Klein geschapen?

21-02-2019 23:07 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen!

Iedere keer als ik, op de een of andere manier, terecht kom in een gesprek dat over de lengte gaat van de penis, merk ik toch dat die van mij vaak 1 van de kleinste is. En dat maakt mij toch wel een tikkeltje onzeker.

Mijn penis is in erectie iets langer dan 14cm, terwijl iedereen om mij heen roept tussen de 16 en de 18 te zitten.

Is 14cm wel genoeg? Is het niet te klein om een meisje te "verwennen"? Ik moet er nog even bij zeggen dat ik 20 jaar ben en rond de 1.92 meter lang ben.

Dankjewel! :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
16-09-2019 16:19
dan zouden de tampons los in je slip liggen
Oh. Dat heb ik altijd. Ik dacht dat dat normaal was!
...
2east schreef:
10-09-2019 21:55
Om nog maar te zwijgen van het tegenovergestelde;

Mannen die bovengemiddeld geschapen zijn en dat dan gelijk ook als enige "kwaliteit" hebben... die ken ik helaas ook.....

Groot geschapen maar er niks van bakken. Alsof je een Ferrari cadeau doet aan iemand zonder rijbewijs!
:-D
@ To: Stukje ouder dan jou, maar nog nooit een gesprek gehad over de lengte van de penis met vrienden.
Zegt dit meer over mij, of over jou?
syntax18 schreef:
10-09-2019 16:06
Maarja, groter is waarschijnlijk wel beter, net zoals dat voor een man, een strakkere vagina ook beter is.
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... it-passen/

Dit verhaal deed me hieraan denken. Hoewel het over één individueel geval van one-night-stand gaat, speelt het uitzicht van een grote penis en het unieke gevoel ook mee. Veel vrouwen zijn denk ik nieuwsgierig en willen het ooit eens proberen.
Charles_Gentle28 schreef:
18-10-2019 18:20
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/eroti ... it-passen/

Dit verhaal deed me hieraan denken. Hoewel het over één individueel geval van one-night-stand gaat, speelt het uitzicht van een grote penis en het unieke gevoel ook mee. Veel vrouwen zijn denk ik nieuwsgierig en willen het ooit eens proberen.
Aan dat verhaal moest ik ook gelijk denken, maar dan meer de laatste zin van "Wat had je dan verwacht van een man van twee meter? " Dat het van zelf sprekend zou zijn dat als je 2m bent, je ook een grote penis zou hebben. Nou dat klopt dus niet..
Someonenew schreef:
19-10-2019 10:13
Aan dat verhaal moest ik ook gelijk denken, maar dan meer de laatste zin van "Wat had je dan verwacht van een man van twee meter? " Dat het van zelf sprekend zou zijn dat als je 2m bent, je ook een grote penis zou hebben. Nou dat klopt dus niet..
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10 ... lCode=saxa

Natuurlijk is er wel degelijk een verband tussen penisgrootte en gestalte, al is het een zwak verband en dus geen goede voorspellende indicator. Sommigen spreken van 1/10 van de lichaamslengte. Al hoef je geen 2+m te zijn om een 20+cm te bezitten.
Charles_Gentle28 schreef:
10-09-2019 15:43
Een enorme mis-match dus tussen werkelijkheid en verlangens. Slechts een fractie van de mannen zou voldoen... One-night-stands worden ook zelden geselecteerd op penis-grootte.
Mijn (ex-)partner(s) zijn vrijwel allemaal groot geschapen. Gelukkig. Het is dus mijn werkelijkheid. Ik vind 18 cm klein en 25 cm normaal. Groter heb ik ook meegemaakt.
Someonenew schreef:
19-10-2019 10:13
Aan dat verhaal moest ik ook gelijk denken, maar dan meer de laatste zin van "Wat had je dan verwacht van een man van twee meter? " Dat het van zelf sprekend zou zijn dat als je 2m bent, je ook een grote penis zou hebben. Nou dat klopt dus niet..
Niet altijd nee. Maar 99% van mijn ex-partners zijn qua lengte groot (vanaf 1 meter 85, een aantal tikken de 2 meter aan) én groot geschapen. Maar één van mijn exen is kleiner en had toch een hele grote penis. Eentje was boven de 1.90 en had een vrij kleine penis. Veruit meeste grote mannen met wie ik geweest ben zijn echter groot geschapen.
Charles_Gentle28 schreef:
27-10-2019 15:18
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10 ... lCode=saxa

Natuurlijk is er wel degelijk een verband tussen penisgrootte en gestalte, al is het een zwak verband en dus geen goede voorspellende indicator. Sommigen spreken van 1/10 van de lichaamslengte. Al hoef je geen 2+m te zijn om een 20+cm te bezitten.
Wat vertel je hier subtiel dat je groot geschapen bent ... Als je nu ook nog eens het 5 keer in 1 nacht kan doen en een dominante man met teder respect voor vrouwen bent dan zou je de ideale minnaar zijn...
Alle reacties Link kopieren
Bromista schreef:
30-10-2019 21:49
Wat vertel je hier subtiel dat je groot geschapen bent ... Als je nu ook nog eens het 5 keer in 1 nacht kan doen en een dominante man met teder respect voor vrouwen bent dan zou je de ideale minnaar zijn...
Loep even
Dat doet sjarrels elke post weer
Loep mij maar :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
27-10-2019 22:28
Mijn (ex-)partner(s) zijn vrijwel allemaal groot geschapen. Gelukkig. Het is dus mijn werkelijkheid. Ik vind 18 cm klein en 25 cm normaal. Groter heb ik ook meegemaakt.
Haal jij je partners met koelcontainers uit Kenia?
jouw leven is een keuze
Het is ook de verhouding die meespeelt. Een boomlange Viking met een gemiddelde 16 centimeter oogt toch wat anders dan Kenianen, die vaak wat kleiner zijn maar wel een naar verhouding grote zwaffel tussen de benen hebben hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me bij dit soort topics altijd af of de vrouwen met de lengtekennis tot op de centimeter ook zelf de piemels van hun bedpartners hebben gemeten.
2east schreef:
30-10-2019 23:40
Haal jij je partners met koelcontainers uit Kenia?
Nee. Mijn (ex-)partner(s) komen gewoon uit Nederland -met roots op/in de Antillen, Suriname, Cabo Verde en Congo- en heb ik op de hogeschool/universiteit/werk/tijdens uitgaan/via via ontmoet. Toevallig dus wel allemaal donkere mannen. Maar dat is echt puur toeval. Ik ken dames die met ongelofelijk veel donkere mannen naar bed zijn gegaan en zij geven aan dat het écht niet waar is dat (bijna) alle donkere mannen groot geschapen zijn. Ik heb dus blijkbaar gewoon geluk.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 03-11-2019 22:47
7.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-02-2019 23:34
je kan een gewicht aan een eikelpiercing hangen, zo wordt ie elke dag een beetje opgerekt
Lijkt mij een goed idee
lilalinda schreef:
30-10-2019 21:54
Loep even
Dat doet sjarrels elke post weer
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Chocolotje schreef:
01-11-2019 16:07
Het is ook de verhouding die meespeelt. Een boomlange Viking met een gemiddelde 16 centimeter oogt toch wat anders dan Kenianen, die vaak wat kleiner zijn maar wel een naar verhouding grote zwaffel tussen de benen hebben hangen.
Dit is zo achterhaald.
Ehm, 14 centimeter is een gemiddelde lengte, wat de dames en heren hier ook beweren. Het gaat er verder echt om wat je ermee doet.

Verder heb ik alle kleuren, maten en soorten pikken gehad en zo'n vette penis van 20 centimeter lengte en 6 cm dikte vond ik echt de hel.

Ach ja, gelukkig heb ik ook niet zo'n groot vacuüm type doos.
Alle reacties Link kopieren
Bron: Google

De gemiddelde lengte van een slappe gestrekte penis is 12-13 cm en in erectie 14-16 cm. Ook de omtrek van de penis in slappe toestand zegt weinig over de omtrek bij een erectie. De gemiddelde omtrek is slap 9 cm en in erectie 12-13cm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven