Kramp in tong?!

04-10-2013 15:37 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik houden van seks. We hebben sinds een paar maanden een relatie en de seks is geweldig. Alleen er is 1 probleem, tijdens het beffen krijgt hij kramp in zijn tong. Nou weet ik niet of het echt zo is. Of dat zoiets wel bestaat. Of dat hij gewoon excuses maakt om het niet te doen. Na 1 of 2 minuten zegt hij dat hij al kramp krijgt!? Maar later kan hij wel gewoon eten en drinken en dergelijk.Ik vertrouw het niet helemaal. En snap niet waarom hij het niet kan zeggen als hij het niet leuk vind. Ik vroeg me af hebben andere meiden hier ook wel eens van gehoord.
Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.
quote:wally70 schreef op 05 oktober 2013 @ 22:14:

Nou Suus als jij het lekker vind dat er een uur lang aan je klit gezogen word moet jij weten toch,vraag het aan de vrouwen hier of ze dat zo lekker vinden zal ik zeggen.

[...]

Waar lees je dat vrouwen het lekker vinden om een uur lang aan hun klit gezogen te worden? Zitten wij op hetzelfde topic?
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 12:55:

[...]

Bij wat voor zo'n vrouw?Bij een vrouw die veel fijner geniet wanneer ze op een andere manier gebeft wordt dan hoe hij het graag heeft. Na die twee minuten zal hij dan je dan wellicht wijzen op het feit dat hij een luldrager is, en dan veronderstelt ie waarschijnlijk dat je begrijpt wat hij bedoelt.
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:01:

[...]

Waar lees je dat vrouwen het lekker vinden om een uur lang aan hun klit gezogen te worden? Zitten wij op hetzelfde topic?Alleen al de uitdrukking "aan hun clit zuigen" voorspelt volgens mij niet veel goeds :-)
quote:jaakds schreef op 06 oktober 2013 @ 08:40:

[...]

Smaken verschillen he. Bij "zo een vrouw" zou ik het inderdaad ook wel na twee minuten "gezien" hebben

En dat geldt dus voor jou ook Jaak?

Ik ben het spoor een beetje bijster geloof ik. Als man wil je toch dat je sekspartner geniet? Je maakt toch een studie van haar lijf? Je wil toch datgene doen wat zij het lekkerst vindt? Ik schreef eerder dat ik in het begin afwisseling prima kan velen maar na een poosje is het wel de bedoeling dat hij de juiste handeling verricht om mij naar mijn hoogtepunt te brengen. Als een man dan door tongkramp gaat afwisselen met kusjes en vingers bestaat de kans dat hij een doornig roosje in zijn bed heeft nog net niet uit elkaar knappend van pure frustratie. Dat is gewoon echt een rotgevoel.

En dan ben ik ineens "zo'n vrouw" en neem ik niet de tijd voor een verwensessie? Heel bijzonder.

Hoe zou je het als man vinden als je hoogtepunt nadert na een stevige zuigsessie en net als je orgasme vanuit je tenen begint op te borrelen er wordt afgewisseld met laffe kusjes omdat de dame in kwestie tong-lip-kaakkramp schijnt te hebben?

Dan denk je toch ook, joh zeik niet zo, maak het effe af!
quote:jaakds schreef op 06 oktober 2013 @ 13:04:

[...]

Alleen al de uitdrukking "aan hun clit zuigen" voorspelt volgens mij niet veel goeds :-)

Echt Jaak, je moet vrouw zijn om hier over te kunnen oordelen.

Al denk ik niet dat ik een uur zou trekken, dat dan weer niet. Maar goed, ik ben dan ook "zo'n vrouw".
Roos wat ben jij man of vrouw?
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:10:

[...]

En dat geldt dus voor jou ook Jaak?

Ik ben het spoor een beetje bijster geloof ik. Als man wil je toch dat je sekspartner geniet? Je maakt toch een studie van haar lijf? Je wil toch datgene doen wat zij het lekkerst vindt? Ik schreef eerder dat ik in het begin afwisseling prima kan velen maar na een poosje is het wel de bedoeling dat hij de juiste handeling verricht om mij naar mijn hoogtepunt te brengen. Als een man dan door tongkramp gaat afwisselen met kusjes en vingers bestaat de kans dat hij een doornig roosje in zijn bed heeft nog net niet uit elkaar knappend van pure frustratie. Dat is gewoon echt een rotgevoel.

En dan ben ik ineens "zo'n vrouw" en neem ik niet de tijd voor een verwensessie? Heel bijzonder.

Hoe zou je het als man vinden als je hoogtepunt nadert na een stevige zuigsessie en net als je orgasme vanuit je tenen begint op te borrelen er wordt afgewisseld met laffe kusjes omdat de dame in kwestie tong-lip-kaakkramp schijnt te hebben?

Dan denk je toch ook, joh zeik niet zo, maak het effe af!

Sorry Rooss, maar ik denk dat je me ditmaal volledig verkeerd begrijpt.

Als ik stel, dat ik het ook na 2 minuten "gezien" zou hebben, probeer ik die uitspraak van mijn voorganger sarcastisch te weerleggen. Ik heb inderdaad na 2 minuten alles gezien, want een kut is een kut, en daar heb ik echt niet lang voor nodig om te zien wat voor type van kutje jij hebt.

Maar dat heeft voor mij compleet niets te maken met het genot waar een vrouw naar uitkijkt, want op het ogenblik dat jij of wie dan ook je kut voor mij niet meer wegstopt, is dat volgens mij een duidelijk signaal dat je je letterlijk en figuurlijk openstelt om te gaan genieten. En dan is het het fijnste van het fijne juist het aftasten en ontdekken van hoe ik je zou kunnen laten genieten, en hoe je het nog fijner gaat vinden. Dat schreef ik toch ook in een voorgaand berichtje...

Ik distantieer me dus van de uitdrukking "zo'n vrouw", en in mijn berichtje waar je op reageert wou ik uitdrukken, dat de manier waarop jij te kennen geeft hoe je het liefst gebeft wordt, bij mij in elk geval niet tot een twee minutertje zou aanzetten.
quote:wally70 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:21:

Roos wat ben jij man of vrouw?

*kijkt meewarig naar beneden...*

Wat wil je horen?
Niks Roos, maakt mij niet uit wat je bent.
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:10:

[...]

Dan denk je toch ook, joh zeik niet zo, maak het effe af!Wel, Rooss, ik zal een heel eerlijk antwoord geven. Als je me dat zou aandoen, zou ik het ontzettend spijtig vinden. Maar ik zou er geen issue van maken. Ik hoop dat je me gelooft: ik zou me oneindig veel meer ongelukkig voelen, wanneer ik jouw opborrelend orgasme stomweg op de ene of de andere manier zou verknoeien (door iets stoms te doen, verkeerd te doen, of iets onbedwingbaars zoals bv moeten niezen, haha) dan wanneer je mijn aankomend orgasme net niet niet af zou maken. Ik zou in dat laatste geval wel genieten van het stukje dat ik wel kreeg, en ik zou verlangend hopen dat ik de volgende keer net iets vroeger over het bergje zou komen :-)
Jaak, we hebben een sarcasme modus hier op het forum, misschien moet je die volgende keer even aanzetten om verwarring te voorkomen.

Nee hoor, ik kon me ook al niet voorstellen dat jij zo bout zou denken, ik vond het gewoon bijzonder dat je idd de opmerking "zo'n vrouw" koppelde aan die 2 minuten opmerking met al het bijbehorend kerelgeneuzel.

Maar goed, het is me wel duidelijk dat zowel Wally als luldrager een 3,2 hadden voor begrijpend lezen op school en ik ben blij dat ik hun niet tussen mijn benen hoef te ontvangen.

diepe penetratie met tong ieuwwww
quote:wally70 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:37:

Niks Roos, maakt mij niet uit wat je bent.Tjongejonge waarom vraag je het dan?
Je weet het allemaal zo goed voor een ander Roos hoe oud ben je? of durf je dat ook niet te vermelden.
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:33:

[...]

*kijkt meewarig naar beneden...*

*vind het spijtig dat ik niet kan mee kijken*. :-)
Jaak! Niezen!! OMG... ik zie het gewoon voor me!!

Ik denk niet dat de gemiddelde man boos wordt als zijn opborrelend orgasme ruw verstoord wordt door enorme kaakkramp of anderzijds, maar toch... leuk is anders.

Ik doe in elk geval meestal mijn schijtende best om het tot een goed gevolg te brengen en als dat niet lukt heb ik altijd nog andere delen aan mijn lijf waar eea kan plaatsvinden.

Laffe likjes geven als hij bijna komt vind ik ruwweg... lullig.
Wanneer heb je voor het laats sex gehad Roos of doe je ook aan betaalde sex misschien?
quote:wally70 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:42:

Je weet het allemaal zo goed voor een ander Roos hoe oud ben je? of durf je dat ook niet te vermelden.

Wat lul je nou!

Ik heb het hier vooral over mezelf en de dingen die ik niet snap vraag ik netjes.

Mijn leeftijd doet compleet niet ter zake en als je mijn geslacht nog niet weet na het lezen van mijn -ik geloof ruim 20.000- posts dan moet je je oogjes laten nakijken of je schoolgeld terughalen.
quote:jaakds schreef op 06 oktober 2013 @ 13:42:

[...]

*vind het spijtig dat ik niet kan mee kijken*. :-)Jajaja, vind ik ook heel spijtig voor jou!!
Roosje beetje boosje?
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:39:

Jaak, we hebben een sarcasme modus hier op het forum, misschien moet je die volgende keer even aanzetten om verwarring te voorkomen.

Nee hoor, ik kon me ook al niet voorstellen dat jij zo bout zou denken, ik vond het gewoon bijzonder dat je idd de opmerking "zo'n vrouw" koppelde aan die 2 minuten opmerking met al het bijbehorend kerelgeneuzel.

Maar goed, het is me wel duidelijk dat zowel Wally als luldrager een 3,2 hadden voor begrijpend lezen op school en ik ben blij dat ik hun niet tussen mijn benen hoef te ontvangen.

diepe penetratie met tong ieuwwwwAls ik het terug lees, lijkt het minderdaad wat dubbel interpreteerbaar. Je reactie liet me daarom even schrikken.
quote:jaakds schreef op 06 oktober 2013 @ 13:47:

[...]

Als ik het terug lees, lijkt het minderdaad wat dubbel interpreteerbaar. Je reactie liet me daarom even schrikken.

*aai*

Je gaf me even het idee dat sommige kutjes het niet waard waren om meer dan 2 minuten aandacht aan te besteden. Ben je me dr toch bijna van je voetstuk geklettert zeg!
quote:wally70 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:44:

Wanneer heb je voor het laats sex gehad Roos of doe je ook aan betaalde sex misschien?

Beetje er over, niet?

Dat soort mannen...
Jaak, please do ignore... en anders is er een negeerknopje. Nu weet ik wel leukere knopjes maar deze kan soms bijzonder handig zijn!
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:50:

[...]

*aai*

Je gaf me even het idee dat sommige kutjes het niet waard waren om meer dan 2 minuten aandacht aan te besteden. Ben je me dr toch bijna van je voetstuk geklettert zeg!Als je bij de intimiteit van een kutje aangekomen bent, is per definitie dat kutje alle aandacht van de wereld waard. Anders ben je verkeerd bezig, en ben je als man heimelijk dat kutje aan het misbruiken om er zo snel mogelijk je eigen genot in te zoeken.
En Jaak (weer geheel on topic), nooit kramp??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven