Ingescheurd door seks

22-03-2018 20:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Sinds kort heb ik een nieuwe vriend met een aardig formaat in zijn broek. Bij het naar binnen gaan heb ik echt een paar minuten nodig om 'op te rekken' voordat we pijnloos seks kunnen hebben. Tijdens de seks heb ik ook geen problemen meer met het formaat. Nu heb ik de laatste keren erg lopen bloeden tijdens de seks en kwam ik er dus achter dat ik ongeveer 2/3 mm ben ingescheurd.

Hoe kan ik dit het beste laten genezen? En hoe kunnen wij dit voorkomen? We hebben lang genoeg voorspel en ik ben ook naar mijn idee goed nat.
anoniem_366807 wijzigde dit bericht op 22-03-2018 20:36
0.19% gewijzigd
En wat zei de huisarts?
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Sophiever schreef:
30-04-2018 18:32
Heb je het bij alle standjes?
Dat durf ik niet te zeggen. We doen meerdere standjes, het was gisteravond wel iets ruiger. Ik had alleen het idee dat het al bloeden tijdens het voorspel, dus dan zou het niet door de grote kunnen uitgescheurd zijn. Ik krijg ook veel te horen dat ik erg strak van binnen ben, kan misschien ook een factor zijn waardoor het fout gaat..
Dreamchild schreef:
30-04-2018 18:40
En wat zei de huisarts?
Nog niet geweest, de eerste keer was het erg snel genezen en had ik niet het idee dat een huisarts nodig was.
Rozegordijen schreef:
30-04-2018 22:26
Dat durf ik niet te zeggen. We doen meerdere standjes, het was gisteravond wel iets ruiger. Ik had alleen het idee dat het al bloeden tijdens het voorspel, dus dan zou het niet door de grote kunnen uitgescheurd zijn. Ik krijg ook veel te horen dat ik erg strak van binnen ben, kan misschien ook een factor zijn waardoor het fout gaat..
Probeer eens een tijdje dat hij bij voorspel zijn vingers niet in je steekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven