kleding en lingerie in parenclub

01-10-2012 18:53 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort naar een probeeravond in een parenclub. Als je de dresscode naleest is het zo dat je eerst in nette uitgaanskleding wordt verwacht en na een bepaald tijdstip in spannende lingerie. Kan iemand mij vertellen wat die nette uitgaanskleding is? Ik neem aan dat dit toch ook wel een beetje spannend moet zijn? En dan die lingerie? Kan dat een sexy lang jurkje zijn of moet dat altijd een slipje met een bh zijn. Ik draag het liefst ook een panty. Is dat gek? Ja en nu ik toch bezig ben. Ik ben nogal lang. Moet ik echt hakken aan of is leuke slippertjes ook goed? En mijn vriend, wat voor schoenen moet hij aan? (of geen) Ik vraag nogal veel, ik weet het, maar eerlijk gezegd vind ik allemaal best spannend en ik zou het echt allemaal niet weten.
Die mannenslip vind ik dat weer niks..voornamelijk de print.

Maar wat een leuk sexy jurkje als je paar mooie stevige tieten hebt.
Ik heb zelf voor de dresscode een heel kort zwart jurje, met diep decolettee en blote rug.

Krijg er altijd veel complimentjes over

Gekocht voor 14 euro bij Bonprix, die hebben op de site een heleboel erotsche lingerie, soms mooi, soms niet mooi, maar wel vanalles voor een leuke prijs.

Geen idee of de kwaliteit goed is, ik denk dat ik het niet verslijt
Oja, heb er suede sandalen met een hakje bij aan
ik wil wel gaan maar niet alleen
quote:tamara1234 schreef op 03 oktober 2012 @ 08:29:

Dit is mijn mooiste/spannendste denk ik

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=280817630&key=E4JFBXVI

Heel mooi, zoiets is ook mijn smaak

Heb een keer een vrouw in een bikini zien lopen...
Vraagje waarmee ik gelijk even UP:

Waar laat je "al" je kleding als je in de jacuzzi gaat of ergens een matras op? Gewoon in een hoek?

En als jullie willen, graag nog een paar tips voor de mannen, qua kleding. Merken die je veel in het wild (pc) ziet en zo en ter bevestiging: blote voeten?
Je kunt je keurig verkleden als je in de jacuzzi gaat Cirrus, zelfs allemaal kleine vakjes waar je je lingerie in kunt leggen, handdoekje pakken en die jacuzzi in.
DTEEZ!
En daarna natuurlijk in de bar boven bij de jacuzzi een drankje halen bij Naatje. Toch jammer dat ze er niet meer werkt. Dat zat er altijd érg gezellig. En het uitzicht achter de bar was ook heel erg prettig.
Even een stomme vraag misschien, maar is het een probeer avond voor jullie als stel, of is het een soort thema-avond? Je hebt het in je OP nl over een probeeravond? Als het een soort thema-avond is ben ik nl wel nieuwsgierig hoe en wat. Mocht t niet zo zijn dan never mind :)!
quote:killthekittens schreef op 06 oktober 2012 @ 20:31:

ik wil wel gaan maar niet alleenhahah snap ik helemaal, zou ook niet alleen gaan hoor!!
Dusseh....voor de mannen blote voeten in de fun? Anyone?
quote:cirrus schreef op 20 oktober 2012 @ 00:27:

Dusseh....voor de mannen blote voeten in de fun? Anyone?Leren slippers vind ik hjet mooist. Hoewel, die zijn nu lastig te krijgen. Stoere schoenen kan ook mooi zijn maar daar moet manlief wel het tyoe voor zijn.
It's never too late start living!
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan binnenkort voor het eerst naar een parenclub, ben al een beetje aan het rondkijken op het internet voor leuke outfits.. Best lastig..

Ik wil mijn vriend namelijk verassen door hem hier voor het eerst mee naartoe te nemen. Daarom hoop ik dat alles perfect zal zijn.

Nou heb ik me suf gezocht op het internet naar een parenclub die ook een goed hotel dicht in de buurt heeft, op loopafstand. Wel in Nederland.. Kunnen jullie mij misschien verder helpen?

Groetjes Bubble
quote:cirrus schreef op 20 oktober 2012 @ 00:27:

Dusseh....voor de mannen blote voeten in de fun? Anyone?Ik loop altijd op blote voeten in de fun ja. Een paar jaar geleden zag je veel kistjes of slipper bij mannen, nu weer veel blote voeten.
Up maar weer eens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven