Jongen masturbeert zich dood

05-09-2011 21:02 41 berichten
Dit verhaal is zielig maar ik moest er toch om grinniken. Een Braziliaanse jongen is overleden na zichzelf 42 keer bevredigd te hebben.

Wat ik me dan vooral afvraag... wie heeft bijgehouden dat het om 42 keer gaat? En waaraan overlijdt je dan precies? Een gebrek aan zaad is niet dodelijk, evenmin als een overbelaste arm.

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... beert-zichzelf-dood.dhtml
Alle reacties Link kopieren
En hoe weten ze dat hij zich 42 keer heeft bevredigd? Turfde hij ofzo?

Lijkt mij een broodje aap.
Er staat iets over een webcam in het artikel.
Het AD begint dus op de Telegraaf te lijken.
Misschien had hij een slecht hart..
Het gras aan de overkant is niet groen.
waar gaat hij dan dood aan vraag ik me af? hartstilstand?
Je gaat altijd dood aan een hartstilstand.

Raar verhaal. Waarom staat er dan een webcam op hem en hoe kan je jezelf 42 keer bevredigen? Het is toch een keer op/klaar.

Littekenweefsel, bloedingen enzo.
quote:Kikkerrr schreef op 05 september 2011 @ 21:06:

Het AD begint dus op de Telegraaf te lijken.Was al zo toch?
Moest wel lachen om de woordspeling in een reactie onder het artikel: 'En dit was de druppel. Erger mij de laatste tijd al steeds vaker aan de door jullie geplaatste artikelen...'
Masturberen voor een webcam doen veel mannen. Dat is nog niet echt afwijkend.

Voor de rest vind ik het raar dat het uberhaubt kan, zo vaak.... Dacht dat het met een tweede of derde keer vaak wel klaar was.
En wat leren we hiervan lieve lezertjes?

Stoppen na 35 keer!
Uitdroging dus.
Dan had ie ook een lichamelijke afwijking.

Je zou toch denken, als een lichaam dreigt uit te drogen, dan stopt de zaadlozing-functie.

Sorry maar ik ga bij zo'n bericht toch denken hoe het mogelijk is...
Kan me ook niet voorstellen dat dit echt waar is.

42 x is echt te vaak. Hij kan mogelijk dood zijn gegaan omdat hij verder niet at, dronk of sliep. Dan was het gewoon algehele uitputting. Maar dan nog een gezonde jonge knul blijft niet zomaar dood. Je wordt er wel blind van, maar dood...neuh
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
waarschijnlijk is hij overleden aan een dodelijk sterfgeval

of uit verveling, als ik 42 x achter elkaar moest rukken...... get a life !
quote:MereldeMus schreef op 05 september 2011 @ 21:54:

Je wordt er wel blind van, maar dood...neuh Doof toch?
quote:carcillo schreef op 05 september 2011 @ 22:12:

waarschijnlijk is hij overleden aan een dodelijk sterfgeval

of uit verveling, als ik 42 x achter elkaar moest rukken...... get a life !Dat vinnik nou weer een beetje bot in dit verband.
Heeft hij het Guiness Book of Records nou wel of niet gehaald?
42 Keer...? Sjezus.... Ik zou al na 5 keer aan de beademing hebben gelegen, denk ik. Ik heb ooit een keer een sessie van 3 keer gescoord, maar toen was ik toch echt wel aan het eind van mijn latijn. Bovendien is dat al een aantal jaren geleden, toen ik nog jong was.....

Vraag me trouwens ook af hoe iemand dat heeft bijgehouden. Streepjes zetten bij elke keer?
jeetje, dan ben je toch schraal
Dodelijk sterfgeval
Mijn vriend is wel eens zes keer klaargekomen (combi van penetratie, hand- en mondwerk), zo tussen 10 uur 's morgens en het eind van de middag. Zo'n typische sexzondag aan het begin van je relatie als je niets anders wilt dan elkaar bespringen. Op het laatst kwam er bijna niets meer uit - maar hij leefde nog wel!
Er is ooit een onderzoek geweest naar hoe vaak mannen en vrouwen in 1 uur klaar konden komen. Bij mannen was dat 16 keer, bij vrouwen lag het in de 30.

Niet heel interessant ofzo, maar moest hier aan denken bij het lezen van dit artikel.
quote:luckyjane schreef op 06 september 2011 @ 00:28:

42 Keer...? Sjezus.... Ik zou al na 5 keer aan de beademing hebben gelegen, denk ik. Ik heb ooit een keer een sessie van 3 keer gescoord, maar toen was ik toch echt wel aan het eind van mijn latijn. Bovendien is dat al een aantal jaren geleden, toen ik nog jong was.....

5 keer is voor een vrouw toch niet overdreven vaak? Als ik in een flow zit, kom ik met gemak daar ruim overheen. 42 keer is overdreven, maar 5 keer als max vind ik persoonlijk wel weer wat magertjes..
quote:Kikkerrr schreef op 05 september 2011 @ 21:06:

Het AD begint dus op de Telegraaf te lijken.Heel erg de laatste tijd.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven