Jonger door seks
vrijdag 31 augustus 2012 om 13:39
In een gerenomeerd damesblad (niet Viva) las mijn vrouw dat je door 2 a 3 keer seks per week er gemiddeld 7 jaar jonger uitziet.
Gelukkig lag dit blad bovenaan de stapel die ze mee had op vakantie. Vier weken vakantie was dus geen straf, Vooral omdat we voor de zekerheid maar een wat hogere frequentie ingevoerd hebben.
Nu na de vakantie is ze ook opvallend "gewillig".
Ik moet zeggen dat het haar humeur en zachte huid ten goede komt.
Zijn hier meer met baat bij deze verjongingstechniek?
P.S. Zou oraal en anaal inbrengen van het serum ook werken?
Gelukkig lag dit blad bovenaan de stapel die ze mee had op vakantie. Vier weken vakantie was dus geen straf, Vooral omdat we voor de zekerheid maar een wat hogere frequentie ingevoerd hebben.
Nu na de vakantie is ze ook opvallend "gewillig".
Ik moet zeggen dat het haar humeur en zachte huid ten goede komt.
Zijn hier meer met baat bij deze verjongingstechniek?
P.S. Zou oraal en anaal inbrengen van het serum ook werken?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
vrijdag 31 augustus 2012 om 13:53
Vrouwen worden ook gelukkiger door sperma...
http://www.nujij.nl/weten ... g-van-sperma.184298.lynkx
Daar kun je beter ook geen risico mee nemen.
http://www.nujij.nl/weten ... g-van-sperma.184298.lynkx
Daar kun je beter ook geen risico mee nemen.
vrijdag 31 augustus 2012 om 14:27
quote:lilalinda schreef op 31 augustus 2012 @ 14:03:
Ik ben wetenschapper genoeg om te zien, dat je dit onderzoek noooit kunt doen.
Valt absoluut niet te bewijzen.
Wat een onzin. Tuurlijk kun je dat onderzoek doen. Kwestie van de randvoorwoorden manipuleren en goed beschrijven wat je onderzocht hebt.
Vragenlijst aan xx vrouwen, foto erbij, andere groep leeftijd op foto laten beoordelen.
Je kunt meer factoren uitschakelen door tweelingen "te nemen. "
Uiteraard is dat dan een voorbeeld van slecht onderzoek, omdat je niet het oorzakelijk verband hebt onderzocht, maar de samenhang tussen 2 factoren.
Ik ben wetenschapper genoeg om te zien, dat je dit onderzoek noooit kunt doen.
Valt absoluut niet te bewijzen.
Wat een onzin. Tuurlijk kun je dat onderzoek doen. Kwestie van de randvoorwoorden manipuleren en goed beschrijven wat je onderzocht hebt.
Vragenlijst aan xx vrouwen, foto erbij, andere groep leeftijd op foto laten beoordelen.
Uiteraard is dat dan een voorbeeld van slecht onderzoek, omdat je niet het oorzakelijk verband hebt onderzocht, maar de samenhang tussen 2 factoren.
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:11
quote:joop_2000 schreef op 31 augustus 2012 @ 14:40:
Of zou het andersom werken....
Vrouwen die er jonger uitzien hebben vaker seks?Lijkt me ook logisch.
En dat van dat spermaverhaal heb ik ook vaker gelezen.....
Ik zou het niet kunnen uitsluiten, ware het niet dat mijn vrouw door anderen (ook vrouwen) vaak sowieso al jonger wordt iingeschat zelfs toen onze sexfrequentie < 1x per maand lag.
Mijn geluk is dat ze zeer gevoeilig is op dit punt.
Of zou het andersom werken....
Vrouwen die er jonger uitzien hebben vaker seks?Lijkt me ook logisch.
En dat van dat spermaverhaal heb ik ook vaker gelezen.....
Ik zou het niet kunnen uitsluiten, ware het niet dat mijn vrouw door anderen (ook vrouwen) vaak sowieso al jonger wordt iingeschat zelfs toen onze sexfrequentie < 1x per maand lag.
Mijn geluk is dat ze zeer gevoeilig is op dit punt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
vrijdag 31 augustus 2012 om 15:12
quote:dirk_1971 schreef op 31 augustus 2012 @ 14:27:
[...]
Uiteraard is dat dan een voorbeeld van slecht onderzoek, omdat je niet het oorzakelijk verband hebt onderzocht, maar de samenhang tussen 2 factoren.en de uitkomst slaat dan als Kut op Dirk (pun intended)
[...]
Uiteraard is dat dan een voorbeeld van slecht onderzoek, omdat je niet het oorzakelijk verband hebt onderzocht, maar de samenhang tussen 2 factoren.en de uitkomst slaat dan als Kut op Dirk (pun intended)
vrijdag 31 augustus 2012 om 17:36
vrijdag 31 augustus 2012 om 18:39
quote:dirk_1971 schreef op 31 augustus 2012 @ 17:36:
[...]
Kut met een hoofdletter nogwel
Maar dat soort onderzoeken komen dagelijks langs in de media. Het staat in de krant dus het zal wel waar zijn.
Ach ja, school voor de journalistiek hè?
Daar krijg je al een diploma als je het alfabet min of meer kent
[...]
Kut met een hoofdletter nogwel
Maar dat soort onderzoeken komen dagelijks langs in de media. Het staat in de krant dus het zal wel waar zijn.
Ach ja, school voor de journalistiek hè?
Daar krijg je al een diploma als je het alfabet min of meer kent
zondag 2 september 2012 om 21:57
quote:wellebellie schreef op 31 augustus 2012 @ 14:10:
Ik weet zeker dat het zo is, geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig. Seks maakt gelukkig, gelukkig zijn houdt je jong en mooi!Dat ligt er maar net aan met wie je seks hebt. Zo veel vrouwen zien het als verplichting, met een man met wie ze al tig jaar samen zijn maar die ze al lang niet meer aantrekkelijk vinden. Die seksen dus tegen hun zin. Nou, geloof me, daar ga je niet van stralen hoor.
Ik weet zeker dat het zo is, geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig. Seks maakt gelukkig, gelukkig zijn houdt je jong en mooi!Dat ligt er maar net aan met wie je seks hebt. Zo veel vrouwen zien het als verplichting, met een man met wie ze al tig jaar samen zijn maar die ze al lang niet meer aantrekkelijk vinden. Die seksen dus tegen hun zin. Nou, geloof me, daar ga je niet van stralen hoor.
zondag 2 september 2012 om 22:54
donderdag 11 oktober 2012 om 02:18
Wie zegt dat het niet werkt, ik ben al bijna 28 en ik word nog steeds gemiddeld 24 geschat. Ben al een tijdje aan het afkicken en hoe moeilijk het ook is, ik moet blijven volhouden, anders krijg ik mijn leeftijd nooit terug. En dan te zwijgen over mijn super zachte huid, dat ik al jaren expres niet meer verzorg om het verjongingseffect tegen te gaan