Houden van 2 mannen

12-06-2011 18:02 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Ik ben getrouwd en we hebben een partnerruil/swing relatie met een ander getrouwd stel. Ze wonen dichtbij en onze kids zijn ook bevriend. Die hier nix van weten overigens. Mijn probleem is dus nu... ik ben verliefd geworden op de andere man en hou van hem! Heb wat huwelijksprobeempjes, daardoor trek ik nog meer naar de ander.. Maar hou nog wel van mijn eigen vent..als man..als vader van mijn kids.Weet wel dat niemand mij kan vertellen wat te doen, dat ik daar zelf uit moet komen, vraag alleen of anderen dit evt. ook hebben meegemaakt..en wat daaruit is gekomen..
Denk dat je daar met het swingen zelf de deur voor open hebt gezet.

Heb je geen afspraken over dit soort situaties gemaakt?

Ik zou zeggen gelijk stoppen ermee, maarja, ik vind sowieso swingen niks.
Moeilijke situatie! Heb zelf niks soortgelijks meegemaakt... Maar ik kan me zo voorstellen dat jullie het van tevoren (dus voordat jullie aan de open relatie begonnen) over die mogelijkheid hebben gehad. Of eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat jullie het er niet over hebben gehad... Dus ik neem aan dat er met je man afspraken zijn over verliefdheden, wat er mee te doen, wel of niet communiceren. Of zijn die er niet? Dat maakt natuurlijk wel wat verschil in wat je hiermee van plan bent.
Van ruilen komt huilen.
odi et amo
Bespreek het met je man
quote:lamaatje schreef op 12 juni 2011 @ 18:19:

Van ruilen komt huilen.Helemaal mee eens, zeker als je het doet met mensen die practisch je buren zijn. Kinderen bevriend, alles respect voor mensen hun manier van leven maar waarom verweef je je sex leven zo met je gezin?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hadden na 20 jaar samen iets nodig om het een beetje spannend te houden zeg maar..vorig jaar met toeval dit stel ontmoet..klikt ook buiten het bed heel goed..ik heb mijn man verteld over mijn gevoelens. heb het een beetje afgezwakt..niet heel eerliijk ...hij weet hier nog geen raad mee..wil stoppen.. maar ik niet..
Nu ik dit allemaal opschrijf..besef ik ook wel dat het voor een ander een hele rare situatie is.. vind het zelf ook wel..maar ja ik zit er nu eenmaal middenin..
Hele verre kennis van mij had dit ook. Zijn er met elkaars partner vandoor gegaan, heel veel gedoe geweest (huizen verkopen, in caravan wonen, bedrijf failliet etc). En of ze nu gelukkiger zijn...
Vraag je af of er na jouw man jou nog 20 jaar bij jou wil zijn en jij met die ander. Besef dat het maar verliefdheid is en ga mee met je man, die wil stoppen omdat het uit de hand loopt.
Als je schrijft ook nog van je man te houden, ga voor hem dan, vecht voor jullie huwelijk!

Het was trouwens een erg slecht idee om de spanning buiten de deur te zoeken....
Weet de vrouw in kwestie hier ook van ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Marahbloem schreef op 12 juni 2011 @ 18:47:

Hele verre kennis van mij had dit ook. Zijn er met elkaars partner vandoor gegaan, heel veel gedoe geweest (huizen verkopen, in caravan wonen, bedrijf failliet etc). En of ze nu gelukkiger zijn...

Zulke kennissen heb ik ook.

Wat een drama.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben van een iets oudere generatie (58 jaar) en zo'n 20 jaar geleden (of misschien wel langer) had ik vriendenkring die aan partnerruil deed (net zoiets als swingen, maar dan andere naam). Ik heb heel wat huwelijken zien stranden hierdoor. Van ruilen komt huilen.

Jullie hadden beter samen naar een goede seksuoloog of relatietherapeute kunnen gaan...
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 18:37:

...heb het een beetje afgezwakt..niet heel eerliijk ...hij weet hier nog geen raad mee..wil stoppen.. maar ik niet..Einde verhaal dus, wat je huwelijk betreft. Als een partner geen trek heeft in (seksuele) concurrentie heb je geen andere keus dan met één van de twee te kappen.
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 18:44:

Nu ik dit allemaal opschrijf..besef ik ook wel dat het voor een ander een hele rare situatie is.. vind het zelf ook wel..maar ja ik zit er nu eenmaal middenin..

Sorry, maar ga nu niet doen alsof je slachtoffer bent van dit hele gebeuren dat je zelf mede hebt laten ontstaan!

Jij wilt niet stoppen, nee natuurlijk niet! Je bent gek op die swinger van je.

Je zou nog ns goed naar definitie swinger moeten kijken. Je swingt er af en toe naar toe, om vervolgens terug naar je vaste partner te gaan en wanneer je de scheidslijn niet meer kunt zien, moet je eruit stappen.
TO praat je nog mee met ons?
je kunt toch ook gewoon van die andere man blijven houden...naast je eigen man, daarvoor hoef je toch niet persé bij hem te gaan wonen?
relatietherapie ?
dus je houdt meer van die man dan van je kinderen?
quote:meds schreef op 12 juni 2011 @ 20:48:

dus je houdt meer van die man dan van je kinderen?Waar staat dat?
ze overweegt een relatie met die vent, da's niet in het belang van de kids
ook dat staat er nie! Dat er een relatie met de andere man overwogen wordt!
quote:lila01 schreef op 12 juni 2011 @ 19:08:Het was trouwens een erg slecht idee om de spanning buiten de deur te zoeken....

Wat een enorm domme, generaliserende opmerking. Wat een onzin. Je moest een ban krijgen.

In bijna alle gevallen gaat dat goed, zeker als je dat samen doet.

En verliefd kan je overal worden. Door "de spanning buiten de deur te zoeken" wordt de kans dat je op een ander verliefd wordt niet groter of kleiner.
ze vraagt wat te doen, in het belang van de kinderen is er maar 1 antwoord, get over it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven