Kut/plasser/doos/punani
dinsdag 3 december 2013 om 14:57
Hoe noem jij 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
donderdag 5 december 2013 om 14:45
ontplofte mol heb ik wel eens gehoord (niet van vriendinnen of over mezelf maar van een ex-collega....die vond dat zijn vrouw na de bevalling een ontplofte mol eraan over gehouden had....charmante vent he!)
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
vrijdag 6 december 2013 om 11:31
Blijkbaar zijn mijn vriend en ik hier erg creatief mee. Er zijn al aardig wat dingen voorbij gekomen (ook veel voor de grap): honingpotje, puddingbroodje, flamoes, mossel... en vast nog meer waar ik nu niet op kan komen.
Overigens worden hier ook kutje / pruimpje gebruikt.
Voor de zijne gebruik ik vaak het woord tsjoekeloeris, afgeleid van tampeloeris.
Overigens worden hier ook kutje / pruimpje gebruikt.
Voor de zijne gebruik ik vaak het woord tsjoekeloeris, afgeleid van tampeloeris.
vrijdag 6 december 2013 om 11:41
Tegen vriend: Kut.
Tegen de huisarts: Vagina.
Toen ik nog een klein meisje was: Spleetje.
Vriend gebruikt daarnaast ook graag de woorden: voorbibs, genotsgrot, flamoes, poes(je), natte vlaai, kruimelvlaai... (wanneer hij het over de kut in het algemeen heeft).
En zijn ding noemt hij erg graag Pilum (zie voor de echte betekenis van dit woord deze link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilum).
Tegen de huisarts: Vagina.
Toen ik nog een klein meisje was: Spleetje.
Vriend gebruikt daarnaast ook graag de woorden: voorbibs, genotsgrot, flamoes, poes(je), natte vlaai, kruimelvlaai... (wanneer hij het over de kut in het algemeen heeft).
En zijn ding noemt hij erg graag Pilum (zie voor de echte betekenis van dit woord deze link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilum).