Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Alle reacties Link kopieren
Een lekker rustig dagje heb ik tot nu toe. Ik ben vrij, hoef vanavond pas iets te doen en ga me zo eens lekker en uitgebreid douchen...
quote:aiki_74 schreef op 27 mei 2011 @ 15:02:

Omdat ik niet weet of ze leuk is Ik refereer naar ze! en diegene die je ondergronds weet te bereiken moet maar wat doorgeven!
Ik snap het niet meer femm en aiki! Wat bedoelen jullie? Het lijkt wel geheimtaal. Ondergronds bereiken... ?
zeb is heel leuk Aiki, maar zeb is een hij, geen zij
potverdorie zeb, was nou nog heeeel ff stil gebleven
Haha, denk je dat dat verschil zou maken?
Mari, ondergronds, in de trein! en tja, ik hengel nooit naar vrouwen Ow, en mannen ook niet hoor!
Zeb, leuke ava, doet me denken aan dat 'ik hou van miiiijjjj' liedje.
quote:femminile schreef op 27 mei 2011 @ 15:14:

potverdorie zeb, was nou nog heeeel ff stil gebleven

Je weet toch hoe dat werkt bij zeb: altijd eerlijk en open, tenzij anders geëist wordt.

Het gaat weer snel op dgv vandaag...
tuurlijk weet ik dat zeb !

DGV gaat idd snel, hoe zou dat komen?

*Femm gaat er weer van tussen*
@All: heb een bewust besluit genomen en dat is om seks/intimiteit weer hoge prioriteit te gaan geven. Stond langzaamaan weer ergens onderaan de ladder bij mij. Een mens raakt ontnuchterd zonder dat. Ik ga hier weer aktief/bewust tijd aan besteden, om te beginnen vandaag nog!

En jullie hebben mij opnieuw geinspireerd, waarvoor dank
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Aiki heeft nu duidelijkheid gekregen via de metro als het goed is
A dirty mind is a joy forever
Suzy! Wat leuk!

Bij mij heeft het ook een flinke tijd een lage prio gehad. Ik ben heel blij dat het nu weer hoog op de ladder staat .

Geniet ervan!
Als hier maar niemand mijn record ooit evenaart! Wens ik niemand toe! You go Suzy!

@DS, thanx.
Waar bestaat jouw record uit?
jaartje of 5!
Go for it Suzy!

Jemig Femm, aan het inhalen nu?
Maar dat haal je toch nu weer in Femm

Fijne dag vandaag: plezierige blauwe enveloppen en opwindende dito emails. Strekking is totaal verschillend, maar vrolijk word ik van beide.

Rooss heeft het heerlijk laat ze weten uit Verweggistan.

Hoe kan dat nu zonder mij en kater??
haha, die blauwe dingen lagen hier ook binnen! Heerlijk! Die emails helaas ff niet!

En Femm doet haar best!

Fijn voor Rooss!
Sinds wanneer zijn blauwe enveloppen goed nieuws?!

Ik durf ze niet open te maken, hoor.. Ben ik dan echt de enige die verwacht te moeten dokken? (denk ik)?

Enneuh, onder seks versta ik voor het gemak ook maar ff soloseks voor nu alvast, he? Ermee bezig zijn iig, op allerlei manieren, het libido beetje oppeppen, ik zie het maar als mediteren of zo

*meteen een ander recordje mee gevestigd vanmiddag*

Nu wel moe, maar vrij weekend en ik ben eraan toe ook! Straks ff drankje doen ergens.

@Zeb: nog iets gehoord van je PNV? (Potentiele Nieuwe Vlam)? Groetjes aan Rooss vanuit "haar" kletstopic!

@Fem: ken het inhaalgevoel, heb al eerder van die langere periodes zonder noemenswaardige seks gehad.. je leeft in het nu, en je kan maar beter geen spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt, he?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Suzy, doe je goed!

Vertel over je record Suzy!

En iets gehoord van PNV ?

Ja dus, naast de enveloppen nog aangename mail schreef ik toch?

Ik zal de groeten overbrengen aan Rooss Suzy.
quote:mariposa_viva schreef op 27 mei 2011 @ 15:07:

[...]

Hengelen mag ook op het prikbord niet .Het was de bedoeling dat hij daar zelf achter kwam.
Suzy,solosex is ook lekker!

Je moet tenslotte ergens beginnen
iemand hier de papieren viva al gezien? Met die verschillende billen? Vraag me af wat ik voor cijfer van de zogenaamde deskundigen zou krijgen. Op alle billen is wel wat aan te merken toch? :-)
Ja papieren viev al gezien.

Die verschillende billen test is gewoon een kwestie van smaak.

Zet drie andere mannen neer en laat ze beoordelen en ze komen met een heel ander oordeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven