Is hij geinteresseerd of is het lust?

14-09-2020 21:01 135 berichten
Ik heb jullie advies nodig.
Deze jongen ken ik al heel lang van zien enzo, we zagen elkaar vroeger wel maar we zeiden nooit wat tegen elkaar. Sinds vorig jaar gingen we met een vriendengroep om waar hij ook in zit, maar dat viel snel uit elkaar. Toen praatten we ook afentoe, maar sinds de laatste paar weken kreeg ik berichtjes van hem. Hij woont in dezelfde stad als ik (hij is mijn leeftijd, 24).

We praten vooral via snapchat. Hij wou met me afspreken, en dat hebben we ook gedaan. Wat hij wel zei is dat hij een man met “behoeftes” is en dat ie ook geil is etc dat ie eenmaal zo is. Toen hij langs kwam was er niks geks gebeurd en konden we leuk praten. Hij kwam naast me zitten en hij zei k bijt niet hoor en hij sloeg langzaam aan zn armen en handen om mij heen.

Hij gaf me een kus op mijn wang en ik lag bij hem in zijn armen, en vond dat ik zachte wangen had. Op een gegeven moment zei hij: maar vertel is, waarom ben je zo knap? Het was een gezellige avond zonder bijbedoelingen. Hij viel bijna in slaap op mijn schoot.

Toen hij wegging gaf hij me een knuffel en zei: 't was gezellig, we zien elkaar wel weer!
2 dagen later had ik nog niks van hem gehoord dus besloot ik om hem een berichtje te sturen en vroeg of hij kwam en dat ging met moeite hij zei dat ie aangeschoten was en weer had ie t over geil zijn en hij zei dat ik waarschijnlijk niet zo ben ingesteld.

T duurde even, maar we hadden afgesproken k haalde hem op omdat zn fiets kapot was. Hij zei dat ie al lang gek op
me is en t was ook gezellig alleen was ie er half bij en had ie een gebroken pols. Zoals gewoonlijk lag ik in zijn armen.

Hij vroeg me continu wat we gingen doen, dus ik zei: bedenk eens wat. Hij zei: het maakt mij niks uit, ik ben hier voor jou. We hoeven niet perse iets te doen en toen Opeens zei hij tegen me dat ik wel zin private "Thing" kon aanraken om het zo maar even te noemen.

Voor een moment was ik stil en zei hij: wauw, geen antwoord. Ik vertelde hem dat ik niet zo'n persoon ben die meteen zulke dingen doet. Hij zei; dat weet k ook wel, maar dit is niet de eerste keer dat we afspreken toch (was 2e keer) of wil je wachten tot dat we 500 keer afspreken?

Ik zei; nee niet op die manier maar je snapt
me wel toch. Eenmaal later zat hij naar me te kijken en met mn kleren te spelen en wist hij niet wat ie moest zeggen.

2 uur daarna vroeg hij of we konden gaan dus ik bracht hem weg. Hij zei; lief dat je dat wilt doen. Ik vroeg hem of t gezellig was en hij zei; jazeker, alleen moet rusten want heb echt last van mn arm, ik zei: wat is er met je app gebeurd? hij zei; oh ik denk dat je mn oude nummer nog hebt, maar dont worry ik geef je t wel als k thuis ben.

Volgende dag had ik hem
een bericht gestuurd en gevraagd of ie zn nummer nog wou doorsturen en hij zei dat zn telefoon raar deed en de volgende dag wel
ff zou kijken. Ik vroeg daarna hoe z'n dag was en vertelde dat ie met vrienden had afgesproken, uiteten is geweest etc. en hij vroeg mij t zelfde dus k zei dat k niet zoveel had gedaan.

Toen kwam hij met: oh nice, k zei dat valt ook wel
weer mee hoor. Ik vroeg aan hem: hoop dat je t gezellig vond aangezien we binnen weinig kunnen doen, dus hij stuurde me letterlijk een emoji met een zweetdruppel. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en hij zei; niks. Ik zei zo; hmm oke, maar wat vind je leuk om te doen dan dus hij vatte me niet, en zei dat ie niet wist waar k nou op doelde en wat me gedachte waren etc.

Heb maar meteen gezegd dat ik m leuk vind en hij zei dat bij hem t zelfde was, en dat ie anders niet zou langskomen.

Ik zei; van zoals naar de bios gaan of uiteten.
Hij zei tegen me: sorry schat maar ik ben niet op zulke dingen. Dat ie niet alleen maar de lieve dingen wilt en een vrouw wilt die losjes is en dat ie nu niet op een relatie uit is, maar dat als t nu niet zo is (intimiteit) laatstaan in een relatie.

Dat ie dacht dat k wel een bad girl was die dingen doet (you know, vul t maar in) maar dat ie dat verkeerd dacht en zei dat ik gewoon een lief normaal meisje ben, ook dat ie zei dat ie meerdere keren aangaf dat ie geil is maar dat ik niet zo ben.

Ik zei tegen hem dat t normaal is om als man zulke gedachtes te hebben, maar dat t niet de 2e keer al daarom hoeft te draaien, en die keer meteen iets moet gebeuren. K zei; t is niet dat ik t niet wil, maar zulke dingen hebben tijd nodig en you can help me with that.

Hij zei: hoe moet ik je ermee helpen? Als t niet in je zit dan zit t niet in je en k ga niemand forceren dus dan houdt t op. Je bent een lief normaal meisje en dat is oke, dat accepteer ik.

Later zei ie van laatmaar schat Ik ga slapen, slaaplekker. En toen antwoorde ik terug. (Dit was gisteren trouwens)
Vandaag nog niks gehoord.
Ik vind m echt heel leuk, dus dat maakt t echt moeilijk. Anyone advice ladies?? :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
Chassy96 schreef:
15-09-2020 10:17
Het is niet dat ik het niet wil. Maar het gaat erom dat hij verwacht dat er na 2x al iets gebeurd, maar hij heeft zelf ook niks geprobeerd en dan heeft ie t over geil zijn etc
Ok. Je plaatst dit op de seks pijler dus je praat geen Frans hierzo.

De vraag is dus: 'hoe maak je hem duidelijk dat jij in voor seks bent, maar dat hij de boel in het juiste vaarwater moet brengen voordat het van start kan, jij wil een bepaalde aankleding van de avond'

Mijn antwoord is dan: zeg hem dat. je bent 24, vertel hem wat je wil.
Maar ook: ik weet niet of hij die 'kwaliteit' in zich heeft, tot nu toe een beetje onvermogen van zijn kant he. Misschien eens verder kijken.
viva-amber schreef:
15-09-2020 07:25
Hij zegt dat hij geil is en dat je zijn ding mag aanraken maar elke keer dat je samen bent val jij van de saaiheid in slaap....het lijkt mij geen match.
Elke keer? We zijn maar 2 keer samen geweest. 1e keer zei die alleen over bericht dat ie geil was maar eindstand probeerde hij zelf ook niks en knuffelde me alleen maar.
Chassy96 schreef:
15-09-2020 10:27
Elke keer? We zijn maar 2 keer samen geweest. 1e keer zei die alleen over bericht dat ie geil was maar eindstand probeerde hij zelf ook niks en knuffelde me alleen maar.
Als jij aangeeft niet te willen en hij ‘probeert’ toch wat is het aanranding. ’
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: praat normaal Nederlands.
Ten tweede: alles wat hierboven gezegd is.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Chassy96 schreef:
15-09-2020 10:17
Het is niet dat ik het niet wil. Maar het gaat erom dat hij verwacht dat er na 2x al iets gebeurd, maar hij heeft zelf ook niks geprobeerd en dan heeft ie t over geil zijn etc
Hij laat de bal bij jou liggen want als hij iets doet als jij niet wil is het aanranding. Dat is geen kritiek naar jou, overigens, want het is je goed recht om na 2 dates nog niet aan seks te willen beginnen, en het is ook echt aanranding als hij dingen gaat doen tegen jouw wil in. Maar het is wel duidelijk dat hij wel seks wil en geen relatie, en dat ie ook niet in is voor eerst op een paar leuke dates gaan voor er gesekst wordt.

Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een man die er net zo in staat als jij en bij wie je je niet opgejaagd voelt om het bed in te duiken.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 10:21
Maar je wil niets. Logisch dat ie dan niets probeert.
Heb nooit tegen m gezegd dat k niks wil due die vlieger gaat niet op. Alleen hijzelf doet voorzichtig. Op bericht doet ie geil maar in t echt valt t mee.
Hij wil niks forceren, dus als jij het wil moet het van jou uit komen.
Chassy96 schreef:
15-09-2020 11:35
Heb nooit tegen m gezegd dat k niks wil due die vlieger gaat niet op. Alleen hijzelf doet voorzichtig. Op bericht doet ie geil maar in t echt valt t mee.
Wat wil je nou? Geen seks maar hij moet wel een move maken?
ooitverlegen schreef:
15-09-2020 09:40
Haha nou het wijst niet in de richting van geweldig als je zijn manieren vooraf inschat.

Bouquetreeksje lol
Dat zijn wel vaak ongelikte beren in het begin, dus wat dat betreft juist wel een bouquetreeksje
Suusje666 schreef:
15-09-2020 10:33
Hij laat de bal bij jou liggen want als hij iets doet als jij niet wil is het aanranding. Dat is geen kritiek naar jou, overigens, want het is je goed recht om na 2 dates nog niet aan seks te willen beginnen, en het is ook echt aanranding als hij dingen gaat doen tegen jouw wil in. Maar het is wel duidelijk dat hij wel seks wil en geen relatie, en dat ie ook niet in is voor eerst op een paar leuke dates gaan voor er gesekst wordt.

Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een man die er net zo in staat als jij en bij wie je je niet opgejaagd voelt om het bed in te duiken.
Volgens mij wordt het ook geen fijne seks met zo'n knul, eerder een pump & dump.
Het-groepje schreef:
15-09-2020 12:38
Dat zijn wel vaak ongelikte beren in het begin, dus wat dat betreft juist wel een bouquetreeksje
Je hebt een punt :proud:
In zijn gezicht slaan en dramatisch de aftocht maken met de boodschap dat je hem nooit meer wil zien. Dan komt hij terug met een huwelijksaanzoek.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
15-09-2020 11:50
Hij wil niks forceren, dus als jij het wil moet het van jou uit komen.
Er is dus een patstelling?
LīlyRose schreef:
15-09-2020 12:35
Wat wil je nou? Geen seks maar hij moet wel een move maken?
Ja dit.
Ik vraag me oprecht af wat sommige meiden mee krijgen in hun jeugd en hoe het komt dat zoveel jonge vrouwen blind lijken te zijn voor de signalen die een jongen uitzend en hoe zijn gedrag te interpreteren.
Edit : je bent 24??? Je komt over als een meisje van 15...
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
15-09-2020 12:45
Je hebt een punt :proud:
In zijn gezicht slaan en dramatisch de aftocht maken met de boodschap dat je hem nooit meer wil zien. Dan komt hij terug met een huwelijksaanzoek.
Komt zo'n soort verhaallijn uit een bouquetreeks?
Dan stribbelt ze nog een beetje tegen, blijkt hij de lotto gewonnen te hebben maar daar komt ze pas achter nadat hij z'n auto om een boom heeft gevouwen en vanaf de navel naar beneden verlamd is en toen leefden ze nog lang en gelukkig?
Calypso- schreef:
15-09-2020 15:31
Ik vraag me oprecht af wat sommige meiden mee krijgen in hun jeugd en hoe het komt dat zoveel jonge vrouwen blind lijken te zijn voor de signalen die een jongen uitzend en hoe zijn gedrag te interpreteren.
Misschien krijgen ze door allerlei televisieseries een vertekend beeld van relaties.
Alle reacties Link kopieren
Wonderlijk dat jij niet ziet dat het alleen om de seks gaat bij die knul.

Hoe duidelijker moet hij nog zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kier schreef:
15-09-2020 16:27
Wonderlijk dat jij niet ziet dat het alleen om de seks gaat bij die knul.

Hoe duidelijker moet hij nog zijn?
Hij zegt het letterlijk. Maar TO plaatst dit topic op de seks pijler. Dus ik denk toch dat zij de seks wel wil.

Maar ze weet niet hoe.

Ik zou je willen vragen het 's een keer met mij te wagen
Maar 'k weet niet hoe
Ik zou iets willen zeggen want er is veel om uit te leggen
Maar 'k weet niet hoe
Ik zou je willen kennen, zodat ik je meer nog kan verwennen
Maar 'k weet niet hoe
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch wel overduidelijk haha. Hij zegt het letterlijk. De vraag is dan of jij seks met deze jongen zonder relatie ziet zitten. Zo ja, doen. Maar als je meer verwacht zou ik het direct afkappen. Hij geeft heel duidelijk aan dat er niet meer in zit.
Elena_ schreef:
15-09-2020 16:45
Dit is toch wel overduidelijk haha. Hij zegt het letterlijk. De vraag is dan of jij seks met deze jongen zonder relatie ziet zitten. Zo ja, doen. Maar als je meer verwacht zou ik het direct afkappen. Hij geeft heel duidelijk aan dat er niet meer in zit.
Hij zei hiervoor wel dat ie geen seks hoeft maar wel geile dingen wilt doen etc etc. Dus denk dat t wel op t zelfde neer komt.
Chassy96 schreef:
15-09-2020 17:02
Hij zei hiervoor wel dat ie geen seks hoeft maar wel geile dingen wilt doen etc etc. Dus denk dat t wel op t zelfde neer komt.
Hij wil geen relatie en jij wel. Jij wil geen seks zonder relatie en old het normaal is accepteert hij dat. Wat the fuck is het probleem verder?
LīlyRose schreef:
15-09-2020 17:21
Hij wil geen relatie en jij wel. Jij wil geen seks zonder relatie en old het normaal is accepteert hij dat. Wat the fuck is het probleem verder?
Hij zei dat ie ooit een relatie wilt maar nu op dit moment niet omdat ie wilt genieten van t leven. Hoef ook niet pats boem meteen wen er relatie te hebben, maar er naartoe werken langzaam aan. Er is verder geen probleem. ;)
anoniem_6392136240051 wijzigde dit bericht op 15-09-2020 17:24
11.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chassy96 schreef:
15-09-2020 17:02
Hij zei hiervoor wel dat ie geen seks hoeft maar wel geile dingen wilt doen etc etc. Dus denk dat t wel op t zelfde neer komt.
Ja het is aan jou of je dat wilt. Maar meer zal het tussen jullie waarschijnlijk nooit worden.. Dat geeft hij wel duidelijk aan. Als dat je niks uit maakt is dat natuurlijk helemaal prima. Maar als je hoopte dat het iets zou worden tussen jullie gaat het je denk ik alleen maar verdriet doen als je ermee verder gaat.
Chassy96 schreef:
15-09-2020 17:23
Hij zei dat ie ooit een relatie wilt maar nu op dit moment niet omdat ie wilt genieten van t leven.
Een relatie en genieten van het leven hoeft elkaar toch niet uit te sluiten? Of hanteert hij een bepaalde definitie van genieten van het leven die een relatie uitsluit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven