Kleine piemel

16-08-2016 19:35 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik een kleine piemel? Hij is 18 cm, wat is het gemiddelde ik ken mensen op een forum die zweren dat ze 30 cm hebben. Ben zo onzeker.
Heb je m goed opgemeten? Dit doe je met een centimeter, deze vind je in de naaimand van je moeder of je oma. Je legt het uiteinde van de centimeter in het hoekje van je buik en je erecte penis (ofwel je stijve). Je rolt de centimeter tot het gaatje in je eikel. Daar stop je (dus NIET doorrollen over het topje heen en pas bij je ballen stoppen!) en je leest af wat op de centimeter staat, bij het gaatje dus. Niet doorrollen tot de andere kant, en ook de goede kant van de centimeter aflezen. Als de cm aangeeft dat ie meer dan een meter is moet je de centimeter omdraaien.
quote:sandra1905 schreef op 16 augustus 2016 @ 21:04:

Heb je m goed opgemeten? Dit doe je met een centimeter, deze vind je in de naaimand van je moeder of je oma. Je legt het uiteinde van de centimeter in het hoekje van je buik en je erecte penis (ofwel je stijve). Je rolt de centimeter tot het gaatje in je eikel. Daar stop je (dus NIET doorrollen over het topje heen en pas bij je ballen stoppen!) en je leest af wat op de centimeter staat, bij het gaatje dus. Niet doorrollen tot de andere kant, en ook de goede kant van de centimeter aflezen. Als de cm aangeeft dat ie meer dan een meter is moet je de centimeter omdraaien.En toen was de piemel nog maar 9cm
quote:sandra1905 schreef op 16 augustus 2016 @ 21:04:

Als de cm aangeeft dat ie meer dan een meter is moet je de centimeter omdraaien.Fuck!
Alsjeblieft gooi hem naar Fok toe
quote:Amand schreef op 16 augustus 2016 @ 21:12:

[...]

Fuck! Sorry...
Met een foto kunnen we het beter beoordelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
start op 1.11.

https://www.youtube.com/watch?v=fo3ajP_twzk

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:himalaya schreef op 16 augustus 2016 @ 21:31:

Met een foto kunnen we het beter beoordelen.Zou je daar warm van worden? Ik ben zelf een man, dus heb zo een ding, maar snap absoluut niet wat vrouwen sexy kunnen vinden aan zo een rare garnaal.
quote:thewaiter schreef op 16 augustus 2016 @ 22:07:

[...]

Zou je daar warm van worden? Ik ben zelf een man, dus heb zo een ding, maar snap absoluut niet wat vrouwen sexy kunnen vinden aan zo een rare garnaal.In erectie kan het heel mooi zijn.
vrouwen vinden een pik toch ook niet 'sexy'?

dat ze bij de aanblik zeggen 'zooo sexy hoor!'
very metal
quote:-KING- schreef op 16 augustus 2016 @ 22:20:

dat ze bij de aanblik zeggen 'zooo sexy hoor!'Als ie slap is niet nee.
Sommigen wel Koning..

Toch wel weer komisch hoe een forumdiscussie die draait om de R x L = ?? van de penis goed is voor redelijk was respons
Wat fijn dat alles steeds goed komt
De mijne is 32 cm.

Je mag wel een vergrootglas van mij lenen wanneer je die nodig hebt ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:Rukkiye schreef op 16 augustus 2016 @ 21:17:

Alsjeblieft gooi hem naar Fok toe Daar heeft hij die wijsheid waarschijnlijk vandaan. 30cm is daar de running gag van de zolderkamer autisten (geuzennaam hoor, is niet op de man(nen) spelen ).
quote:Phaedra_ schreef op 16 augustus 2016 @ 22:21:

[...]

Als ie slap is niet nee.Zonder slappe geen stijve..
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:GV72 schreef op 16 augustus 2016 @ 22:23:

Sommigen wel Koning..

Toch wel weer komisch hoe een forumdiscussie die draait om de R x L = ?? van de penis goed is voor redelijk was respons nou ik hoor het al, ik heb weer geen sexy pik hoor.
very metal
ik vind hem te klein ik zou er iets aan doen hoor. Want 30 cm is de norm zeker weten
be free
Mijne is 48 cm.
quote:Phaedra_ schreef op 16 augustus 2016 @ 22:21:

[...]

Als ie slap is niet nee.een foto van een slappe zou ook een beetje raar zijn.
very metal
quote:Phaedra_ schreef op 16 augustus 2016 @ 22:13:

[...]

In erectie kan het heel mooi zijn.Zei ik vanavond nog tegen iemand
quote:-KING- schreef op 16 augustus 2016 @ 22:32:

[...]

een foto van een slappe zou ook een beetje raar zijn.O een foto van een vreemde. Altijd grappig.
quote:thewaiter schreef op 16 augustus 2016 @ 22:07:

[...]

Zou je daar warm van worden? Ik ben zelf een man, dus heb zo een ding, maar snap absoluut niet wat vrouwen sexy kunnen vinden aan zo een rare garnaal.

Sja, een vagina is ook niet het mooiste om te zien. Word je daar ook niet opgewonden van, als je vriendin/vrouw met haar natte poesje haar beentjes spreidt voor jou?!

Das natuurlijk precies hetzelfde. Tenminste, ik ga er vanuit dat je dat wel aantrekkelijk vindt.

Ik een penis wel, althans, de penis van de man die in mijn bed mag. Een willekeurige man, daar voel ik juist weer afkeer tegen, een ieuhwh gevoel. Vies lijf, bah.
quote:-KING- schreef op 16 augustus 2016 @ 22:20:

dat ze bij de aanblik zeggen 'zooo sexy hoor!'Dat zeggen ze me inderdaad nooit. De mijne willen ze vooral zo snel mogelijk in hun mond stoppen. Wat daar voor psychologie achter zit weet ik niet. Ik laat het maar gebeuren. Ben de moeilijkste niet.
Het nieuwe seizoen van Adam zkt Eva is weer begonnen, de mannen daar ploegen ook allemaal het strand om met de paal tussen hun benen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nee joh, dat is de spellngswedstrijd, SBS-style.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven