Kramp in tong?!

04-10-2013 15:37 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik houden van seks. We hebben sinds een paar maanden een relatie en de seks is geweldig. Alleen er is 1 probleem, tijdens het beffen krijgt hij kramp in zijn tong. Nou weet ik niet of het echt zo is. Of dat zoiets wel bestaat. Of dat hij gewoon excuses maakt om het niet te doen. Na 1 of 2 minuten zegt hij dat hij al kramp krijgt!? Maar later kan hij wel gewoon eten en drinken en dergelijk.Ik vertrouw het niet helemaal. En snap niet waarom hij het niet kan zeggen als hij het niet leuk vind. Ik vroeg me af hebben andere meiden hier ook wel eens van gehoord.
Als Mohammed niet naar de berg komt, dan haalt Abraham de mosterd zelf wel.
Nope! Hoor partner er nooit over...

Zou het zelf wel een beetje raar vinden als hij met dit verhaal komt.

Heeft hij dit bij eerdere seks partners ook gehad?
Nee, ik heb geen idee hoe kramp in m'n tong zou moeten voelen...
Nooit van gehoord
Deze man herkent het hoor! Bij mij te maken met te krampachtig en gespannen kaken te werk te gaan. Relaxen door rustiger "bezig" te zijn hielp bij mij! Probeer zelf maar eens paar minuten achter elkaar zonder pauze met je tong "buitenvoord" bewegingen te maken!
Delen doe je samen
quote:spaghettisaus schreef op 04 oktober 2013 @ 15:39:

Nope! Hoor partner er nooit over...

Zou het zelf wel een beetje raar vinden als hij met dit verhaal komt.

Heeft hij dit bij eerdere seks partners ook gehad?Niet dat ik weet. Hij heeft het er nooit over gehad dat hij het vaker heeft gehad bij andere partners. Ik vraag het hem wel
Misschien doet ie wel iets met zijn tong dat wij niet weten... :-)
quote:maybibi schreef op 04 oktober 2013 @ 15:41:

Deze man herkent het hoor! Bij mij te maken met te krampachtig en gespannen kaken te werk te gaan. Relaxen door rustiger "bezig" te zijn hielp bij mij! Probeer zelf maar eens paar minuten achter elkaar zonder pauze met je tong "buitenvoord" bewegingen te maken!Hmmm miscchien is hij idd te wild met zijn tong. Tis net een losgeslagen miereneter
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 15:42:

Misschien doet ie wel iets met zijn tong dat wij niet weten... :-)LoLzz
quote:B-100 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:40:

Nee, ik heb geen idee hoe kramp in m'n tong zou moeten voelen...Ik dus ook niet. Ik heb heb daar geen kaas tegen gegeten. Geen idee hoe dat zou moeten vullen. Very strange
2 minuten is toch niet heel kort? Pijp jij wel langer dan 2 minuten dan? Mijn hobby is het niet, dus ik vind 2 minuten al best lang
Mijn vriend heeft soms ook last van kramp, vaak ook in z'n armen (hij gebruikt ook z'n vingers erbij, zeker een aanrader!), misschien ook omdat het bij mij wat langer duurt..

Vind de tip van maybibi wel goed, gewoon even wat rustiger aan doen en rustig verder gaan..
You create your own happiness
ik vind 2 min dus echt wel kort zeg.....
Klinkt niet bekend.

Kramp / vermoeid in de kaken ken ik dan weer wel.
quote:betjebig schreef op 04 oktober 2013 @ 15:46:

2 minuten is toch niet heel kort? Pijp jij wel langer dan 2 minuten dan? Mijn hobby is het niet, dus ik vind 2 minuten al best lang 2 minuten lang? Dat slaat nergens over. 2 min is kort. Ik vind het ook fijn om zijn lolly te verwennen en dat duurt langer dan 2 minuten.
quote:betjebig schreef op 04 oktober 2013 @ 15:46:

2 minuten is toch niet heel kort? Pijp jij wel langer dan 2 minuten dan? Mijn hobby is het niet, dus ik vind 2 minuten al best lang Pfffffff
quote:silver1977 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:48:

ik vind 2 min dus echt wel kort zeg.....me too
quote:iselle89 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:48:

Mijn vriend heeft soms ook last van kramp, vaak ook in z'n armen (hij gebruikt ook z'n vingers erbij, zeker een aanrader!), misschien ook omdat het bij mij wat langer duurt..

Vind de tip van maybibi wel goed, gewoon even wat rustiger aan doen en rustig verder gaan..Oeh ververlend. Ja maybibi sloeg echt de koe op de kop. Ik denk dat ik er met hem moet over praten. Hij is niet zo een talkertje. Vingers gebruikt tie dan weer wel.
quote:lookatme schreef op 04 oktober 2013 @ 15:49:

Klinkt niet bekend.

Kramp / vermoeid in de kaken ken ik dan weer wel.Kan ik me ook wel iets van voorstellen
Ik denk dat je tong moe wordt, als je hem te lang aanspant. Wat als je beft met slappe tong (brede, relatief korte tong) i.p.v. met aangespannen tong (smalle, lange tong)? Een truc die ik weleens tegenkom is niet de tong bewegen, maar je hoofd, dus met je hoofd knikken en je tong stilhouden. Dan beweegt je tong t.o.v. de vagina. Dat is minder vermoeiend als met tong.

Ik krijg (tijdens betaalde seks) weleens aanwijzingen bij beffen. Mij wordt dan gevraagd om de tong te ontspannen i.p.v. aan te spannen. Een aangespannen tong is keihard en dus niet altijd aangenaam. Toen ik mijn tong ontspande nam ik een lichamelijke reactie van mijn sekspartner waar.

En het ligt eraan hoe snel een vrouw klaarkomt van beffen. Als het te lang duurt, wordt mijn tong moe, zonder dat ze opgewonden raakte.
World of Warcraft: Legion
quote:mort schreef op 04 oktober 2013 @ 15:50:

[...]

Pffffffftrek het je niet af
quote:jaakds schreef op 04 oktober 2013 @ 15:42:

Misschien doet ie wel iets met zijn tong dat wij niet weten... :-)Je weet nooit waar hij hem zoal insteekt.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:55:

Ik denk dat je tong moe wordt, als je hem te lang aanspant. Wat als je beft met slappe tong (brede, relatief korte tong) i.p.v. met aangespannen tong (smalle, lange tong)? Een truc die ik weleens tegenkom is niet de tong bewegen, maar je hoofd, dus met je hoofd knikken en je tong stilhouden. Dan beweegt je tong t.o.v. de vagina. Dat is minder vermoeiend als met tong.

Ik krijg (tijdens betaalde seks) weleens aanwijzingen bij beffen. Mij wordt dan gevraagd om de tong te ontspannen i.p.v. aan te spannen. Een aangespannen tong is keihard en dus niet altijd aangenaam. Toen ik mijn tong ontspande nam ik een lichamelijke reactie van mijn sekspartner waar.

En het ligt eraan hoe snel een vrouw klaarkomt van beffen. Als het te lang duurt, wordt mijn tong moe, zonder dat ze opgewonden raakte.Heeelaa dat is een goede tip. Ik doe daar mijn vooroordeel mee
quote:hans66 schreef op 04 oktober 2013 @ 15:57:

[...]

Je weet nooit waar hij hem zoal insteekt. Lololol
Jullie reacties zijn echt hartverdovend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven