kleding en lingerie in parenclub
maandag 1 oktober 2012 om 18:53
Wij gaan binnenkort naar een probeeravond in een parenclub. Als je de dresscode naleest is het zo dat je eerst in nette uitgaanskleding wordt verwacht en na een bepaald tijdstip in spannende lingerie. Kan iemand mij vertellen wat die nette uitgaanskleding is? Ik neem aan dat dit toch ook wel een beetje spannend moet zijn? En dan die lingerie? Kan dat een sexy lang jurkje zijn of moet dat altijd een slipje met een bh zijn. Ik draag het liefst ook een panty. Is dat gek? Ja en nu ik toch bezig ben. Ik ben nogal lang. Moet ik echt hakken aan of is leuke slippertjes ook goed? En mijn vriend, wat voor schoenen moet hij aan? (of geen) Ik vraag nogal veel, ik weet het, maar eerlijk gezegd vind ik allemaal best spannend en ik zou het echt allemaal niet weten.
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:29
Ik heb zelf voor de dresscode een heel kort zwart jurje, met diep decolettee en blote rug.
Krijg er altijd veel complimentjes over
Gekocht voor 14 euro bij Bonprix, die hebben op de site een heleboel erotsche lingerie, soms mooi, soms niet mooi, maar wel vanalles voor een leuke prijs.
Geen idee of de kwaliteit goed is, ik denk dat ik het niet verslijt
Krijg er altijd veel complimentjes over
Gekocht voor 14 euro bij Bonprix, die hebben op de site een heleboel erotsche lingerie, soms mooi, soms niet mooi, maar wel vanalles voor een leuke prijs.
Geen idee of de kwaliteit goed is, ik denk dat ik het niet verslijt
zaterdag 6 oktober 2012 om 20:31
quote:tamara1234 schreef op 03 oktober 2012 @ 08:29:
Dit is mijn mooiste/spannendste denk ik
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=280817630&key=E4JFBXVI
Heel mooi, zoiets is ook mijn smaak
Heb een keer een vrouw in een bikini zien lopen...
Dit is mijn mooiste/spannendste denk ik
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=280817630&key=E4JFBXVI
Heel mooi, zoiets is ook mijn smaak
Heb een keer een vrouw in een bikini zien lopen...
donderdag 18 oktober 2012 om 01:24
vrijdag 19 oktober 2012 om 00:10

zaterdag 20 oktober 2012 om 01:20
woensdag 24 oktober 2012 om 18:15
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik gaan binnenkort voor het eerst naar een parenclub, ben al een beetje aan het rondkijken op het internet voor leuke outfits.. Best lastig..
Ik wil mijn vriend namelijk verassen door hem hier voor het eerst mee naartoe te nemen. Daarom hoop ik dat alles perfect zal zijn.
Nou heb ik me suf gezocht op het internet naar een parenclub die ook een goed hotel dicht in de buurt heeft, op loopafstand. Wel in Nederland.. Kunnen jullie mij misschien verder helpen?
Groetjes Bubble
Mijn vriend en ik gaan binnenkort voor het eerst naar een parenclub, ben al een beetje aan het rondkijken op het internet voor leuke outfits.. Best lastig..
Ik wil mijn vriend namelijk verassen door hem hier voor het eerst mee naartoe te nemen. Daarom hoop ik dat alles perfect zal zijn.
Nou heb ik me suf gezocht op het internet naar een parenclub die ook een goed hotel dicht in de buurt heeft, op loopafstand. Wel in Nederland.. Kunnen jullie mij misschien verder helpen?
Groetjes Bubble
woensdag 24 oktober 2012 om 18:44