Ik wil een natte droom

17-01-2016 23:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij al een week niet afgetrokken, vorige week zaterdagavond voor het laatst. De reden? Ik wil een natte droom. Als je als man een tijd niet klaarkomt loopt de boel zeg maar over. En dat wil ik dus meemaken.

Overigens kunnen vrouwen ook klaarkomen in hun dromen. Alleen leidt dat niet tot een kleverig dekbed.

Wie heeft er ervaring met natte dromen?
Ben je daar niet gewoon pakweg 41 jaar te oud voor? En, misschien belangrijker, waarom wil je iets in je dromen wat in het echt een paar minuten werk Is?
En je wordt er nieteens wakker van! Wat heb je er dan aan?
Goedemorgen Willem. Lekker geslapen/gedroomd/gekomen?
quote:ThunderassMan schreef op 18 januari 2016 @ 07:35:

Goedemorgen Willem. Lekker geslapen/gedroomd/gekomen?Die ligt aan zijn bed vastgeplakt, die zie je hier voorlopig niet. 🕗
Ik droom bijna dagelijks dat ik vreselijk moet plassen, maar nergens een wc kan vinden. Misschien dat de plaspillen die ik slik, daar de oorzaak van zijn. Iets voor jou Willem?
Love is the meaning of life
Jongetjes die willen....
Een hond heeft dat geregeld. Het gaat dus vanzelf, onbewust (of niet).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:elfjetwaalfje schreef op 18 januari 2016 @ 09:14:

Ik droom bijna dagelijks dat ik vreselijk moet plassen, maar nergens een wc kan vinden. Misschien dat de plaspillen die ik slik, daar de oorzaak van zijn. Iets voor jou Willem?Nee dank je. Als bijna 60-er moet ik 's nachts al mijn bed uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven