Jouw verhaal..

06-10-2012 21:26 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel je mooiste/spannendste/meest sensuele/geile sexuele ervaring die je ooit gehad hebt in verhaal vorm. De bedoeling is dat je mensen dichter naar het gevoel van die ervaring trekt, so you better make it good.
TO wilde hier nog een herstart maken... maar volgens mij heeft hij dat voornemen allaaaaangggg opgegeven...
Ik heb ooit eens in een spannende bui een verhaal geschreven voor mn vriend....en het ter verrassing een .
quote:thomaaas schreef op 06 oktober 2012 @ 21:39:

De letters J, O en U waren erg eenzaam. Oooooh wat verlangden zij naar een lekker kwartetje. Het was bijna niet te harden, zo graag wouden ze bij elkaar zijn. Steeds dichter kropen ze bij elkaar JOU, JOU (jammer dat ik hier niet kan spatiëren, dan hadden ze dichter op elkaar kunnen zitten)... Maar ja.. een trio hadden ze al zó vaak gedaan dat ze nu wel in waren voor een heet kwartet. De 'D' huppelde voorbij

D

D

D

D

D

Maar daar was de O niet van van gecharmeerd. "Die lijkt te veel op mij".

Ze gingen de kroeg in, dronken wat poppers en daar viel het ook van J op de E. Daar had ze al vaker een lekker avontuurtje mee gehad! Maar E kwam niet door de ballotage bij U. Even leek het er op, dat ze toch met zijn driëen naar huis moesten gaan. Maar daar stond hij. De brede, gespiede 'W'. Ze waren unaniem DIE moest mee naar huis. Samen beleefden ze een hete nacht, de J, O, U en W.HAHAHAHAHA! Geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven