hoeren, mannen kunnen niet zonder?

02-12-2013 20:03 1557 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de Volkskrant staat vandaag een stuk van Fabian Schurgers waarin hij betoogt dat hoeren en hoerenlopers vooral niet gecriminaliseerd moeten worden omdat mannen niet zonder hoeren kunnen. (Dus hoerenlopen vooral niet strafbaar stellen) Dit door de kracht van het mannelijk libido ('als een vloedgolf of vuurstorm') en de behoefte aan menselijke warmte.

Dan denk ik: "Gebruik je handen en neem een kat!" En eerlijk gezegd dacht ik er ook nog bij: "Eikel!" Ik vond het een tenenkrommend stuk en had nogal moeite het serieus te nemen. (Naar de hoeren vanwege de drang je voort te planten? Serieus? Doen hoeren het tegenwoordig zonder condoom of andere voorbehoedsmiddelen?) Maar ik ben geen man. Dus wat weet ik van die vloedgolven van mannelijk libido?

Gelukkig komen er hier een heleboel mannen, al dan niet behept met die golven. Dus: is dat libido echt zo groot? En heb je dan werkelijk een vrouw nodig en kun je niet wat leuks doen met je handen? En heeft een spinnende kat op schoot die je nu en dan aait niet net zo'n kalmerende en rustig makende invloed als de aanraking van een vrouw (ook dit knip en plak ik uit de tekst van Fabian Schurgers)? Een konijn of hond mag ook hoor!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Amand schreef op 07 december 2013 @ 16:25:

Lastig voor de rechter, sim.

Heb je nog over het tarief nagedacht? Ja.. Maar word af en toe beetje bang van je..
quote:sim33 schreef op 07 december 2013 @ 16:30:

[...]

Ja.. Maar word af en toe beetje bang van je..Dat is niet per ongeluk hoor. Dat had ik immers beloofd
quote:Amand schreef op 07 december 2013 @ 16:35:

[...]

Dat is niet per ongeluk hoor. Dat had ik immers beloofd Maar dat is niet wat deze 'klant' wilt... Ga toch even verder kijken... Wel jammer..
quote:sim33 schreef op 07 december 2013 @ 16:56:

[...]

Maar dat is niet wat deze 'klant' wilt... Ga toch even verder kijken... Wel jammer..Anaal is wel ¤400 extra, besef ik me net. Ik geloof niet dat ik dat al gezegd had.
quote:Amand schreef op 07 december 2013 @ 17:05:

[...]

Anaal is wel ¤400 extra, besef ik me net. Ik geloof niet dat ik dat al gezegd had.Hahaha... Nee! Dat was je inderdaad vergeten.. Ook weer jammer!!
We kunnen wel een package-deal met korting afspreken hoor, sim. Dan mag je me ook pzc voor de helft van de prijs.
Zeg, wat is hier gebeurd? Moet ik een stuk teruglezen om er dan achter te komen dat dit topic is verworden tot een online bordeel? Krijg ik dan als topicstarter korting?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:hans66 schreef op 07 december 2013 @ 14:58:

Even gekeken:

- Help! Een hoer in de klas, 21:35, terwijl Josje met haar collega of vriendin over het eten praat;

- Je Zal Het Maar Zijn, 16:42, terwijl de vrouw uitlegt hoe ze heeft kunnen ontsnappen.

Het tegelpatroon aan de muur valt mij wel op, maar het kan uiteraard zijn dat meerdere ruimtes van dezelfde tegels zijn voorzien. Eerlijk gezegd, zegt me dat niet zo veel. Het is ook geen woonruimte, maar werkruimte en/of keuken.Niet hetzelfde tegelpatroon, Hans. Dezelfde vrouw.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik voel wel wat voor de toepassing van het begrip goede trouw in deze. Dat is een soort geobjectiveerd weten.

Dus niet: Wist de man dat de vrouw niet wilde maar: had de man behoren te weten/vermoeden dat de vrouw niet wilde.

Daarmee zou je als man, wetende dat een groot deel van de dames op de wallen daar niet vrijwillig zit, daar dus eigenlijk geen gebruik meer van kunnen maken. En als je het toch doet keert de bewijslast om. Jij moet dan aantonen dat de vrouw vrijwillig daar zat.

Zoiets.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Special price for you, Merano, cause you are my friend
*
Keep dreaming...

Loepje is je vriend, Ksenija.
Sorry...
*
quote:Amand schreef op zaterdag 07 december 2013 17:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sim33 in "hoeren, mannen kunnen niet zonder?"" class="messagelink">sim33 schreef op 07 december 2013 @ 16:56</a>:</b>

[...]

Maar dat is niet wat deze 'klant' wilt... Ga toch even verder kijken... Wel jammer..</div></blockquote>Anaal is wel ¤400 extra, besef ik me net. Ik geloof niet dat ik dat al gezegd had. Extra?!
quote:Egidius schreef op 07 december 2013 @ 21:01:

[...]

Extra?!Nou.. Hij heeft zich daarna alweer in de 'uitverkoop' gedaan.. Vind ik een beetje goedkoop!
quote:sim33 schreef op 07 december 2013 @ 21:05:

[...]

Nou.. Hij heeft zich daarna alweer in de 'uitverkoop' gedaan.. Vind ik een beetje goedkoop! Het is niet eenvoudig jou te bevredigen tevreden te stellen, niet?
Jij tovert elke keer nieuwe konijnen uit die hoge hoed!!
Guilty as charged.
quote:Amand schreef op 07 december 2013 @ 21:16:

Guilty as charged.
Ik kan alles zijn wat je wilt, schatje Speciaal voor jou: jij mag me Armand noemen.
Maar waarom dan zo'n duiveltje erachter, mooie man?
Oh, dat met die r is nogal een dingetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven