Intiem scheren

11-03-2012 13:03 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het mooie buitenweer komt er alweer aardig aan ....... dus tijd voor het scheren van oksels benen en poes ik scheer graag mijn vriendin, maar hoor dat veel meiden/vrouwen zich niet graag door een ander laten scheren? Waarom niet?
quote:martin81 schreef op 11 maart 2012 @ 15:26:

[...]

Je wilt dat een man zijn schaamhaar scheert??En waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als ik echt alles weg wil scheren neem ik ook wat poses aan die weinig sensueel zijn.

Ik zie niet zo goed hoe dat onderdeel kan worden van het liefdesspel.
quote:martin81 schreef op 11 maart 2012 @ 15:26:

[...]

Je wilt dat een man zijn schaamhaar scheert??Ik wil graag dat een man ook fris en fruitig is, en scheren is en onderdeel daarvan ja. Dus liefst glad onderop, en kort gedekt boven op :-)
quote:Moonlight82 schreef op 11 maart 2012 @ 15:33:

Als ik echt alles weg wil scheren neem ik ook wat poses aan die weinig sensueel zijn.

Ik zie niet zo goed hoe dat onderdeel kan worden van het liefdesspel.Ik laat me niet scheren in de badkamer, ik ga lekker ontspannen op bed liggen, benen wijd, lampje erbij, man heeft bakje water, zeep, mes en handdoek, en hij kan aan de gang. Lekker rustig alles inzepen, scheren....afdrogen, daarna even met de tong checken of alles lekker glad is, en voila ! :-)
quote:Moonlight82 schreef op 11 maart 2012 @ 15:33:

Ik zie niet zo goed hoe dat onderdeel kan worden van het liefdesspel.nouuuuuuuu als je eerst haar oksels, benen en dan pas haar poes scheert ..... en of goede sex geen ''gekke'' poses/standjes heeft?
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:41:

[...]

Ik laat me niet scheren in de badkamer, ik ga lekker ontspannen op bed liggen, benen wijd, lampje erbij, man heeft bakje water, zeep, mes en handdoek, en hij kan aan de gang. Lekker rustig alles inzepen, scheren....afdrogen, daarna even met de tong checken of alles lekker glad is, en voila ! :-)alleen met zijn tong? lol
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 15:43:

[...]

alleen met zijn tong? lolik geloof dat jij en ik de enige zijn die het scheren waarderen.
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:46:

[...]

ik geloof dat jij en ik de enige zijn die het scheren waarderen. zou haast een reden zijn om te gaan daten hahaahah lol
Ggijs toch !

laat je vriendin het maar niet horen !
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:41:

[...]

Ik laat me niet scheren in de badkamer, ik ga lekker ontspannen op bed liggen, benen wijd, lampje erbij, man heeft bakje water, zeep, mes en handdoek, en hij kan aan de gang. Lekker rustig alles inzepen, scheren....afdrogen, daarna even met de tong checken of alles lekker glad is, en voila ! :-)

Hoe vaak scheer je je dan? (of hij)

Ik wacht er soms iets te lang mee en dan is het een karwei dat niet gaat lukken om de manier hoe jij beschrijft

Maar misschien heb ik dikker haar dan anderen.
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:50:

Ggijs toch !

laat je vriendin het maar niet horen !scheren mag altijd
quote:Moonlight82 schreef op 11 maart 2012 @ 15:52:

[...]

Ik wacht er soms iets te lang mee en dan is het een karwei dat niet gaat lukken om de manier hoe jij beschrijft

Maar misschien heb ik dikker haar dan anderen.

Ik scheer mezelf om de dag met babyolie. Ik heb nu geen vaste partner, maar toendertijd werd het scheren af en toe als onderdeel van het voorspel gedaan, heerlijk hoor. En dan was mijn haar kort, nooit lang, omdat ik het niet lang laat groeien :-)

Gewoon ontspannen en genieten....

Maarja mijn onderdanige ik komt dan ook boven, dat scheelt :-)
quote:Moonlight82 schreef op 11 maart 2012 @ 15:52:

[...]

Maar misschien heb ik dikker haar dan anderen.om de week en zomers veel vaker ( om de dag ) en weleens gehoord van een trimmer en dan scheren
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:58:

[...]

Ik scheer mezelf om de dag met babyolie. Ik heb nu geen vaste partner, maar toendertijd werd het scheren af en toe als onderdeel van het voorspel gedaan, heerlijk hoor. En dan was mijn haar kort, nooit lang, omdat ik het niet lang laat groeien :-)

Gewoon ontspannen en genieten....

Maarja mijn onderdanige ik komt dan ook boven, dat scheelt :-)dan weet je wat je nu mist
Ah, Ggijs is gewoon een vieze hengelaar
quote:pompsnol schreef op 11 maart 2012 @ 16:01:

Ah, Ggijs is gewoon een vieze hengelaar lees ff terug ..... heb geen geduld voor vissen :-)
Zodra ik het scheermesje in m'n handen heb, gaat de poes pleite!
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 11 maart 2012 @ 16:07:

Zodra ik het scheermesje in m'n handen heb, gaat de poes pleite!vast een verwilderde kat en geen poes
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 16:12:

[...]

vast een verwilderde kat en geen poes Fijn dat jij dat kan zien wat voor poes ik heb.
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 11 maart 2012 @ 16:07:

Zodra ik het scheermesje in m'n handen heb, gaat de poes pleite!
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 15:39:

[...]

Ik wil graag dat een man ook fris en fruitig is, en scheren is en onderdeel daarvan ja. Dus liefst glad onderop, en kort gedekt boven op :-)Prachtig verwoord! Chapeau.
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 16:58:

[...]

Prachtig verwoord! Chapeau.Doe jij het zelf, of laat je het doen Amand?
quote:Ggijs schreef op 11 maart 2012 @ 16:00:

[...]

dan weet je wat je nu mist Ik mis niks hoor, ik compenseer.....en ik geniet ! Je leeft maar 1x he.
quote:lieffie2012 schreef op 11 maart 2012 @ 18:20:

[...]

Ik mis niks hoor, ik compenseer.....en ik geniet ! Je leeft maar 1x he.vandaar mijn motto: Nu vandaag, niet morgen!!!
Heb zelf 2 handjes dus ik kan prima zelf scheren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven