Ik voel niks :S

02-07-2012 17:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, de titel zegt het al een beetje: tijdens de seks voel ik niks. Een beetje alsof mijn vriend uitermate klein geschapen is, en dan nog een slappe heeft ook... Maar dat is niet zo, en dat is nu net het probleem. Tot voor kort hadden we een geweldig seksleven, ik had niks te klagen. Maar sinds een dag of 4 voel ik nu bijna niks meer tijdens de penetratie. Als mijn vriend (of ik) met zijn vingers bezig is voel ik het wel, maar ook niet zo goed als anders. Ik snap er niks van, en vind het logischerwijs uitermate vervelend. Ik denk niet dat het in mijn hoofd zit, want ik ben in tijden niet zo ontspannen en happy geweest als nu, en we waren nota bene op vakantie toen dit probleem de kop op stak. Is dit iets wat vaker voor komt? Moet ik het dus gewoon even aankijken, of toch zo snel mogelijk naar de dokter?
Moet je ongesteld worden?
Ander standje proberen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Tijdens je cyclus verandert de stand van je baarmoeder en daarmee ook "diepte" van je vagina. Dus het is heel normaal om de ene keer meer te voelen dan de andere keer. Ook kan het verschillen hoe vochtig je bent, hoe geil je bent etc. door hormonen.
quote:woepsie schreef op 02 juli 2012 @ 17:38:

Ander standje proberen?

We hebben alles al geprobeerd, maar er verandert niks :(.

Zou kunnen dat ik ongesteld moet worden, maar volgens mij duurt dat nog wel een week (weet niet meer precies wanneer de laatste keer was). Maar dan nog, ik heb dit nog nooit eerder gehad, niet eens in de buurt van dit. Hoe kan het dan zijn dat ik het nooit eerder gehad heb (of iets vergelijkbaars) als het door mijn cyclus komt?
Duurt nog maar een dag of 4 zeg je......geef het even tijd!
als het aanhoud voor weken ( tis nu maar 4 dagen ) ga dan naar de huisarts...

Zal wel niks zijn (denk ik) maar je weet maar nooit en wie weet ken je er wat aan doen als het aanhoud.
Misschien ben je doordat je de laatste tijd zo ontspannen bent wel extra nat en voel je het daardoor wat minder? Het kan misschien voor je gevoel helpen om de focus tijdens het vingeren wat meer op de clitoris te leggen ipv inwendig en daar dan op verder te borduren?

Als het aanhoudt idd voor je eigen gemoedsrust even naar de huisarts.
Op een vreemd soort manier voel ik minder als ik een schimmeltje onder de leden heb. Mijn vocht lijkt dan verdovend te werken of een dusdanig andere samenstelling te hebben wat het gevoel wat wegneemt. Mijn man voelt dan volgens mij ook minder, door dat andere soort nat. Maar een andere reden -behalve niet opgewonden zijn- kan ik niet bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven