jehova besneden?

19-08-2011 15:28 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames!

Ik heb zo mijn derde date met een super leuke jongen waar het goed mee voelt. Hij is geboren als jehova maar beoefent dit niet meer, staat stevig in zijn schoenen. Nu heb ik het idee dat we vanavond wel eens in bed zouden kunnen belanden! Nu vroeg ik mij opeens af, is hij dan besneden? En hoe werkt dat dan? Hihi het is mijn eerste ervaring daarmee, vandaar de vraag!
Dus nog een gewone tuitlul.
quote:CruellaDeVil schreef op 19 augustus 2011 @ 16:16:

Volgens mijn laatste info, zijn Jehova's getuigen niet besneden. Gebeurt dacht ik alleen bij Joodse mensen en mannen die chronische problemen met hun voorhuid hebben.En misschien ook een handjevol moslims?
quote:CruellaDeVil schreef op 19 augustus 2011 @ 16:16:

Volgens mijn laatste info, zijn Jehova's getuigen niet besneden. Gebeurt dacht ik alleen bij Joodse mensen en mannen die chronische problemen met hun voorhuid hebben.En bij Amerikanen.
Besneden of niet: het ziet er wel iets anders uit, maar het voelt volgens mij niet anders voor een vrouw.

Anders zou het zijn als je vriend een geloof heeft of uit een cultuur komt die vrouwenbesnijdenis de normaalste zaak van de wereld vindt. In dat geval zou ik me maar 10 keer bedenken om het bed met hem te delen. Dan heb ik maar 1 advies: run for your life....!

Maar dat is volgens mij alleen maar in bepaalde Afrikaanse culturen; Jehova's getuigen hebben daar volgens mij niets mee.
TO, kom je nog vertellen hoe het was?
Gebakje zit midden in een date en wie weet wat nog meer....?! Dan kun je moeilijk verlangen dat ze hier op de sekspijler een live-verslag van haar ervaringen gaat vertellen. Even tot morgen wachten, Splinter....
ja, dat bedoel ik: als ze weer tijd heeft!

(oké, dat 'nog' klonk wat ongeduldig)
quote:Splinter02 schreef op 20 augustus 2011 @ 00:06:

ja, dat bedoel ik: als ze weer tijd heeft!

(oké, dat 'nog' klonk wat ongeduldig)Aai snep it! We moeten Gebakje wel de tijd gunnen....
Dag allemaal!!

Nou hij zat er nog aan hoor kom nu net thuis en het was geweldig hihi.

Op de vraag of hij echt los van dat geloof is? Ja, al 6 jaar! Hij geloofde er niet in
quote:gember999 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:35:

[...]

Maar Jezus is natuurlijk wel besneden, want die is Joods...Nee toch? Jezus zou toch juist door Joden aan het kruis genageld zijn, en daardoor is de diaspora toch begonnen? Toch?
quote:Madeliefje99 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:32:

En als hij besneden is werkt het niet anders als anders.... Zelf vind ik het een stuk schoner/frisser...

ik vind het zeker wel anders werken hoor..

mijn man is een aantal jaartjes geleden besneden, en ik heb altijd glijmiddel nodig om hem te kunnen aftrekken, dit omdat je natuurlijk geen velletje hebt om heen en weer te halen, moet je gewoon met je hand heen en weer, en zonder glijmiddel vind hij dit niet lekker en soms zelfs pijnlijk!

dus ik vind het zeker wel anders werken,en als je dat nog nooit gedaan hebt is het best lastig om te weten wat je moet doen..
quote:Gebakje21 schreef op 20 augustus 2011 @ 12:58:

Dag allemaal!!

Nou hij zat er nog aan hoor kom nu net thuis en het was geweldig hihi.

Op de vraag of hij echt los van dat geloof is? Ja, al 6 jaar! Hij geloofde er niet in Fijn om te lezen dat het leuk was!
quote:Katherina schreef op 20 augustus 2011 @ 13:02:

[...]

Nee toch? Jezus zou toch juist door Joden aan het kruis genageld zijn, en daardoor is de diaspora toch begonnen? Toch?Ai, klok en klepeltje...Wikipedia is your friend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven