Klaarkomgeluid mannen...

16-06-2012 01:32 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toegegeven: dit item drong zich bij me op bij de OP van Aarzelend. Hij produceert blijkbaar brulaapgeluiden als hij klaarkomt.

Maar wat vinden jullie nu echt opwindend bij het klaarkomgeluid van je vriend/man/partner. Is dat schreeuwen? (Brulaapidee). Kreunen en steunen? Hijgen? Of is hij juist een stille klaarkomer?
quote:redband schreef op 16 juni 2012 @ 12:18:

Oh, dacht dat het over bbq en bier ging.Een boer laten tijdens het orgasme klinkt zo ondankbaar!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:very__cherry schreef op 16 juni 2012 @ 09:25:

[...]

Zeg dat wel. Geluiden waarbij ik 112 al ligt te draaien daar ben ik ook geen fan van.
quote:alviraan schreef op 16 juni 2012 @ 10:33:

Tijdens de actie zal ik hoogstens de geluiden maken zoals je tijdens een lekkere maaltijd maakt (hmmmmm, hhhhhhhhh,....).

En op het einde een klein grom + blaas geluid.

Daarna 2-3 tikjes op de kont om duidelijk te maken dat ik weer naar de televisie wil kijken. Afhankelijk van het standje kunnen die tikjes ook op de schouder of wang zijn.

Ik weet het, ik ben een sexgod.Makkelijk he, zo'n opblaaspop
quote:Sophiepapa schreef op 16 juni 2012 @ 04:58:

Tja, wat is normaal. Wat vind jij normaal? Niet dat ie de hele buurt bij elkaar schreeuwt.
Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij het lezen van de topictitel moest ik gelijk denken aan Evert uit Gooische Vrouwen. Die riep als hij klaarkwam gotsiepietje gotsiepietje! Nou ik zou gelijk genezen zijn;)
Pas maar op, de klaarkom geluiden begint weer, de EK is bezig
Een vriendin vertelde eens van haar date, die tijdens het klaarkomen riep: "Oooooh! Wat GEBEURT hier?"

Ze vond het heel bijzonder. Ze voelde zich speciaal.
quote:piratorart schreef op 16 juni 2012 @ 12:17:

Ieh-ah ie-aah!Als een ezel?
quote:Twinkle1001 schreef op 16 juni 2012 @ 19:20:

Een vriendin vertelde eens van haar date, die tijdens het klaarkomen riep: "Oooooh! Wat GEBEURT hier?"

Ze vond het heel bijzonder. Ze voelde zich speciaal.En toen heeft ze nog even uitgelegd wat er gebeurde?
quote:alviraan schreef op 16 juni 2012 @ 10:33:

Tijdens de actie zal ik hoogstens de geluiden maken zoals je tijdens een lekkere maaltijd maakt (hmmmmm, hhhhhhhhh,....).

En op het einde een klein grom + blaas geluid.

Daarna 2-3 tikjes op de kont om duidelijk te maken dat ik weer naar de televisie wil kijken. Afhankelijk van het standje kunnen die tikjes ook op de schouder of wang zijn.

Ik weet het, ik ben een sexgod.Yep, goddelijker dan dit wordt het niet gauw
quote:redband schreef op 16 juni 2012 @ 19:18:

Pas maar op, de klaarkom geluiden begint weer, de EK is bezig
quote:Twinkle1001 schreef op 16 juni 2012 @ 19:20:

Ze vond het heel bijzonder. Ze voelde zich speciaal.Volgens mij heb ik die ook gehad...
"Mama!"

en

"Ik ga dood"

O wacht, verkeerde topic, dit hoorde bij "wat riep jij in baringsnood?"

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:a_nick_is_crini schreef op 16 juni 2012 @ 21:55:

"Mama!"

en

"Ik ga dood"

O wacht, verkeerde topic, dit hoorde bij "wat riep jij in baringsnood?"Hilarische topic wissel hahaha
quote:bloemetje77 schreef op 16 juni 2012 @ 21:29:

[...]

Volgens mij heb ik die ook gehad...
quote:gurly3 schreef op 17 juni 2012 @ 01:41:

Mijn man laat zich beslist ook niet onbetuigd als hij zijn hoogtepunt bereikt, Hij kreunt, hij steunt en hij hijgt, Een keer ging hij verder dan dat. Toen zei hij: dit was heel erg scherp...! Daarmee niet doelend op mijn vagina maar op de heftigheid van zijn orgasme.
quote:luckyjane schreef op 17 juni 2012 @ 01:52:

[...]

Mijn man laat zich beslist ook niet onbetuigd als jij zijn hoogtepunt bereikt, Hij kreunt, hij steunt en hij hijgt, Een keer ging jij verder dan dat. Toen zei hij: dit was heel erg scherp...! Daarmee niet doelend op mijn vagina maar op de heftigheid van zijn orgasme.

1Hoe weet je dat Gurly een hoogtepunt kreeg bij jouw man en verder ging?
Klein typefoutje. Inmiddels al aangepast.
Heb ik het net toch weer gemist!? jammer! hihi

Vind wel leuk, aparte opmerkingen die er uit kunnen voortvloeien...!
quote:gurly3 schreef op 17 juni 2012 @ 02:02:

Heb ik het net toch weer gemist!? jammer! hihi

Vind wel leuk, aparte opmerkingen die er uit kunnen voortvloeien...!De "J" en de "H" liggen niet zover van elkaar op het teoetsenbord.
Ik heb een keer meegemaakt dat de man in kwestie heel hard SHIT! en KUT! riep. Ik schrok me wild...
quote:isabon schreef op 17 juni 2012 @ 02:09:

Ik heb een keer meegemaakt dat de man in kwestie heel hard SHIT! en KUT! riep. Ik schrok me wild...Waarom? Als ik vragen mag?
@ lucky: I get it ,zie nu pas de fout!

Waarom idd?

ik heb ook wel eens gezegd naar een heftige orgasme '' Kuttttttt geaaaaaaaaaak''!!!!!!!!
quote:gurly3 schreef op 17 juni 2012 @ 02:17:

@ lucky: I get it ,zie nu pas de fout!

Waarom idd?

ik heb ook wel eens gezegd naar een heftige orgasme '' Kuttttttt geaaaaaaaaaak''!!!!!!!!Dan zal ik maar niet zeggen wat IK een keer heb gezegd na een scherp orgasme...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven