Kut/plasser/doos/punani
dinsdag 3 december 2013 om 14:57
Hoe noem jij 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
zondag 8 december 2013 om 00:38
Ik heb "gewoon" een piemel.
Mijn dochter (8) heeft een vagina en mijn zoon (9) ook een piemel.
Hij heeft zelf zijn piemel wel een naam gegeven (geen idee waarom of hoe hij er op is gekomen).
Zijn piemel heet Bartje. En als hij stijf is BART...... Zo heeft hij het echt zelf gezegd.....
Vrienden van mij hadden voor hun dochters de naam kruisje gekozen. Hun zoon had wel een piemel.
Maar kruisje voor meisjes vind ik het toch niet helemaal.....
Gewoon vagina. Als je bij een jongen piemel zegt.
En tja in een geile bui kan het natuurlijk bij je partner van alles worden.....
Genoeg voorbeelden voorbij zien komen (om geil van te worden ).
Mijn dochter (8) heeft een vagina en mijn zoon (9) ook een piemel.
Hij heeft zelf zijn piemel wel een naam gegeven (geen idee waarom of hoe hij er op is gekomen).
Zijn piemel heet Bartje. En als hij stijf is BART...... Zo heeft hij het echt zelf gezegd.....
Vrienden van mij hadden voor hun dochters de naam kruisje gekozen. Hun zoon had wel een piemel.
Maar kruisje voor meisjes vind ik het toch niet helemaal.....
Gewoon vagina. Als je bij een jongen piemel zegt.
En tja in een geile bui kan het natuurlijk bij je partner van alles worden.....
Genoeg voorbeelden voorbij zien komen (om geil van te worden ).
zondag 8 december 2013 om 01:29
zondag 8 december 2013 om 09:55
Wel irritant voor het andere geslacht dat wat de 1 normaal vindt, de ander smerig vindt en waar de 1 geil van wordt knapt de ander op af. En je weet het nooit voordat je het gezegd hebt! mijn schoonmoeder zegt altijd fluf, dat is toch geen woord? Andere kinderen/juffen ed moeten maar raden dat het over de vagina gaat als je een fantasienaam verzint, zoals tum, fluf of foef. Ik zeg eigenlijk altijd vagina of plasser (tege n kleine kinderen, maar ze weten ook dat het eigenlijk vagina heet)
Een lastigere: De clitoris! Hoe heet dat en waar is het voor? Leg je dat uit aan je kinderen en op welke leeftijd? Ik ga niet klitje of kittelaar zeggen (brrrr!), maar clitoris vinden ze een moeilijk woord en vergeten ze steeds. Jongste zegt gewoon: Mijn kleine piemeltje
Een lastigere: De clitoris! Hoe heet dat en waar is het voor? Leg je dat uit aan je kinderen en op welke leeftijd? Ik ga niet klitje of kittelaar zeggen (brrrr!), maar clitoris vinden ze een moeilijk woord en vergeten ze steeds. Jongste zegt gewoon: Mijn kleine piemeltje
zondag 8 december 2013 om 10:19
Ik tegen m'n vriend en sommige vriendinnen 'punaner' komt van punani af en heb ik ooit met vriend samen ergens gehoord (southpark?) dus dat is als een grapje overgenomen en gebruik het nu best vaak..
'Moet wel even m'n punaner scheren' of 'kriebel aan m'n punaner!'
Als het wat serieuzer is gewoon 'kut' (hangt er vanaf wat er is, laatst gesneden met scheren en toen vroeg ik wel of hij even naar m'n kut wou kijken of t ernstig was)
Bij dokter 'vagina'
En in bed... Hmm, weet ik eigenlijk niet. We zijn niet heel erg van de dirty talk op die manier.
We zijn veel te klef en zeggen alleen maar dat we elkaar lief en leuk vinden haha.
'Moet wel even m'n punaner scheren' of 'kriebel aan m'n punaner!'
Als het wat serieuzer is gewoon 'kut' (hangt er vanaf wat er is, laatst gesneden met scheren en toen vroeg ik wel of hij even naar m'n kut wou kijken of t ernstig was)
Bij dokter 'vagina'
En in bed... Hmm, weet ik eigenlijk niet. We zijn niet heel erg van de dirty talk op die manier.
We zijn veel te klef en zeggen alleen maar dat we elkaar lief en leuk vinden haha.
Internagelaktisch