Jouw verhaal..

06-10-2012 21:26 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel je mooiste/spannendste/meest sensuele/geile sexuele ervaring die je ooit gehad hebt in verhaal vorm. De bedoeling is dat je mensen dichter naar het gevoel van die ervaring trekt, so you better make it good.
JouW verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jou?
Kom er maar in dames
Want anders???
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
JouW

En jij denkt dat wij hier verhaaltjes gaan schrijven zodat jij lekker kan rukken?

Think again.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Fap fap fap
Ik hou niet van gebiedende wijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
verdorie telefoon, laterzzzzzzzzz
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 06-10-2012 21:55
Reden: was niet echt
% gewijzigd
Anders begin jij, TO.
Jammer, ik knap altijd zo af op mannen die niet kunnen spellen... Er schiet me geen enkel geil verhaal meer te binnen.
RukkerT
De nickname is ook helemaal geweldig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja!

Ja!

Jaah, jaah, jaah, jajajajajajajajajajaaaAaaaaaa-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Mijn God! Dat was lekker!
okeej,

Heb niemand gedwongen hier te posten. En ik vind de aanname dat ik "wil rukken" nogal abrupt en ongegrond.

Ik dacht gewoon wat literaire spanning en openheid willen veroorzaken.

Volgende keer.. geen aannames. Dat is zo kortzichtig
Volgende keer........ Niet van die rare vragen stellen, dat is zo kortzichtig op dit forum.
Geile verhaaltjes literair?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Je bent wel snel op je teentjes getrapt, ook al jammer. Onze reacties zijn nog best aardig hoor. We kunnen veel gemener.
quote:secondhandsuus schreef op 06 oktober 2012 @ 21:35:

Ja!

Ja!

Jaah, jaah, jaah, jajajajajajajajajajaaaAaaaaaa-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Mijn God! Dat was lekker!

Wat een goed verhaal! Wauw!

Hier moet TO toch wel blij mee zijn! Of zit ie nu op de wc
ok, vergeet deze topic dan maar. wil niet te boek staan als de persoon die jullie perceptie van deze topic probeert te verdedigen
Literaire spanning. Dit is het Viva Forum... Misschien eens proberen bij Elsevier
quote:als de persoon die jullie perceptie van deze topic probeert te verdedigenWat??
De letters J, O en U waren erg eenzaam. Oooooh wat verlangden zij naar een lekker kwartetje. Het was bijna niet te harden, zo graag wouden ze bij elkaar zijn. Steeds dichter kropen ze bij elkaar JOU, JOU (jammer dat ik hier niet kan spatiëren, dan hadden ze dichter op elkaar kunnen zitten)... Maar ja.. een trio hadden ze al zó vaak gedaan dat ze nu wel in waren voor een heet kwartet. De 'D' huppelde voorbij

D

D

D

D

D

Maar daar was de O niet van van gecharmeerd. "Die lijkt te veel op mij".

Ze gingen de kroeg in, dronken wat poppers en daar viel het ook van J op de E. Daar had ze al vaker een lekker avontuurtje mee gehad! Maar E kwam niet door de ballotage bij U. Even leek het er op, dat ze toch met zijn driëen naar huis moesten gaan. Maar daar stond hij. De brede, gespiede 'W'. Ze waren unaniem DIE moest mee naar huis. Samen beleefden ze een hete nacht, de J, O, U en W.
Killbill, eeh kill... Het is meer de toon die hier het liedje maakt! En iemand die zomaar een feestje binnenstapt zonder een cadeautje mee te nemen voor de gastvrouw en er wel zelf een opeist? Tsja, welke reactie had je zeg verwacht dan?
quote:thomaaas schreef op 06 oktober 2012 @ 21:39:

De letters J, O en U waren erg eenzaam. Oooooh wat verlangden zij naar een lekker kwartetje. Het was bijna niet te harden, zo graag wouden ze bij elkaar zijn. Steeds dichter kropen ze bij elkaar JOU, JOU (jammer dat ik hier niet kan spatiëren, dan hadden ze dichter op elkaar kunnen zitten)... Maar ja.. een trio hadden ze al zó vaak gedaan dat ze nu wel in waren voor een heet kwartet. De 'D' huppelde voorbij

D

D

D

D

D

Maar daar was de O niet van van gecharmeerd. "Die lijkt te veel op mij".

Ze gingen de kroeg in, dronken wat poppers en daar viel het ook van J op de E. Daar had ze al vaker een lekker avontuurtje mee gehad! Maar E kwam niet door de ballotage bij U. Even leek het er op, dat ze toch met zijn driëen naar huis moesten gaan. Maar daar stond hij. De brede, gespiede 'W'. Ze waren unaniem DIE moest mee naar huis. Samen beleefden ze een hete nacht, de J, O, U en W.Ontroerend! En nog literair ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven