij het vervolgens daarbij wil laten.
Als je dus alleen gebeft wil worden en niets meer dan dat, dan zou ik daar wel duidelijk over zijn.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
09-12-2017 11:31
Als jij overwicht wil, ga je op iemands gezicht zitten en dan roep je " likken, kreng " .
...met eventueel een zweepje erbij. Dan zeg je nogmaals, maar dan flink harder: "LIKKEN, KRENG!!" :proud: ;-)
World of Warcraft: Legion
Ikzelf vind gebeft worden tien keer niks en al helemaal door een onbekende, en moest ze altijd met dat hoofd daar wegduwen.
Ik weet niet beter dat een leuke man de vrouw eerst aan haar trekken laat komen, als een soort voorspel.
Van mij hoefde dat niet zo op die manier, maar daar waren veel mannen nogal van van slag back in the days.
musicislife schreef:
09-12-2017 15:46
Maar mannen: veel zouden niet aan een ONS beginnen als je weet dat ze beffen verwacht?
Ik denk het niet nee, de charme is er al vanaf als je dat soort dingen bij voorbaat gaat bespreken.

Maar het ligt eraan hoe nieuwsgierig ik naar je ben verder..wie weet ben je zo bijzonder dat je ermee wegkomt

Oraal is niet zo'n hobby van mij, oraal ontvangen ook niet. Dat speelt natuurlijk wel mee in bovenstaande
dubbel
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
09-12-2017 17:02
...met eventueel een zweepje erbij. Dan zeg je nogmaals, maar dan flink harder: "LIKKEN, KRENG!!" :proud: ;-)
Zou onder dwang geen orale sex geven en ook niet ondergaan. Moet uit de lust van de persoon zelf komen.
Bimzarellio...what else
Uomo schreef:
09-12-2017 17:03
Ik denk het niet nee, de charme is er al vanaf als je dat soort dingen bij voorbaat gaat bespreken.

Maar het ligt eraan hoe nieuwsgierig ik naar je ben verder..wie weet ben je zo bijzonder dat je ermee wegkomt

Oraal is niet zo'n hobby van mij, oraal ontvangen ook niet. Dat speelt natuurlijk wel mee in bovenstaande
De mannen die een verlanglijstje/aanbod van te voren wilden bespreken vond ik ook nooit wat.
Ik had ooit een weekend met een man met wie ik al een tijdje contact had, en die een heel programma presenteerde van te voren en daar hele gesprekken over wilde voeren.
Hooggespannen verwachtingen maar ik stond na een half uur ofzo alweer buiten, want voor ieder onderdeel was 30 sec ingeruimd, het leek wel een bizar soort aerobics. Het idee was dat de serie acties herhaald zou worden maar nee. Geen zin meer.
dus dat..liefde, sex, interactie, mensen die denken dat te plannen en een draaiboek te maken of eisen te stellen....not my cup of tea.. en een ONS is voor mij ook liefde, hoe kortstondig ook, het is wel gemeend..anders hoeft het niet
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat het echt aan de persoon ligt of ze het fijn vind als je het vraagt of niet. En om dat uberhaupt te doen. Hmm... Ok interessant. Er is natuurlijk weer niet 1 regel. Maar wel chill dat zoveel mensen hebben gereageerd wat zij vinden. Vind niet erg om nog meer te weten te komen hoe mensen erin staan!
Wat veel mensen die hoofden naar de gewenste locatie duwen. Daar ben ik zelf echt niet van gediend, en zou het zelf ook niet doen.

Ook niet vragen, of hinten. Zoals iemand zegt, het moet uit de lust vanzelf ontstaan. Pas als je in dezelfde flow zit en je elkaar aanvoelt en dit vanzelf gaat, heb je goede seks.

Maar daarom wil ik geen ons-en. Dat is slechte seks met iemand waarmee je niet op dat diepere gevoel zit.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ja dat begrijp ik, maar de vraag gaat niet over of je uberhaupt een ONS zou doen... Gaat erom, hoe zorg je ervoor dat die naar wens verloopt?
Als ik met iemand naar bed ga dan vind ik penetratie 'n normaal onderdeel van de seks. Wil ik dat niet met die persoon, dan blijven de kleren gewoon aan. Als de man mij geen oraal wil geven, dan pijp ik ook niet. Dat doe ik pas als ik zelf bevredigend onder handen (en de tong) ben genomen.
Perzina schreef:
09-12-2017 17:48
Wat veel mensen die hoofden naar de gewenste locatie duwen. Daar ben ik zelf echt niet van gediend, en zou het zelf ook niet doen.

Ook niet vragen, of hinten. Zoals iemand zegt, het moet uit de lust vanzelf ontstaan. Pas als je in dezelfde flow zit en je elkaar aanvoelt en dit vanzelf gaat, heb je goede seks.

Maar daarom wil ik geen ons-en. Dat is slechte seks met iemand waarmee je niet op dat diepere gevoel zit.
Dat diepere gevoel kan zich op zoveel verschillende manieren uiten. Echt niet alleen na een bepaalde tijd. Juist het weten dat het eindig/eenmalig is kan veel moois opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-12-2017 18:17
Dat diepere gevoel kan zich op zoveel verschillende manieren uiten. Echt niet alleen na een bepaalde tijd. Juist het weten dat het eindig/eenmalig is kan veel moois opleveren.
Zie even niet in welke context het ons-gevoel (eindig-eenmalig) te maken heeft met diepere gevoelens
Ik ga dan toch maar voor wederzijds verlangen en elkaar toch wel erg leuk vinden.
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je soms wel een speciale ONS kan hebben. Maar nu ben ik eigenlijk niet op zoek naar diepere gevoelens, want is voor mij op het moment btje veel van t goeie. Wil gewoon seksuele ervaringen die gaan naar mij zin, evt. seksbuddy, en als je het daarna gaat hebben over persoonlijke dingen, best, maar hoeft niet per se.
Ik denk dat bespreken voor mij toch wel handigst is, omdat ik iets nogal specifieks wil. In ieder geval bedankt voor de messages!
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
09-12-2017 17:05
Zou onder dwang geen orale sex geven en ook niet ondergaan. Moet uit de lust van de persoon zelf komen.
Uiteraard. De opmerkingen van BGB en mij zijn ofwel als grap bedoeld, of wel in de context van SM.
World of Warcraft: Legion
musicislife schreef:
09-12-2017 20:42
Ik vind dat je soms wel een speciale ONS kan hebben. Maar nu ben ik eigenlijk niet op zoek naar diepere gevoelens, want is voor mij op het moment btje veel van t goeie. Wil gewoon seksuele ervaringen die gaan naar mij zin, evt. seksbuddy, en als je het daarna gaat hebben over persoonlijke dingen, best, maar hoeft niet per se.
Ik denk dat bespreken voor mij toch wel handigst is, omdat ik iets nogal specifieks wil. In ieder geval bedankt voor de messages!

Ik heb er geen enkel probleem mee als een vrouw van tevoren even aangeeft wat zij verwacht en lekker zou vinden. Dan is het makkelijk te bepalen of je iets met elkaar kunt.

Kortom; gewoon open over zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ok, duidelijk, ik denk dat dat inderdaad het beste is. Eigenlijk erg simpel antwoord op mijn vraag, maar nu ben ik er in ieder geval zeker van dat ik in mijn recht sta om dat te vragen. En ook dat dat niet bizar is ofzo. Nu nog de kunst met de juiste timing en woorden zeggen, maar dat is btje aanvoelen van het moment zelf.
Thanks allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat zoveel vrouwen praten ongeil vinden? Wat doe je dan, kletsen over het weer en dan plots een hand op zijn of jouw been?
Geilen jullie dan nooit je partner op? Of andersom?
Een spannend berichtje vooraf?
Zeker als je een date via tinder hebt juist leuk, spannend... de voorpet...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn mannen niet zo ingewikkeld als wij vrouwen ;-) die zijn blij dat ze een vrouw lekker kunnen laten genieten. Als ik het zo lees snap ik best dat mannen ons ingewikkeld vinden, want de ene vrouw wil dus niet gebeft worden maar er mag ook niet over gepraat worden want dan droogt ze op? Tja dan zou ik als man ook wel met tong binnenboord houden voor de zekerheid.

En trouwens als jij aangeeft graag gebeft te willen worden, en hij wil dat niet en "droogt daarvan op", prima toch weet je dat je door moet zoeken! Beter dan een teleurstelling in bed!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-12-2017 17:20
De mannen die een verlanglijstje/aanbod van te voren wilden bespreken vond ik ook nooit wat.
Ik had ooit een weekend met een man met wie ik al een tijdje contact had, en die een heel programma presenteerde van te voren en daar hele gesprekken over wilde voeren.
Hooggespannen verwachtingen maar ik stond na een half uur ofzo alweer buiten, want voor ieder onderdeel was 30 sec ingeruimd, het leek wel een bizar soort aerobics. Het idee was dat de serie acties herhaald zou worden maar nee. Geen zin meer.
Dat is natuurlijk een hele andere situatie dan dat je simpelweg de wens hebt om eens lekker verwend te worden door een man tussen je benen.
Het-groepje schreef:
09-12-2017 18:17
Dat diepere gevoel kan zich op zoveel verschillende manieren uiten. Echt niet alleen na een bepaalde tijd. Juist het weten dat het eindig/eenmalig is kan veel moois opleveren.

Niet volgens mijn definitie.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
09-12-2017 17:20
De mannen die een verlanglijstje/aanbod van te voren wilden bespreken vond ik ook nooit wat.
Ik had ooit een weekend met een man met wie ik al een tijdje contact had, en die een heel programma presenteerde van te voren en daar hele gesprekken over wilde voeren.
Hooggespannen verwachtingen maar ik stond na een half uur ofzo alweer buiten, want voor ieder onderdeel was 30 sec ingeruimd, het leek wel een bizar soort aerobics. Het idee was dat de serie acties herhaald zou worden maar nee. Geen zin meer.
Weet je zeker dat het een echte man was, en niet een voorgeprogrammeerde seksrobot? ;-)
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven