Kut/plasser/doos/punani

03-12-2013 14:57 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe noem jij 'm?

En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .

Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
Kruis (mijn ex noemde het ook wel eens spleet of spleetje) ipv speeltje denk ik...;-)
Tum vind ik ook wel mooi en netjes eigenlijk.

(Omgekeerd mut(s)
Ontplofte marmot (na de bevalling)
Euromast
gewoon me kut he....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 03 december 2013 16:05 Mijn vriend noemt hem zijn totempaal.

Hahahahaha! Geweldig.

Ik doos.
quote:boerderijgeit028 schreef op 04 december 2013 @ 09:29:

Kalkoennek heb ik ook weleens gehoord.* ff gecheckt heeft en geen enkele overeenkomst ziet *
Mijn zoon zegt dat dat mijn piemel is. Beetje anders dan die van hem misschien, maar niettemin gewoon een piemel.
Mijn lauwe pruim :') Mijn poes, kut of vagina
Als ik het lief wil zeggen, is het gewoon d'r kut, kutje of flamoes.

Als ik tijdens de sex haar als slet wil aanspreken dan wordt het krater, de viskraam, d'r natte grot of haar dampende luchtverfrisser.
Zure sloot
Ik vraag mij altijd af bij dit soort topics, hoezo is dit relevant? Serieuze vraag hoor.
quote:globe80 schreef op 05 december 2013 @ 11:15:

Als ik tijdens de sex haar als slet wil aanspreken dan wordt het krater, de viskraam, d'r natte grot of haar dampende luchtverfrisser.Sexy!
Is broodje rosbief al genoemd? Die hoorde ik hier een keer.
Foef, flamoes en soms ook Fanny voor de grap! Met dank aan geordie shore
you are never fully dressed without a smile! :)
In bed: kut(je)

Vagina vind ik echt een vreselijk woord..

Piemel vind ik dan weer wel een leuk woord
ontplofte mol heb ik wel eens gehoord (niet van vriendinnen of over mezelf maar van een ex-collega....die vond dat zijn vrouw na de bevalling een ontplofte mol eraan over gehouden had....charmante vent he!)
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
cavia met open ruggetje
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Tegen vriend pussy, we spreken Engels met elkaar.

Tegen vriendinnen gewoon kut. Ik heb jeuk aan me kut bijv

Vagina vind ik zo een stom woord.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Sugarwalls en de penis een mushroom tip.
Ik zal wel weer afwijkend zijn hoor, maar Ik zeg nooit tegen iemand dat ik jeuk aan me mijn kut/vagina/flamoes/zuignap heb.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar komt dat Fanny eigenlijk vandaan? Hoorde het ook al in The Valleys en die Britse docu over schaamlipcorrecties.

Is dat gewoon wat kut in het Nederlands is?
Blijkbaar zijn mijn vriend en ik hier erg creatief mee. Er zijn al aardig wat dingen voorbij gekomen (ook veel voor de grap): honingpotje, puddingbroodje, flamoes, mossel... en vast nog meer waar ik nu niet op kan komen.

Overigens worden hier ook kutje / pruimpje gebruikt.

Voor de zijne gebruik ik vaak het woord tsjoekeloeris, afgeleid van tampeloeris.
Tegen vriend: Kut.

Tegen de huisarts: Vagina.

Toen ik nog een klein meisje was: Spleetje.

Vriend gebruikt daarnaast ook graag de woorden: voorbibs, genotsgrot, flamoes, poes(je), natte vlaai, kruimelvlaai... (wanneer hij het over de kut in het algemeen heeft).

En zijn ding noemt hij erg graag Pilum (zie voor de echte betekenis van dit woord deze link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilum).
quote:helianthe schreef op 05 december 2013 @ 14:15:

[...]

Sexy!

Tja als je zo'n ding goed bekijkt is het ook niet echt sexy. Een zweterige gleuf waar allerlei geuren en afscheiding uit komt.

Toch wil je d'r op als man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven