jehova besneden?

19-08-2011 15:28 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames!

Ik heb zo mijn derde date met een super leuke jongen waar het goed mee voelt. Hij is geboren als jehova maar beoefent dit niet meer, staat stevig in zijn schoenen. Nu heb ik het idee dat we vanavond wel eens in bed zouden kunnen belanden! Nu vroeg ik mij opeens af, is hij dan besneden? En hoe werkt dat dan? Hihi het is mijn eerste ervaring daarmee, vandaar de vraag!
nee hoor, als het goed is zit het slurfje er nog gewoon aan
Hij is niet joods....
Lol! Oke!
Nee, als hij al besneden is, is het niet daarom.
Jehova = Jezus.

Hij is geboren als Jezus?

Ik neem aan dat hij een Jehova's getuige is.....

Joh, laat je verrassen, dan zie je vanavond wel óf hij besneden is (niet standaard hoor, bij Jehova's getuigen) en hoe dat dan werkt.
Hahaha maar hij kan natuurlijk altijd een ongelukje met de rits hebben gehad vroeger.......

Veel plezier vanavond! En laat je het nog wel even weten morgen?
Haha ja ik zal het nog even laten weten! Het schoot me zo ineens te binnen
En als hij besneden is werkt het niet anders als anders.... Zelf vind ik het een stuk schoner/frisser...
je weet wel dat als je met een Jehova's getuige naar bed gaat je automatisch ook bij die gemeenschap hoort en vanaf morgen met die boekjes langs de deuren moet he?
quote:Hangmat schreef op vrijdag 19 augustus 2011 15:33 je weet wel dat als je met een Jehova's getuige naar bed gaat je automatisch ook bij die gemeenschap hoort en vanaf morgen met die boekjes langs de deuren moet he?Hihi ja ik verheug me al op de reacties! Ik ga me klaarmaken! Bedankt
quote:Splinter02 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:31:

Jehova = Jezus.

Joh, laat je verrassen, dan zie je vanavond wel óf hij besneden is (niet standaard hoor, bij Jehova's getuigen) en hoe dat dan werkt.Maar Jezus is natuurlijk wel besneden, want die is Joods...
quote:Splinter02 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:31:

Jehova = Jezus.

Joh, laat je verrassen, dan zie je vanavond wel óf hij besneden is (niet standaard hoor, bij Jehova's getuigen) en hoe dat dan werkt.Euh, Jehova=god hoor
quote:stukje_cake schreef op 19 augustus 2011 @ 15:36:

[...]

Euh, Jehova=god hoorTja, en Jezus en God schijnen dan weer dezelfde te zijn...
Moet je niet eerst trouwen?

Ik weet niet hoe streng hij is maar ik dacht dat seks voor het huwelijk not done is.

Of hij moet zo iemand zijn waarbij oraal, anaal etc allemaal mag, zo lang hij maar niet met zijn penis in je vagina komt.
quote:pink11 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:39:

[...]

Tja, en Jezus en God schijnen dan weer dezelfde te zijn...ja, en jezus is god's enige zoon en toch zijn we allemaal zijn kinderen....
quote:danivo schreef op 19 augustus 2011 @ 15:44:

[...]

ja, en jezus is god's enige zoon en toch zijn we allemaal zijn kinderen....Wiens kinderen, van jezus of van God? Of is dat allemaal hetzelfde?
Er staat toch in de OP dat hij het niet meer beoefent? Ik neem aan dat hij dan nu geen Jehova's getuige meer is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
nee hoor pink.

en wat niet weet wat niet deert (sex voor het huwelijk)
quote:Juultje schreef op vrijdag 19 augustus 2011 15:54 Er staat toch in de OP dat hij het niet meer beoefent? Ik neem aan dat hij dan nu geen Jehova's getuige meer is.Dit is juist, hij is er samen met zijn familie uitgestapt!
je weet wel dat als je met een Jehova's getuige naar bed gaat je automatisch ook bij die gemeenschap hoort en vanaf morgen met die boekjes langs de deuren moet he?

Het werkt net andersom. Als ze er achter komen dat hij seks heeft voor t huwelijk wordt hij uit 'de gemeenschap' gezet!

Besneden word je daar niet.

Is hij zeker weg bij het geloof? Ik heb ervaring met die 'club', en als hij er nog bij hoort, zou ik niets met hem beginnen....
Volgens mijn laatste info, zijn Jehova's getuigen niet besneden. Gebeurt dacht ik alleen bij Joodse mensen en mannen die chronische problemen met hun voorhuid hebben.
Inderdaad Danayla, je hebt gelijk!
Sorry ik had niet goed gelezen.
quote:stukje_cake schreef op 19 augustus 2011 @ 15:36:

Euh, Jehova=god hoor

Ik weet niet precies hoe dat zit, maar de naam Jehova is ontstaan door de letters JHWH (Jahweh) en de klinkers "adonai". Dat zou de naam Jehova opleveren. Alleen ik hoor alleen de Jehova's Getuigen over Jehova spreken.

Andere namen voor God zijn G-d (orthodox-joodse spelling, maar met de uitspraak: got), Eloha, Elohim en Allah.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven