is dit ok?

13-09-2017 09:31 1307 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: gezien het verloop van het hele verhaal en de huidige situatie reflecteert de OP niet wat er op dit moment aan de hand is

Goedemorgen,

ik ben al een lange tijd meelezer maar nu dus toch een eigen topic, wat ik daarmee wil, geen idee, beetje reflectie.

De situatie: Mijn man en ik zijn inmiddels 10 jaar getrouwd, eigenlijk geen noemenswaardige problemen in ons huwelijk. Op seksueel gebied ging ook alles goed, we hadden regelmatig seks en die vonden we allebei prettig.

gisteren avond echter was het anders. Mijn man is normaal wel enigszins de dominantere partij op seksueel gebied, maar gisteren was hij opens heel erg dominant. Ik ben zelf niet preuts en durf best iets uit te proberen maar dit was anders. Ik vind het moeilijk om het duidelijk uit te leggen maar ik doe een poging. Wat hij wilde (en ook deed) was gewoon ontzettend hard, het is wellicht belangrijk om erbij te vermelden dat mijn man en ik een vrij groot lengte en gewichtsverschil hebben. Ik ben klein en tenger, mijn man is lang en doet aan kracht sport (om dat concreet te maken: ik weeg 61 kilo, hij 110) .
Ik was op dat moment zelf eigenlijk bang voor hem. Het was qua handelingen niet anders dan dat we normaal doen maar dan nog voelde het anders. Normaal pijp ik ook, maar grijpt hij me niet hard aan mijn hoofd vast en duwt hij zijn penis niet hard in mijn keel, normaal doen we ook verschillende standjes, maar dan draait hij me om en zwiept me niet een soort van over het bed heen. Normaal gaat hij ook nooit met zo ontzettend veel kracht bij mij naar binnen. Het was echt ontzettend hard.

Laten we zeggen dat ik het fysiek nogal een uitdaging vond, en het echt lastig vond om het fysiek bij te benen. Op een bepaald punt 'vloog' ik praktisch naar voren (hij zat achter mij, op zijn hondjes) en moest hij me dus echt met zijn armen klem zetten om ervoor te zorgen dat ik niet naar voren vloog. Ben dus ook helemaal blauw (maar ik wordt snel blauw) en het deed ook echt pijn. Niet zozeer de seks zelf, want ik had in eerste instantie wel zin, maar alles wat erom heen kwam.

Waar het nu op neerkomt, ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik heb op geen enkel moment 'nee' gezegd, ik ben dus gewoon erin meegegaan zonder protest, waarom ik dat deed, geen idee, ik weet het echt niet. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ach je mag best eens wat uit proberen, en misschien vind hij het soms op die manier wel lekker. Voor mij was het fysiek moeilijk en vond ik het op sommige punten ook pijn doen, hij is groot en ik kon op een gegeven moment geen kant meer op, hij had me letterlijk klem gezet. Daarnaast was ik ook echt bang voor hem en dat vind ik geen fijn gevoel, dat heb ik nooit bij hem gehad.

We hebben het er niet over gehad (hij viel in slaap) en vanochtend ging hij eerder werken dan ik. Ik kreeg wel nog een heel gewoon appje, dus volgens mij heeft hij oprecht niet in de gaten dat ik me hier een beetje ongemakkelijk bij voel.

Nogmaals, ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar wat reflectie zou leuk zijn.
isabelles wijzigde dit bericht op 11-10-2017 09:01
2.19% gewijzigd
Ach beste TO. Ik leef met je mee.
Alle reacties Link kopieren
jesus, dit is wel een stuk erger dan dat je OP doet vermoeden :hug: Kun je in je rl bij iemand terecht voor steun en zo?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Voel je alsjeblieft niet schuldig over het 'geen nee' zeggen toen het gebeurde. Je bent waarschijnlijk helemaal dichtgeklapt van angst en schrik. Dat is helemaal geen rare reactie. Hij zegt zelf dat hij voelde dat je bevroor. Dit is niet gebeurd omdat jij niets zei, onthou dat goed.

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftige ervaring voor je TO. En wat een impact heeft dit op je relatie. Vreselijk, waarom heeft hij die zooi toch genomen! Heeft hij je dat al uitgelegd?
Moet je vandaag werken? Misschien kan je een vriendin zien en met haar de boel bespreken?
Ik wens je veel beterschap. En wijsheid. Zou eigenlijk niet weten hoe ik hier zelf op zou reageren, behalve boos en verdrietig.
Misschien kan die maatschappelijk werkster je hier nog mee helpen?
Heel veel sterkte!
rosanna08 schreef:
14-09-2017 08:24
jesus, dit is wel een stuk erger dan dat je OP doet vermoeden :hug: Kun je in je rl bij iemand terecht voor steun en zo?

Dat vind ik dus gek. Het staat juist allemaal precies in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen of hij nog een paar nachten weg wil blijven zodat jij een beetje op adem kunt komen TO. Vreselijk voor je dit :hug:
Heb je familie, vrienden waar je terecht kunt/ mee kunt praten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
redandwhite schreef:
14-09-2017 08:30
Wat een heftige ervaring voor je TO. En wat een impact heeft dit op je relatie. Vreselijk, waarom heeft hij die zooi toch genomen! Heeft hij je dat al uitgelegd?
Moet je vandaag werken? Misschien kan je een vriendin zien en met haar de boel bespreken?
Ik wens je veel beterschap. En wijsheid. Zou eigenlijk niet weten hoe ik hier zelf op zou reageren, behalve boos en verdrietig.
Misschien kan die maatschappelijk werkster je hier nog mee helpen?
Heel veel sterkte!
Nee gelukkig vrij vandaag, moet mijn auto ook nog gaan ophalen, staat nog bij ziekenhuis ben op advise van die maatschappelijk werker met de taxi naar huis gegaan, zeker omdat ze me ook wel flink wat pijnstillers gegeven hadden vond ik het ook niet verstandig om te rijden. Hoe het nu verder moet weet ik ook even niet meer. Ik ben even aan het twijfelen of ik wel wil dat anderen het weten, op dit moment weet alleen zijn broer het. Aan de ene kant zou het wel effe fijn zijn om met een vriendin te praten, aan de andere kant wil ik dingen ook niet verder compliceren.

Ik heb nog niet uitgebreid gesproken met hem over het waarom hij gaf zelf aan dat het dom was en dat hij het nooit had moeten doen.

@MarindaH, dank voor je reactie. Dat iemand het niet uit de OP haalt snap ik wel, ik weet niet waarom ik het gisterenochtend zo baggetaliseerde, ik wilde denk ik geen onnodig drama maken. Blijkbaar heb ik dat drama nu dus toch. Ik heb me gisteren de hele dag afgevraagd waarom ik geen 'nee' zei, want zoals eerder gemeld, in eerste instantie was ik wel in voor seks, toen het zo hardhandig ging wilde ik niet meer maar heb ik dat niet gezegd. Hij geeft nu dus aan dat hij rekening met de mogelijkheid houdt dat als ik wel nee gezegd had hij alleen maar harder was gegaan. Dat doet echt pijn om te horen. Ik weet nu in elk geval wel waarom ik dat niet gezegd heb, ik voelde het blijkbaar aan.
MarindaH schreef:
14-09-2017 08:27
Voel je alsjeblieft niet schuldig over het 'geen nee' zeggen toen het gebeurde. Je bent waarschijnlijk helemaal dichtgeklapt van angst en schrik. Dat is helemaal geen rare reactie. Hij zegt zelf dat hij voelde dat je bevroor. Dit is niet gebeurd omdat jij niets zei, onthou dat goed.
+100000000

Wat een naar verhaal.. Heel veel sterkte TO! Goed dat je jezelf de tijd geeft om een beetje tot rust te komen. :hug:
Heel veel sterkte! Gun jezelf tijd en neem geen overhaaste beslissingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook niet uit de op gemaakt en in wezen maakt het helemaal niet uit. Of je nou beter bent in tussen de regels doorlezen of dat je iemands bericht gewoon voor waar aanneemt, ik denk dat elke post- intentie in dit topic gemeend en oprecht is.

Meis, wat een klote ervaring. Ik snap helemaal dat je even de weg kwijt bent met een zeer lijf en een man die zich ongelooflijk dom heeft gedragen. Wat zal jouw vertrouwen een knauw hebben gekregen.
En wat nu, lastig.
Aan één kant denk ik, een fout is menselijk, de man wil (schijnbaar) nog krachtiger en gespierder worden en maakt daarin domme keuzes, daar moet hij mee stoppen. Voor jouw én zijn gezondheid.
Aan de andere kant heb je de kwestie vertrouwen, jullie relatie kan zo gezond zijn als jouw vertrouwen naar hem en dat dat even helemaal naar het nulpunt gedaald is vindt niemand gek.

Ik hoop dat je de tijd kunt nemen om te herstellen, meld je lekker ziek. Herstellen van je lijf zal een aantal weken duren, het herstel van kop en vertrouwen kost veel en veel meer tijd. Neem die tijd. :hug:
...
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig meid! Ik dacht gisteren nog, ze gaan het erover hebben vanavond en dan laat ze het achter zich. Misschien toch wel goed als je het er over hebt met een vriendin. Veel sterkte meid!
Alle reacties Link kopieren
isabelles schreef:
14-09-2017 08:52
Nee gelukkig vrij vandaag, moet mijn auto ook nog gaan ophalen, staat nog bij ziekenhuis ben op advise van die maatschappelijk werker met de taxi naar huis gegaan, zeker omdat ze me ook wel flink wat pijnstillers gegeven hadden vond ik het ook niet verstandig om te rijden. Hoe het nu verder moet weet ik ook even niet meer. Ik ben even aan het twijfelen of ik wel wil dat anderen het weten, op dit moment weet alleen zijn broer het. Aan de ene kant zou het wel effe fijn zijn om met een vriendin te praten, aan de andere kant wil ik dingen ook niet verder compliceren.

Ik heb nog niet uitgebreid gesproken met hem over het waarom hij gaf zelf aan dat het dom was en dat hij het nooit had moeten doen.
Dat je vrij bent is een fijn, wel vervelend dat je nu je auto nog moet ophalen. Vervelend omdat je zo bont en blauw bent. Moet je vandaag nog medicatie innemen? Is het verstandig om zelf te rijden vandaag...
Ik snap heel goed dat je er voor kiest om het (nog) niet te bespreken met een vriendin. Ik opperde het, omdat sommige wel daar behoefte aan hebben.
Misschien kan je hier op het forum je ei kwijt? Anoniem is soms gewoon fijner.
Ik ga je man niet veroordelen, hij heeft al gezegd hoe stom hij is geweest. Hopelijk kunnen jullie hier over praten, veel praten om het een plek te geven. En dan kijken wat er gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je twijfelt of je het wel aan iemand wil vertellen, omdat die persoon dan zeker met andere ogen naar je man gaat kijken, maar ik zou het toch doen. Dit is zo'n heftige ervaring dat je dat echt niet in je eentje moet gaan verwerken. En aangezien je man degene is die dit veroorzaakt heeft, en degene is die jouw vertrouwen zo grof geschonden heeft, lijkt het me erg belangrijk dat je op iemand anders kunt leunen. Heel veel sterkte en beterschap!
Alle reacties Link kopieren
:hug: wat vreselijk dit... ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je hem kunt vergeven. Voor nu: focus je op je herstel
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
ja ik weet het ook gewoon even niet, ik denk nog even na of ik een vriendin bel of niet, heb morgen ook maar meteen vrij genomen.

redandwhite, ik mag nu gewoon rijden, alleen als ik die pijnstillers genomen heb wordt het afgeraden en die heb ik nu niet genomen dus het mag. Voel me ook gewoon wakker.

Voelt gewoon allemaal zo shit dat mijn man en ik eigenlijk altijd een prettig seksleven hadden en dat ik nu met een situatie zit waarin ik dit echt niet wilde, en niet kon zeggen dat ik het niet wilde omdat hij me anders nog meer pijn had gedaan. Alsof ik geen zeggenschap heb over mijn eigen lijf, dat ik niet mee mocht beslissen. Zeker omdat hij degene is geweest waar ik me altijd veilig bij heb gevoeld, ik was zo ontzettend bang van hem op dat moment.

Ik ga die auto maar eens ophalen, zal een leuke parkeerrekening worden.
Detail, maar ik zou niet vrij nemen, maar me ziek melden. Gekneusde ribben etc.
anoniem_232063 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:00
10.34% gewijzigd
Bel eens met Veilig Thuis. ook los van de middelen vertoont je man risicogedrag
Alle reacties Link kopieren
ach meisje toch, wat vreselijk.
sterkte! en schrijf hier maar lekker van je af
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_195453 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:47
Reden: Dubbel
96.40% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Isabelles, wat Tiswa op 9:35 zegt is echt belangrijk en waar, lees het alsjeblieft nog een keer.

Ik heb zelf ooit ook in een situatie gezeten waarin een vertrouwd iemand mij lichamelijk en geestelijk kwaad heeft gedaan ( ook geen 'traditionele' mishandelingssituatie).
Je loyaliteit aan je man is nu minder belangrijk dan je eigen welzijn. Je hoeft het natuurlijk niet in de krant te zetten, bij wijze van spreken, maar je weet vast wel welke vriend of vriendin jou kan troosten en steunen, en toch zijn of haar mond houden.
Als je niet oppast wordt dit een trauma dat diep naar binnen slaat en je jarenlang bezighoudt. Zoek ook zo snel mogelijk professionele hulp.
EMDR kan je helpen zodat je de beelden van wat er gebeurd is niet opslaat en eindeloos afdraait.
Geloof me, ik weet waar ik het over heb. :hug:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Adviseer jouw man om met een psycholoog te gaan praten, zo eentje die bekend is met zelfbeeld problematiek, zoals ook bij anorexia voorkomt. Dit, omdat jouw man nu dus blijkbaar allerlei middeltjes aan het gebruiken is om zijn lichaam te vormen naar een bepaald beeld. Dat is altijd al een risico van een sportschool, dat mannen spierpartijen van andere mannen willen evenaren en zelf nog gespierder willen worden, zo'n schoonheidsideaal achtig beeld, maar daar zit dus een probleem aan vast.

Jouw man weet nu wat de gevolgen zijn van zulk streefgedrag en de bijbehorende drang om allerlei middeltjes te gaan gebruiken. Dus nu is het moment dat hij er mee kan stoppen. Doet hij dat niet, dan is het niet raadzaam voor jou om nog langer met hem samen te leven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
pfffffffff meegelezen en geen woorden voor , dan alleen heel veel sterkte.

Laat je man wel weten wat er allemaal kapot is in je lijf.
en wat dat rot spul teweeg gebracht heeft.

Misschien is ook hij zich nu kapot geschrokken.
Blijkbaar was hij in zo'n ongelofelijke roes, dat hij zelf niet eens besefte , dat hij compleet over alle denkbare grenzen is heen gegaan.

Door hem te laten zien wat het teweeg gebracht heeft en door hem te vertellen wat je ook hier schrijft komt hij hopelijk tot inzicht
Vooral eerst beter worden.

Heel veel sterkte. .
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
rotterdammert23 schreef:
14-09-2017 10:45
dubbel
Wat is er dubbel?
Alle reacties Link kopieren
TO...veel sterkte en beterschap en liefde va je naaste...daarom wat Tiswa zegt een vertrouwenspersoon inlichten (vriendin..moeder..wie je wilt)

En wat Jaw zegt...een proffesioneel psychiater/psycholoog kan achter de diepere laag komen waarom hij deze agressie ten toon stelde...waarom met de seks en heeft hij het niet afgericht op iets anders....hun kunnen het middel beoordelen (ben wel nieuwsgierig trouwens) en zijn bijwerkingen.

Maar zoals hier ook al werd geopperd ...wil je er geen 3e partij bij dan lekker hier van je af kletsen...zoveel personen die echt met je begaan zijn
you can't handle the truth

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven