Is hij geinteresseerd of is het lust?

14-09-2020 21:01 135 berichten
Ik heb jullie advies nodig.
Deze jongen ken ik al heel lang van zien enzo, we zagen elkaar vroeger wel maar we zeiden nooit wat tegen elkaar. Sinds vorig jaar gingen we met een vriendengroep om waar hij ook in zit, maar dat viel snel uit elkaar. Toen praatten we ook afentoe, maar sinds de laatste paar weken kreeg ik berichtjes van hem. Hij woont in dezelfde stad als ik (hij is mijn leeftijd, 24).

We praten vooral via snapchat. Hij wou met me afspreken, en dat hebben we ook gedaan. Wat hij wel zei is dat hij een man met “behoeftes” is en dat ie ook geil is etc dat ie eenmaal zo is. Toen hij langs kwam was er niks geks gebeurd en konden we leuk praten. Hij kwam naast me zitten en hij zei k bijt niet hoor en hij sloeg langzaam aan zn armen en handen om mij heen.

Hij gaf me een kus op mijn wang en ik lag bij hem in zijn armen, en vond dat ik zachte wangen had. Op een gegeven moment zei hij: maar vertel is, waarom ben je zo knap? Het was een gezellige avond zonder bijbedoelingen. Hij viel bijna in slaap op mijn schoot.

Toen hij wegging gaf hij me een knuffel en zei: 't was gezellig, we zien elkaar wel weer!
2 dagen later had ik nog niks van hem gehoord dus besloot ik om hem een berichtje te sturen en vroeg of hij kwam en dat ging met moeite hij zei dat ie aangeschoten was en weer had ie t over geil zijn en hij zei dat ik waarschijnlijk niet zo ben ingesteld.

T duurde even, maar we hadden afgesproken k haalde hem op omdat zn fiets kapot was. Hij zei dat ie al lang gek op
me is en t was ook gezellig alleen was ie er half bij en had ie een gebroken pols. Zoals gewoonlijk lag ik in zijn armen.

Hij vroeg me continu wat we gingen doen, dus ik zei: bedenk eens wat. Hij zei: het maakt mij niks uit, ik ben hier voor jou. We hoeven niet perse iets te doen en toen Opeens zei hij tegen me dat ik wel zin private "Thing" kon aanraken om het zo maar even te noemen.

Voor een moment was ik stil en zei hij: wauw, geen antwoord. Ik vertelde hem dat ik niet zo'n persoon ben die meteen zulke dingen doet. Hij zei; dat weet k ook wel, maar dit is niet de eerste keer dat we afspreken toch (was 2e keer) of wil je wachten tot dat we 500 keer afspreken?

Ik zei; nee niet op die manier maar je snapt
me wel toch. Eenmaal later zat hij naar me te kijken en met mn kleren te spelen en wist hij niet wat ie moest zeggen.

2 uur daarna vroeg hij of we konden gaan dus ik bracht hem weg. Hij zei; lief dat je dat wilt doen. Ik vroeg hem of t gezellig was en hij zei; jazeker, alleen moet rusten want heb echt last van mn arm, ik zei: wat is er met je app gebeurd? hij zei; oh ik denk dat je mn oude nummer nog hebt, maar dont worry ik geef je t wel als k thuis ben.

Volgende dag had ik hem
een bericht gestuurd en gevraagd of ie zn nummer nog wou doorsturen en hij zei dat zn telefoon raar deed en de volgende dag wel
ff zou kijken. Ik vroeg daarna hoe z'n dag was en vertelde dat ie met vrienden had afgesproken, uiteten is geweest etc. en hij vroeg mij t zelfde dus k zei dat k niet zoveel had gedaan.

Toen kwam hij met: oh nice, k zei dat valt ook wel
weer mee hoor. Ik vroeg aan hem: hoop dat je t gezellig vond aangezien we binnen weinig kunnen doen, dus hij stuurde me letterlijk een emoji met een zweetdruppel. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij zei; niks. Ik zei zo; hmm oke, maar wat vind je leuk om te doen dan dus hij vatte me niet, en zei dat ie niet wist waar k nou op doelde en wat me gedachte waren etc.

Heb maar meteen gezegd dat ik m leuk vind en hij zei dat bij hem t zelfde was, en dat ie anders niet zou langskomen.

Ik zei; van zoals naar de bios gaan of uiteten.
Hij zei tegen me: sorry schat maar ik ben niet op zulke dingen. Dat ie niet alleen maar de lieve dingen wilt en een vrouw wilt die losjes is en dat ie nu niet op een relatie uit is, maar dat als t nu niet zo is (intimiteit) laatstaan in een relatie.

Dat ie dacht dat k wel een bad girl was die dingen doet (you know, vul t maar in) maar dat ie dat verkeerd dacht en zei dat ik gewoon een lief normaal meisje ben, ook dat ie zei dat ie meerdere keren aangaf dat ie geil is maar dat ik niet zo ben.

Ik zei tegen hem dat t normaal is om als man zulke gedachtes te hebben, maar dat t niet de 2e keer al daarom hoeft te draaien, en die keer meteen iets moet gebeuren. K zei; t is niet dat ik t niet wil, maar zulke dingen hebben tijd nodig en you can help me with that.

Hij zei: hoe moet ik je ermee helpen? Als t niet in je zit dan zit t niet in je en k ga niemand forceren dus dan houdt t op. Je bent een lief normaal meisje en dat is oke, dat accepteer ik.

Later zei ie van laatmaar schat Ik ga slapen, slaaplekker. En toen antwoorde ik terug. (Dit was gisteren trouwens)
Vandaag nog niks gehoord.
Ik vind m echt heel leuk, dus dat maakt t echt moeilijk. Anyone advice ladies?? :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, een aankomende incel die in elk gesprek moet benadrukken dat hij geil is, en dan serieus denkt dat een vrouw daar opgewonden van raakt. En dan vraagt hij zich een paar jaar later vast af waarom vrouwen hem geen seks geven, want daar heeft hij recht op.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil alleen maar seks.
TO, je kent die jongen al heel lang van zien, schrijf je in de OP. Wat voor jongen is het? Heeft hij al eerder relaties of scharrels gehad? Of heeft hij het ook nog nooit gedaan?
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:34
TO, je kent die jongen al heel lang van zien, schrijf je in de OP. Wat voor jongen is het? Heeft hij al eerder relaties of scharrels gehad? Of heeft hij het ook nog nooit gedaan?
Wat maakt dat in dit geval uit? Hij is alleen maar uit op een beurt. Zij is nog maagd, dit is niet de manier waarop ze haar maagdelijkheid op moet geven. Daar zijn echt leukere en liefdevollere manieren voor.
Sabbieehhhh schreef:
14-09-2020 21:38
Wat maakt dat in dit geval uit? Hij is alleen maar uit op een beurt. Zij is nog maagd, dit is niet de manier waarop ze haar maagdelijkheid op moet geven. Daar zijn echt leukere en liefdevollere manieren voor.
Helemaal mee eens. Natuurlijk moet ze het niet met hem doen.
Maar ik probeer gewoon een beeld te krijgen van die jongen.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:48
Helemaal mee eens. Natuurlijk moet ze het niet met hem doen.
Maar ik probeer gewoon een beeld te krijgen van die jongen.
Ahhh ok, vroeg het me even af. Maar als ik haar zo lees is dit gewoon een jongen die veel meiden verslijt en nu haar op zn lijstje heeft. En wat is er nou leuker om af te vinken dan het moeilijke meisje?
Jongens die eenmalig willen wippen hebben altijd een telefoon met mankementen. Wat zielig voor ze :(

Maar ja, deze wil duidelijk met je naar bed zonder verplichtingen alsin een relatie, valentijnscadeaus etc.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 14-09-2020 22:53
13.64% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
14-09-2020 21:50
Ahhh ok, vroeg het me even af. Maar als ik haar zo lees is dit gewoon een jongen die veel meiden verslijt en nu haar op zn lijstje heeft. En wat is er nou leuker om af te vinken dan het moeilijke meisje?
Een maagd?
Koffiehagedis schreef:
14-09-2020 21:13
Hij zegt ZELF dat hij je alleen wil voor de seks en er is letterlijk niets dat blijk geeft van het tegendeel. Het is moeilijk als je iemand zo leuk vindt, maar hij is eerlijk dat hij niet zoekt naar een relatie, maar enkel naar een losse meid voor de seks. Als je dat niet wilt: stop met contact zoeken, dat gaat alleen maar pijn doen. Hij is en wordt niet wie je graag zou willen.
Precies. Hij wil niet eens iets met je doen. De hele tijd over ZIJN zin in sex praten.
Klinkt niet eens als iemand met wie de sex leuk is. Beetje out of the blue ineens zijn zakie aanbieden om aan te raken. Die is echt alleen maar met zichzelf bezig.
Sabbieehhhh schreef:
14-09-2020 21:50
Maar als ik haar zo lees is dit gewoon een jongen die veel meiden verslijt en nu haar op zn lijstje heeft.
Het zou me ook helemaal niets verbazen als deze jongen eigenlijk gewoon nogal onhandig is in de omgang met meiden en er daardoor helemaal niet zo veel versleten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
14-09-2020 21:56
Een maagd?
Exact😉
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
14-09-2020 21:55
Jongens die eenmalig willen wippen hebben altijd een telefoon met mankementen. Wat zielig voor ze :(

Maar ja, deze wil duidelijk met je naar bed zonder verplichtingen alsin een relatie, valentijnscadeaus etc.

waarom moet ik nou steeds aan Beavis and Butthead denken?
En dit, hij wil je zijn nummer niet eens geven, enorme alarmbel.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:57
Het zou me ook helemaal niets verbazen als deze jongen eigenlijk gewoon nogal onhandig is in de omgang met meiden en er daardoor helemaal niet zo veel versleten heeft.
Dan vind ik jou ontzettend goed van vertrouwen.
Sabbieehhhh schreef:
14-09-2020 22:00
Dan vind ik jou ontzettend goed van vertrouwen.
Dat heeft er niets mee te maken.

Nu ben ik zelf verre van een expert op het gebied van meiden versieren, maar uit het verhaal in de OP krijg ik wel degelijk het beeld dat hij gewoon onhandig is in de omgang met meiden. Hij gaat te direct op zijn doel af en dat stoot veel meiden eerder af. Het schijnt zo te zijn dat je als jongen in de regel veel meer succes hebt als je een meid op een subtiele manier in de stemming brengt voor sex en de lichamelijke intimiteit langzaam opbouwt.
anoniem_400210 wijzigde dit bericht op 14-09-2020 22:08
4.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zonde om met zo’n persoon de eerste keer te beleven. Lijkt mij uit op maar 1 ding en verder niets. Als dat niet is wat je wilt zou ik er mee kappen anders gaat het vast tegenvallen als hij je daarna laat zitten.
WitteHaai schreef:
14-09-2020 22:07
Dat heeft er niets mee te maken.

Nu ben ik zelf verre van een expert op het gebied van meiden versieren, maar uit het verhaal in de OP krijg ik wel degelijk het beeld dat hij gewoon onhandig is in de omgang met meiden. Hij gaat te direct op zijn doel af en dat stoot veel meiden eerder af. Het schijnt zo te zijn dat je als jongen in de regel veel meer succes hebt als je een meid op een subtiele manier in de stemming brengt voor sex en de lichamelijke intimiteit langzaam opbouwt.
Het is gewoon een simpele ordinaire fuckboy, al app je 'm dat je hond net is overreden dan krijg je alsnog een berichtje terug dat hij zo geil is. Zulke stumperts heb je echt rondlopen.
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:57
Het zou me ook helemaal niets verbazen als deze jongen eigenlijk gewoon nogal onhandig is in de omgang met meiden en er daardoor helemaal niet zo veel versleten heeft.
Ja en daarom van die vrouwonvriendelijke praatjes heeft over nette meisjes en het de hele tijd alleen over zijn piemel en wat zijn piemel nodig heeft.
Als je dan toch geen ervaring hebt is het wel handig om je ook in andere dingen te verdiepen.
TO deze man is erg duidelijk naar jou toe, hij vindt jou niet leuk genoeg voor iets serieus ben ik bang en hij wil duidelijk iets anders dan jij.
Jij vindt hem wel leuk, denk dat hij dat wel door heeft en daar misbruik van gaat maken.
Jij bent veel meer waard dus beter geen contact meer met dit heerschap want daar ga je niet blij van worden denk ik...
Dat hoef je overigens niet aan hem uit te leggen hoor, je bent hem geen verantwoording schuldig...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dingen niet wil zien omdat je hem zo leuk vindt.. Maar het is helaas heel duidelijk.
Wijze levensles: als een man je leuk vindt, zorgt hij er echt wel voor dat je z'n goede nummer hebt, en wil ie echt wel uiteten en naar de bios. Achter hem aan blijven appen doet niks voor je, hij gaat je er niet opeens leuker van vinden en jij verliest wel elke keer een beetje meer je waardigheid.
-
Alle reacties Link kopieren
Hij zeurt om seks. Een man die jou respecteert let veel minder op zijn eigen seksbehoefte.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:16
Die jongen wil met haar neuken, dat is duidelijk.

En ik heb de indruk dat TO dat ook wel wil, maar er nog niet aan toe is. Anders had ze hem er al lang uitgegooid.
Werkelijk, hoe meer ik van jou lees, hoe minder mij je liefdesleven verbaast
-
Henk-en-Roelie schreef:
14-09-2020 22:10
Het is gewoon een simpele ordinaire fuckboy, al app je 'm dat je hond net is overreden dan krijg je alsnog een berichtje terug dat hij zo geil is. Zulke stumperts heb je echt rondlopen.
Er was laatst een topic over fuckboys, en daaruit heb ik begrepen dat een fuckboy juist allerlei geslepen manipulatietechnieken gebruikt om een meid verliefd op hem te laten worden en haar zodoende in bed te krijgen. Daarvan is bij deze jongen geen sprake, die zegt gewoon plat dat hij wil neuken.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
14-09-2020 22:07
Dat heeft er niets mee te maken.

Nu ben ik zelf verre van een expert op het gebied van meiden versieren, maar uit het verhaal in de OP krijg ik wel degelijk het beeld dat hij gewoon onhandig is in de omgang met meiden. Hij gaat te direct op zijn doel af en dat stoot veel meiden eerder af. Het schijnt zo te zijn dat je als jongen in de regel veel meer succes hebt als je een meid op een subtiele manier in de stemming brengt voor sex en de lichamelijke intimiteit langzaam opbouwt.
Oh geloof me, dit is geen onhandigheid, dit is gewoon schijt hebben en zien wie er alsnog mee in stemt. Zulke idioten bestaan echt. Nog erger, er bestaan dus ook nog aardig wat meiden die met dit soort gasten in bed duiken :facepalm:
WitteHaai schreef:
14-09-2020 21:34
TO, je kent die jongen al heel lang van zien, schrijf je in de OP. Wat voor jongen is het? Heeft hij al eerder relaties of scharrels gehad? Of heeft hij het ook nog nooit gedaan?
Het is een hele rustige iemand, net als ik. Ik zag ‘m 5/6 jaar geleden heel lang met een meid rondlopen dus in die zin heeft ie wel een relatie gehad, maar of hij het nog nooit heeft gedaan dat weet ik niet. M’n vraag is alleen hoelang die meid t zolang met m uit heeft kunnen houden als die toen ook zo was. :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
vicodin schreef:
14-09-2020 22:08
Zonde om met zo’n persoon de eerste keer te beleven. Lijkt mij uit op maar 1 ding en verder niets. Als dat niet is wat je wilt zou ik er mee kappen anders gaat het vast tegenvallen als hij je daarna laat zitten.
Nou dit.

Mijn eerste keer heb ik mij echt om laten praten door een jongen die net zo was.
Ik heb er echt spijt van dat ik zelf niet sterker in mijn schoenen stond.
Het is een goede les geweest.
Ik pik dat soort types er nu moeiteloos uit.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven