Jouw verhaal..

06-10-2012 21:26 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel je mooiste/spannendste/meest sensuele/geile sexuele ervaring die je ooit gehad hebt in verhaal vorm. De bedoeling is dat je mensen dichter naar het gevoel van die ervaring trekt, so you better make it good.
quote:thomaaas schreef op 06 oktober 2012 @ 21:39:

De letters J, O en U waren erg eenzaam. Oooooh wat verlangden zij naar een lekker kwartetje. Het was bijna niet te harden, zo graag wouden ze bij elkaar zijn. Steeds dichter kropen ze bij elkaar JOU, JOU (jammer dat ik hier niet kan spatiëren, dan hadden ze dichter op elkaar kunnen zitten)... Maar ja.. een trio hadden ze al zó vaak gedaan dat ze nu wel in waren voor een heet kwartet. De 'D' huppelde voorbij

D

D

D

D

D

Maar daar was de O niet van van gecharmeerd. "Die lijkt te veel op mij".

Ze gingen de kroeg in, dronken wat poppers en daar viel het ook van J op de E. Daar had ze al vaker een lekker avontuurtje mee gehad! Maar E kwam niet door de ballotage bij U. Even leek het er op, dat ze toch met zijn driëen naar huis moesten gaan. Maar daar stond hij. De brede, gespiede 'W'. Ze waren unaniem DIE moest mee naar huis. Samen beleefden ze een hete nacht, de J, O, U en W.Tot tranen toe geroerd. Wat een prachtig verhaal!
okeej,

Ik begin wel.. no problem
Spaar me!
Thomaaas? Mag ik met je mee naar het Boekenbal?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:killthekittens schreef op 06 oktober 2012 @ 21:42:

okeej,

Ik begin wel.. no problemDat was het verhaal al?
Na een aantal biertjes in een kroeg in Eindhoven loop ik naar huis. Het ziet eruit alsof het gaat regenen, maar met grote passen probeer ik het eminente natte pak te voorkomen. Heb deze route al verschillende malen naar gelopen. In gedachte loop ik de blinde hoek om en zie ik een aantal meter voor mij een vrouw met een rood jurkje lopen. Mijn aandacht gaat uit naar haar passen, en bij elke klik welke haar hakken luiden probeer ik de maat te volgen. Er schiet de vraag door mijn hoofd of ik haar niet moet inhalen, en een korte goedendag moet zeggen om haar zorgen om kwaadwillende mannen tegen te komen te verminderen. Het valt mij op dat ik onze stappen synchroon klinken en ik kort mijn tempo verhoog om dit te verbreken. Ik hoor een stemmetje in mijn hoofd zeggen "Rob, doe niet zo raar". Ik stap door en kom langzaam dichterbij. Maar als mijn aandacht naar loop tempo verwaterd flitst mijn blik kort van haar hakken, naar haar knieën langzaam omhoog naar haar kontje. Ik merk dat als ik uitadem ik een korte trilling in mijn adem voel en de aanblik van haar kontje invloed op mij heeft.

Ik loop langs haar door en kijk vluchtig opzij, en wens haar kort en onpersoonlijk goedenavond. Als mijn blik haar ogen ontmoet merk ik op dat ik haar ergens van ken. Ik kijk voor mij uit en raak in gedachten verzadigd. "Waar ken ik haar nou van?!" denk ik in mezelf. Heel kort na mijn vraag hoor ik een stem achter me welke zegt "Van de basisschool. We hebben samen in groep acht gezeten.". Verschrikt kijk ik achterom en realiseer ik mij dat mijn vraag niet in mijn hoofd gebleven in maar ik het hardop gezegd heb.

Ik stop en draai mij om. Ik kijk haar al blozend aan en leg uit dat het niet de bedoeling was dat mijn gedachte geuit zouden worden. Haar lange blonde haren vallen langs haar schouders. Ze heeft een scherpe kaaklijn en lichte tot bleke complexiteit welke gebroken word door volle diep rode lippen. Ik merk op dat ik te lang in haar betoverende uiterlijk gevangen ben en vraag als ontsnapping "Lotje?" Lotje was een meisje bij mij in de klas welke altijd met de jongens aan het spelen was, maar zich nooit een jongetje waande. Ze ws nooit populair op school omdat ze door de andere meiden nogal gepest werd met haar bleke huid.

"Ja, wat knap dat je dat zo snel zag" zegt ze. Onwennig lach ik en kom naast haar lopen. Al snel praten we over de tijd na de basisschool. Als ze verteld over haar terugkomst naar Eindhoven zien we een felle lichtflits en horen kort daarna een diep gebulder uit de lucht. Net als ik wil voorstellen dat we maar iets door moeten lopen, hoor ik achter mij de regen naar ons toe kruipen. Ze kijkt me glimlachend aan en vraagt me "Gaan we rennen of worden we doorweekt"? Zonder iets te zeggen begin ik harder te lopen en uiteindelijk te rennen. Ik voel de eerste regendruppel in mijn nek terecht komen en een koude rilling gaar door mijn ruggengraat.

Naast mij hoor ik een harde schaterlach welke me opdraagt mijn tempo te verhogen. Ik antwoord "We worden toch nat, dus we kunnen net zo goed rustig aan doen. Nog voordat ik mijn zin volledig uitgesproken heb kijkt ze me lachend aan en pakt mijn hand. "Ik woon hier vlakbij, schiet nou op!" De schittering van de straatlantaarns in haar ogen doet me de kou vergeten en ren hard met haar mee de hoek om. Een aantal meter verder duiken we een portaaltje in en lachen we buiten adem om onze reünie.

Ik leun tegen de muur en probeer op adem te komen. Lotje leunt identiek tegen de muur tegenover mij en we kijken elkaar diep in de ogen aan. Ik probeer een vervelende stilte te voorkomen en mijn hersenen zoeken naarstig naar gespreksstof. Ik wordt onderbroken door de stem van Lot mij bijna fluisterend "Hier woon ik" zegt. Ik zeg haar dat ik wel wacht in de portiek tot de regen voorbij is en ik dan mijn weg vervolg naar huis. Maar Lot kijkt me teleurgesteld aan en vraagt of ik geen wijntje lust totdat de regen voorbij is. "Dan hebben je kleren de mogelijkheid om te drogen". Ik slik en kijk nog eens vluchtig naar haar kontje als ze zich bezig houd met het openen van de deur. "KLIK!" Ze kijkt achterom en slaat de deur geluidloos open. Het is een ingang met gezamelijke gang en Lotje vraagt me dan ook fluisterend met haar hese stem of ik zachtjes wil doen om de andere bewoners niet wakker te maken. Ze loopt voor mij uit. Voor heel even is het moeilijk om in te schatten waar we heen moeten, maar al snel zie ik Lotje's schaduw tegen de verlichting tegen de wand naast de trap. Ik pak haar hand en fluister waar we heen moeten. "Volg mij maar.." is het antwoord. En haar zachte handen pakken de mijne en wordt de duisternis is geleid.

ik laat haar hand los als de verlichting naast de trap voldoende zicht creeerd om veilig door te lopen. Lot loopt voor mij de trap op en weer kan ik mijn ogen niet weerhouden om vanuit haar enkels mijn blik te laten dwalen naar haar dijen. Ik vertraag zodat ze verder van mij af loopt. En bij iedere vertraging staat dit mij toe verder langs haar dijen omhoog te spieken. Dan stopt ze.. en verschikt verbreekt dit mijn staar en worden mijn ogen naar haar glimlach getrokken. "Genoeg gezien, of wil je nog even foto's maken ter herinnering?" Ik lach om te verbergen dat ik genadeloos betrapt ben, en wil verder de trap op lopen. Maar ze blijft staan.

Ik twijfel even maar stap toch 2 treden dicht naar haar toe. Ze richt haar blik naar het einde van de trap en ontbloot haar nek door met 2 vingers haar haren over haar schouders te slaan. Ik kom dichter bij en leg mijn hand op haar heup. Mijn andere hand houd de trapleuning vast en mijn lippen komen dicht naar haar rechter oor. Ik fluister zachtjes "Je ziet er geweldig uit Lot" en kus haar zachtjes in haar nek. Ik voel haar hand over mijn heup naar mijn been glijden, en zachtjes vervolg ik mijn kusjes met kleine stapjes naar haar schouder. Als ze zich omdraaid beginnen we heftig te zoenen, en laat ik haar op de trap zakken. Ik kruip over haar heen en al zoenend proberen we de bovenkant van de trap te bereiken. Ik stop en wil mijn shirt over mijn hoofd uittrekken, en voel haar handen die mij helpen. Al zoenend en klauterend een aantal treden hoger te zijn beland, laat ik mijn handen langs haar benen omhoog glijden en voel ik de structuur van haar kanten slipje. Eerst langs de buitenzijde van haar dijen maar als snel laat ik mijn grote handen glijden naar haar binnenkant dij. Als mijn handen geleidelijk over haar zijdezachte huid naar boven laat glijden voel ik dat Lotje haar benen lichtjes spreid. en met mijn vingertoppen zachtjes haar slipje toucheer. Als ik voor de 2e keer met mijn vingers haar slipje raak hoor ik haar kreunen en bijt ze speels in mijn onderlip. Ik laat mijn vingers met meer kracht over haar slipje op en neer glijden, en ik voel de contouren van haar lipjes. Als ik langzaam kleine cirkeltjes begin te draaien over haar slipje ter hoogte van haar clitje, voel ik door haar slipje heen dan ze nat aant worden is.

Ik reik mijn lichaam op en uit protest klauwt ze met haar scherpe nagels in mijn schouders om mij terug naar haar mondje te trekken. Maar ik weiger, en druk haar achterover zodat ze met haar onderarmen op de tree leunt. Ik trek haar jurkje over haar hoofd, en ik zie haar mooie bleke huid tevoorschijn komen. Ze heeft een rood slipje aan. Als ik haar jurkje over haar hoofd trek, zie ik dat ze een passend setje draagt. Weer druk ik haar tegen de trap, en hoor ik haar adem sidderen van opwinding. Ik begin met haar borsten te zoenen en vervolg mijn weg naar haar buik. Ik voel haar ademtempo verhogen als ik steeds dichter bij haar schaamstreek kom. Ze zet haar hand achter mijn hoofd en ik voel hoe ze mijn mond richting haar slipje stuurd. Aangekomen bij haar slipje kus ik zachtjes ter hoogte van haar lipjes en clitje. Haar lange nagels gaan door mijn haar en over mijn hoofdhuid, en ik voel hoe ze mijn mondje harder tegen haar lipjes drukt.

Als mijn handen weer over haar dijen naar boven glijden, pak ik haar slipje en trek deze opzij. In het sluimerende licht van de gang zie ik haar zoete lipjes glimmen van het vocht. Ik kus zachtjes rond haar lipjes en voel haar vocht afgeven rond mijn mond. Haar adem versneld en ik ga speels met mijn tong nauwelijks aanrakend over haar lipjes. Maar al snel heeft Lot genoeg van dit gepest, en begint ze mijn hoofd te sturen en mijn mond harder tegen haar kutje drukken. Dan geef ik haar wat ze wilt, ik lik met meer kracht haar kutje, en ik voel haar lipjes spreiden. Ik proef haar vocht in overvloed en lik van haar kutje naar haar clitje. Dan begin ik kleine rondjes te draaien rond haar clitje. Eerst eromheen, niet aanrakend. Maar elke keer als ik vind dat ze het verdiend heeft, lik ik zachtjes over haar clitje heen. Bij elke keer als ik dat doe, ademd ze snel in, en vervolgd ze dat met al fluiisterend te "ohhhh ja" te kreunen.

Als ik terug trek, en omhoog kom om een kus te halen, kijkt ze me uitdagend aan en zegt "zal ik je laten zien hoe ik woon?" en laat ze haar tong diep in mijn mond glijden als ze zoenen. We staan op en ze loopt voor mij uit naar de deur bovenaan de trap. Als ze de deur wilt openen ga ik met mijn arm rond haar middel en laat ik mijn hand in haar slipje verdwijnen. Ze kijkt opzij en ik zie een gedeelte van haar ondeugende glimlach. Ik voel hoe nat ze is en laat mijn middelvinger tussen haar lipjes glijden en langzaam in haar kutje verdwijnen. Als Lotje aan't proberen is zich te concentreren op het openen van het slot, krom ik mijn middelvinger in haar kutje en begin zachtjes haar g-spot te masseren. Ik voel haar vocht van haar kutje open over de koten van mijn vingers naar mijn hand. Lotje sluit haar ogen en beweegt haar kin naar haar borst als ze heviger begint ze zuchten en ik snelle en fluisterend zachte kreuntjes uit haar mond hoor komen. Ik voel haar kutje om mijn vingers grijpen en voel de kleine contractie's welke aangeven dat ze bijna klaar komt. Dan stop ik, en fluister ik in haar oor "Zou je de deur niet open maken?" Ik lach, en hoor haar klagen dat ik af moet maken wat ik begonnen ben.

De deur zwaait open en ze loopt naar binnen. Het is een kleine studio, met een open keuken welke half gescheiden is door een klein barretje met een aantal krukken zonder rugleuning. Er staat een rode bank en een laag salontafeltje. Geen televisie en aan de muren veel grote schilderijen en foto's van kunstzinnig naakt. Als ze richting het barretje loopt om haar sleutels neer te leggen loop ik achter haar en pak haar weer bij haar heupen. Ze draait zich om naar mij toe en leunt tegen het barretje. Ik haak mijn duimen achter haar slipje en trek deze omlaag en laat haar slipje van haar heupen vallen. Elke keer als ze mij wil zoenen, ontwijk ik haar en trek ik haar zachtjes aan het haar naar achteren. "Gedraag je! Je moet wel naar mij luisteren als je je beloning wilt krijgen" zeg ik streng. Ik ontdoe haar van haar bh en zie haar mooie borsten in het sluimerende licht van een lampje in de hoek van de kamer.

Ik zeg haar dat ze op de barkruk moet gaan zitten. Ik stap dichter naar haar toe en ik voel haar lange elegante vingers de knopen van mijn jeansbroek openen. Ik stap uit mijn broek en je haakt je vingers achter mijn boxers. Je laat je hand mijn boxer in glijden en ik voel je warme handen zachtjes over mijn harde lul strelen. Ik trek mijn boxer verder omlaag en ook hier stap ik uit. Je zachte handen pakke mijn kloppend harde lul vast en je begint me langzaam af te trekken. Als ik weer een stap dichterbij neem, spreid je je benen wat meer en pak ik je bij je nek en trek je hoofd naar mij toe. Met 1 hand in jou haar en de ander de zijkant van je borsten strelend beginnen we vol passie te zoenen. Ik voel hoe je mijn harde lul naar je lipjes trekt en je mijn dikke eikel op en neer tussen je lipjes laat gaan. Als mijn eikel tegen je clitje komt, voel ik hoe je langzaam met je onderlichaam begint te draaien en je jezelf pleziert met mijn lul. Als het genot groter wordt, bijt je mij in mijn schouder, en hoor ik je grommen van genot. Je drukt mijn dikke lul naar beneden tussen je lipjes door. En ik voel hoe je je heupen zo positioneerd mijn eikel dieper tussen je lipjes past. Ik pak je weer bij je heupen en trek je dichter naar mij toe, als gevolg dat je mijn harde dikke lul dieper in je glijd. Ik hoor je diep uitademen en je ogen vergroten als je voelt hoe mijn dikke lul je kutje rekt om zo dieper in je te komen. Ik trek je harder tegen mij in, en je voelt mij diep in je glijden en je kutje vullen. Je laat jezelf achterover vallen en leunt met je armen op het barretje achter je. Ik fluister "Wil je meer?" waarop je met me aankijkt en instemmend knikt. Ik stoot verder naar voren en je voelt me dieper dan tevoren, en je blaast diep uit van het gevoel wat ik je geef. Dan begin je met lange slagen in je te stoten, en je laat je hoofd achterover vallen en harder te kneunen. Ik pak je benen op en houd ze aan beide zijden van mijn lichaam iets boven heup hoogte, en ik begin je steeds harder te nemen. Je kreunt "hmmm laat me je sletje zijn" als ik harder begin te neuken. Je lichaam sidderd van genot, en ik voel je kutje zich samentrekken van jou aankomende orgasme. "Normaal kom ik niet zo snel, hij doet zeker iets goed" denk je als jij je lichaam overgeeft aan mijn wil. "Wil je me harder?" vraag ik. En je antwoord door met je hand mij wij vast te pakken en mijn elke stoot kracht bij te zetten door mij harder tegen je in te trekken. Als we hard aant neuken zijn, voel ik je vocht langs mijn ballen over mijn benen omlaag lopen. Je strakke kutje steeds harder in mijn lul knijpend, en bij elke paar stoten je spieren zich aan trekken door je aankomend orgasme. Ik hoor je harder en sneller kreunen, en merk dat je wilt komen. Waarop ik reageer door je te zeggen "Je mag pas komen als ik jou toestemming geef". Je knikt al hijgend en kreunend en probeert je climax uit te stellen, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Als Je geen manier meer kan verzinnen hoe je je orgasme uit kan stellen hoor je mijn verlossende woorden "Ik wil dat je komt, lotje!" En begin je harder te neuken. Je voelt mijn heupen hard tegen je benen kletsen en mijn keiharde lul tegen je baarmoeder drukken bij elke stoot. Je klauwt je nagers in de zijkant van de gevoerde barkruk en vouwt jou benen om mijn lichaam. Ik pak je benen en leg ze beide op mijn linker schouder. Nu ik harder in je stoot voel je me tijdens dit standje dieper van je ooit gevoeld hebt. Ik pak je bij je haren en draag je nogmaals op dat je moet komen op mijn dikke lul die je lichaam uit elkaar lijkt te trekken. Dan voel ik je kutje ongecontroleerd in mijn lul knijpen, en hoor je korte gilletjes. "Kom in me Rob! Ik wil dat je met me komt!" zeg je al kreunend en hijgend. Ik kan het niet meer houden, en ik neuk je sneller en sneller, omdat ik samen met jou wil komen. "Ahhhhhhh!" Je begint te komen en je vocht stroomt over de kruk. Diep in je onderbuik voel je je orgasme zich verder ontwikkelen en door je lichaam spreiden. Elke stoot en elke aanraking word versterkt en je voelt een implosie van genot zich uiten door het heerlijke gevoel van klaarkomen. "Kom met mij!" kreun je. Doordat je kutje zich zo stevig om mijn lul knijpt word het me teveel, en voel ik dat ik moet komen. Als ik klaar kom, voel je hoe ik je kutje vol spuit en voel je mijn lul kloppen en pulseren diep in je klaarkomende kutje. Ik pak je bij je haar, en neuk je verder tot elke vorm van genot in je lichaam zich manifesteerd in je orgasme. Tot je hulploos achterover zakt en de tinteling blijft hangen. Als we beide gekomen zijn, voel je me heen langzaam en met lange slagen in je stoten. Ik trek je rechtop als ik nog diep in je reik, en til ik je op. We lopen naar jou bed, met jou benen om mij heen gevouwen. Ik laat ons op bed vallen en draai me op mijn rug. Je komt op mij liggen en voelt mij nog steeds hard en diep in je. Je hoofd op mij schouder, en mijn armen om jou lichaam.

Ik trek de dekens om ons heen, zodat we even kunnen bijkomen. Ik fluister "ga je mee douchen?" En drukt je omhoog en kijkt me glimlachend aan en zegt "Mag ik eerst nog een keer?"

Wordt vervolgd..
nostalgie! ik herinner me zo'n verhalenverteller van jaren geleden. Die deed iets met "op de deur kloppen" ofzo? help me even...
En waarom start je zelf niet als eerste. Anders weten wij toch niet wat je bedoelt...
quote:Djin schreef op 06 oktober 2012 @ 21:43:

Thomaaas? Mag ik met je mee naar het Boekenbal?Ja hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
quote:Djin schreef op 06 oktober 2012 @ 21:43:

Thomaaas? Mag ik met je mee naar het Boekenbal?

Wat heb jij trouwens een leuk motto
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik ben gestopt met lezen toen ik niet wist waar je naar liep.
quote:killthekittens schreef op 06 oktober 2012 @ 21:43:Waar heb je dit nou weer van gecopy paste?
www.selexyz.nl ? ... ? Vijftig tinten grijs

Beoordeling: 6.1/10 - 24 recensies - ¤ 15,00

Titel, Vijftig tinten grijs. Auteur, E L James. Druk/editie, 1 (24 mei 2012). ISBN 10, 904462184X. ISBN 13 ...
en daar komt de copy-paste van een erotische verhalensite
Dit zal je niet vinden op een verhalensite omdat ik dit geschreven heb
Dat is wel te zien aan de spelfouten.
Dank deedee86.

Ik ben gestopt bij eminent. Pffff zo niet geil!
Nou heerlijk hoor! even glijen met z'n allen

Doe nou niet zo alsof ik slechte intenties had met het posten van deze topic.

Wou gewoon wat leuks of interessants posten.. Als dit niet naar jullie maatstaven was, negeer dit dan gewoon.
Oh, en wat is kneunen? Kneus en kreunen samengevoegd?
quote:Djin schreef op 06 oktober 2012 @ 21:46:

Dank deedee86.

Ik ben gestopt bij eminent. Pffff zo niet geil!Eminent is idd een ontzetttend sfeerverlagend woord. Ik stopte al bij Eindhoven. Hoe niet-sexy.
Foei Kill! Plakken, en dan ook nog zonder witregels en correcte interpuctie. Noodzakelijk voor de leesbaarheid...

Ai, de schrijver in mij lijdt pijn!
Wat gebruik je 'moeilijke' woorden op een vreemde manier.
quote:Hangmat schreef op 06 oktober 2012 @ 21:47:

Nou heerlijk hoor! even glijen met z'n allen

[afbeelding]

Tranen over mn wangen hier Hangmat
Waarom een rood jurkje in je verhaal? Wat hebben mannen toch met rode jurkjes?

Rood is zo 2007.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven