Klaarkomen wordt saai

19-01-2014 15:54 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zal vast wel al een topic over dit onderwerp zijn, maar ik kon het zo snel niet vinden. Het probleem bij mij is dat ik het klaarkomen tijdens de seks ''saai'' ga vinden. Ik heb nu al 2,5 jaar een vriend en het gaat altijd hetzelfde: we seksen en op een gegeven moment zegt hij: ''nou ga maar snel op je rug liggen dan kan je aan jezelf zitten'' We hebben er laatst al een gesprek over gehad, maar vooral hij vindt dat dit de enige manier is. Ik vind het vooral fijn om eerst seks te hebben en daarna nog klaar te komen door hem, maar dit wil hij niet omdat hij niet meer opgewonden is als hij al is klaargekomen en dat wil hij dus niet doen.

Zijn er meer vrouwen met dit probleem of zijn er vrouwen die het totaal anders doen en mij tips kunnen geven?
Ja, wij doen dat anders.

Serieus, zo iemand kon van mij een andere vrouw gaan zoeken.
Lekker respectvol van je vriend...ik zou een betere gaan zoeken
Dit meen je niet!!

Snel een andere vriend zoeken!!!
Is de sex dan niet saai ipv het klaarkomen? Zoals ik het lees heeft je vriend dus geen zin om jou te laten komen en moet je het maar zelf doen?
Oh jee...Dit klinkt wel heel saai zo, altijd hetzelfde. Doen jullie aan voorspel? Orale seks? Elkaar met de hand klaarmaken? Van standje wisselen tijdens het seksen?

Mijn ervaring is dat veel mannen eerst mij willen laten klaarkomen voordat ze zelf komen, dat gebeurt bij jullie nooit begrijp ik?
Nou, hij weet in ieder geval wat hij wil en wat hij niet wil maar of ík hem nog zou willen is een tweede. Niet, denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nee,dat gaat hier toch echt anders gelukkig.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Met mijn ex ging het ook zo inderdaad. Na zijn klaarkomen was het einde spelletje.

Na die relatie lag ik in bed met huidige vriend.. No way dat ik ooit meer genoegen neem met iemand ie meteen klaar is als ie klaar is!
Je vriend is een ongelooflijke eikel.
Draai het om. Als hij het wel fijn vindt om jou te laten komen voordat hij klaargekomen is, dan eerst jij en dan hij (of samen). Je kunt daarna (na jouw orgasme) natuurlijk ook opstaan en zeggen: regel het maar even schatje, ik ben niet meer opgewonden. Eens kijken hoe hij dan reageert.

Een man die alleen aandacht heeft voor zichzelf zou bij mij snel exit zijn.
quote:LadyZiva schreef op 19 januari 2014 @ 16:04:

Je kunt daarna (na jouw orgasme) natuurlijk ook opstaan en zeggen: regel het maar even schatje, ik ben niet meer opgewonden. Eens kijken hoe hij dan reageert.

.+1
Dus na 1x klaarkomen is het ook meteen afgelopen? vreemd...
Ik zou het ook omdraaien. Net zolang tot hij bereid is meer moeite te doen.
Rare vriend.

Ik blijf me toch verbazen over de seksuele lompigheid waar sommige mannen mee aan komen zetten.

En ik verbaas me nog meer over de vrouwen die dit pikken.....
Doe wat LadyZiva zegt. Wat een egocentrische vriend heb jij zeg. Je zou het toch fijn moeten vinden je vriendin te laten genieten?
''LadyZiva schreef op 19 januari 2014 @ 16:04:

Je kunt daarna (na jouw orgasme) natuurlijk ook opstaan en zeggen: regel het maar even schatje, ik ben niet meer opgewonden. Eens kijken hoe hij dan reageert. X-D''

Hahaha, hier moest ik wel echt even heel hard om lachen.. Eigenlijk wel een hele goede. Ga ik idd maar een keer uitproberen

Hij zegt wel altijd dat hij het niet leuk vindt als ik niet geniet, maar ondertussen moet ik het maar wel zelf doen.. Als ik bijvoorbeeld zeg, nee laat maar ik hoef niet klaar te komen, dan zegt hij: ''nou waarom niet jij moet ook genieten''. Maar dan moet ik het wel zelf doen he Het is ook al heeel vaak voorgekomen dat ik hem pijpte/aftrok en hij niks bij mij deed, en dan was het klaar en dan deed hij niks, dan zei ik bijv wel eens: ''umm wil jij het nu bij mij doen?'' Maar dat wilde hij dan niet..
Wat maakt het dat je hier al 2,5 jaar in meegaat? En is er naast "ik ben dan niet meer opgewonden" nog een reden waarom hij dit nu niet doet?
quote:pop123 schreef op 19 januari 2014 @ 16:30:

Het is ook al heeel vaak voorgekomen dat ik hem pijpte/aftrok en hij niks bij mij deed, en dan was het klaar en dan deed hij niks, dan zei ik bijv wel eens: ''umm wil jij het nu bij mij doen?'' Maar dat wilde hij dan niet..

Mijn hemel dat meen je toch zeker niet? Wat doet deze man eigenlijk om het jou naar je zin te maken in bed? Niks? Want zo klinkt het.

Je hebt 3 opties:

1. Hem opvoeden

2. Een ander zoeken

3. Dit accepteren
quote:ThunderassMan schreef op zondag 19 januari 2014 16:12 Rare vriend.

Ik blijf me toch verbazen over de seksuele lompigheid waar sommige mannen mee aan komen zetten.

En ik verbaas me nog meer over de vrouwen die dit pikken..... +10000
.
quote:LadyZiva schreef op 19 januari 2014 @ 16:04:

Draai het om. Als hij het wel fijn vindt om jou te laten komen voordat hij klaargekomen is, dan eerst jij en dan hij (of samen). Je kunt daarna (na jouw orgasme) natuurlijk ook opstaan en zeggen: regel het maar even schatje, ik ben niet meer opgewonden. Eens kijken hoe hij dan reageert.

Aanvulling: als er weer mannen in een ander draadje gaan schrijven dat vrouwen het maar makkelijk hebben want die kunnen zo gemakkelijk aan seks komen dan ga ik gillen.

Wat zijn er toch horken bij!!!

TO, als er niet met die man te praten valt dan exit!
Waarom accepteer je dat?
Vindt hij het misschien 'vies' (ik ken zo'n verhaal) om het bij jou te doen? Een vriendin van mij had eens een vriend en hij wilde absoluut niet beffen of iets in die trant, want dat vindt hij vies, eigenlijk alleen maar penetreren. Heeft jouw vriend dat misschien ook?
Ik zou soms zo graag de blik van sommige forummers willen zien zodra ze een topic lezen , dit soort topics hahah.

Maar to, dit kan echt niet. Zoek een andere vriend. Hallo de eerste die tegen mij zegt ga jjj nu maar lekker op je rug liggen en zelf spelen, die trap ik zo uit bed, dan gaat hij maar lekker buiten spelen
.
quote:funky2901 schreef op zondag 19 januari 2014 17:10 Vindt hij het misschien 'vies' (ik ken zo'n verhaal) om het bij jou te doen? Een vriendin van mij had eens een vriend en hij wilde absoluut niet beffen of iets in die trant, want dat vindt hij vies, eigenlijk alleen maar penetreren. Heeft jouw vriend dat misschien ook?Kan toch ook met je handen. En vies van je eigen vriendin? Zij is toch ook niet vies van hem. Als mijn vriend vies van mij zou zijn kon hij lekker wieberen doei
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven