ik hoop dat iemand tips heeft

20-02-2012 14:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik heb nu al een tijd een vriend en heb een probleempje..

altijd als ik em aftrok had hij gewoon een stijven, of als we gewoon beetje samen op bed lagen.

Tot 3 keer toe wouden we dus overgaan op all the way.. aangezien de pil niet helemaal bij mij werkt gebruiken we toch een condoom maar als we dus het condoom pakken dan gaat zn stijve zeg maar beetje weg dus dan ga ik weer verder zodat die stijf word maar dan lukt het niet meer en dus konden we geen seks hebben terwijl als we gewoon bezig zijn er nooit een probleem was dus afgelopen x hadden we et er naast gelegt en toen zat et condoom erom en verloor die ook zn stijve ..

ik weet dus nou niet of het aan mij ligt of wat dan ook,

we hebben er al veel samen over gepraat maar hij weet zelf ook niet wat de oorzaak is , want hij zij dat hij et nog nooit eerder heeft gehad..

Ik hoop dat iemand misschien uit mijn verhaal iets opkan maken en mij misschien tips kan geven of raad weet , want we vinden dit erg jammer,

Alvast bedankt
don\'t do things , that i don\"t do.
Btw nee ik ben geen 14 ik ben 17 en hij is 22..

@Fame Oh oke ja dat is ook wel zo, maar durex is toch een van de beste merken? ik las namenlijk ergens dat huismerken weer minder veilig zijn?
quote:obsidia schreef op 20 februari 2012 @ 20:53:

@Fame Oh oke ja dat is ook wel zo, maar durex is toch een van de beste merken? ik las namenlijk ergens dat huismerken weer minder veilig zijn?Nee joh, die zijn ook veilig. Ze moeten aan allerlei regels voldoen en worden uitgebreid getest, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
@_lupine_ ohh oke dan ga ik indd maar eens een ander merk proberen.
quote:obsidia schreef op 20 februari 2012 @ 20:53:

@Fame Oh oke ja dat is ook wel zo, maar durex is toch een van de beste merken? ik las namenlijk ergens dat huismerken weer minder veilig zijn?Luistert en huivert. In NL mogen geen onveilige condooms verkocht worden zonder dat daar een waarschuwing opstaat dat het bijvoorbeels speelgoed is. Dus gewone condooms van alle merken zijn veilig. Dat zijn hele strenge regels, dus geen zorgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven