ik wil vaker
donderdag 9 februari 2012 om 15:50
quote:clearwater schreef op 09 februari 2012 @ 15:47:
ja man beetje meer sex is niet verkeerd
hoppelijk heeft een reden met een goede oplossing voor beide
en de beste is natuurlijk gewoon meer fijne sex met elkaardaar proosten we op
ja man beetje meer sex is niet verkeerd
hoppelijk heeft een reden met een goede oplossing voor beide
en de beste is natuurlijk gewoon meer fijne sex met elkaardaar proosten we op
donderdag 9 februari 2012 om 17:34
Je kan er inderdaad proberen over te praten. Vaak wordt het dan met een beetje geluk tijdelijk beter. Daarna kom je als pech heb weer in de normale routine.
Een gegeven is gewoon dat de één er meer behoefte aan heeft dan de ander. Omdat het bij jou al jaren speelt ben ik bang dat het niet snel blijvend zal verbeteren. Moraal is gewoon accepteren.
Je moet daarbij zoals Dirk aangeeft overwegen of je zo nog 20 jaar verder wil. Met een beetje pech wordt het nog minder.
Andere opties zijn zoals genoemd een geheime lover nemen, of uit elkaar gaan. In relatie therapie en dat soort dingen geloof ik zelf niet zo, als je zo ver heen ben, dan kan je beter (naar mijn mening) gewoon uit elkaar gaan.
Een gegeven is gewoon dat de één er meer behoefte aan heeft dan de ander. Omdat het bij jou al jaren speelt ben ik bang dat het niet snel blijvend zal verbeteren. Moraal is gewoon accepteren.
Je moet daarbij zoals Dirk aangeeft overwegen of je zo nog 20 jaar verder wil. Met een beetje pech wordt het nog minder.
Andere opties zijn zoals genoemd een geheime lover nemen, of uit elkaar gaan. In relatie therapie en dat soort dingen geloof ik zelf niet zo, als je zo ver heen ben, dan kan je beter (naar mijn mening) gewoon uit elkaar gaan.
donderdag 9 februari 2012 om 17:36
donderdag 9 februari 2012 om 17:39
quote:Brillemoos schreef op 09 februari 2012 @ 17:36:
[...]
Waarom geheim? Als je genoeg om elkaar geeft, elkaar de ruimte gunt, hoeft toch niets stiekem? Of ben ik daar een uitzondering in..het anders denken, positief benaderen?
Mijn ervaring is dat bijna geen enkele partner daarvoor zal staan te springen. Wellicht wordt in het begin "toestemming" daarvoor gegeven, maar vroeg of laat knalt je relatie naar mijn idee. In mijn omgeving heb ik drie relaties zien ploffen om die reden.
Pas als beide partners een echt open relatie hebben en ook allebei hun "gang" gaan, is het denk ik werkbaar.
[...]
Waarom geheim? Als je genoeg om elkaar geeft, elkaar de ruimte gunt, hoeft toch niets stiekem? Of ben ik daar een uitzondering in..het anders denken, positief benaderen?
Mijn ervaring is dat bijna geen enkele partner daarvoor zal staan te springen. Wellicht wordt in het begin "toestemming" daarvoor gegeven, maar vroeg of laat knalt je relatie naar mijn idee. In mijn omgeving heb ik drie relaties zien ploffen om die reden.
Pas als beide partners een echt open relatie hebben en ook allebei hun "gang" gaan, is het denk ik werkbaar.
donderdag 9 februari 2012 om 17:43
@johand, mee eens, niet iedereen kan hier mee omgaan. Dan sta je sowieso niet al te sterk in je 'relatie'-schoenen als het alsnog knalt. En logisch, springen zal niemand erom. Maar ik denk toch dat het beste kiezen uit 2 slechten (in dit geval het 'open' gooien vs het uit elkaar gaan) verreweg de beste optie is.
En dan knijp ik wederom in mijn handjes dat het hier wel kan en goed gaat...
En dan knijp ik wederom in mijn handjes dat het hier wel kan en goed gaat...
vrijdag 10 februari 2012 om 09:34
quote:blond_brains schreef op 09 februari 2012 @ 17:26:
[...]
Jammer Hassan, kan je e-mailadres niet lezen.emailadres ? die staat in mijn onderschrift als motto zelfs
[...]
Jammer Hassan, kan je e-mailadres niet lezen.emailadres ? die staat in mijn onderschrift als motto zelfs