Kut/plasser/doos/punani
dinsdag 3 december 2013 om 14:57
Hoe noem jij 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
En verschilt dat nog afhankelijk van tegen wie je het hebt? Kan me zo voorstellen dat je bij je kinderen een nette term zoals 'plasser' of 'vagina' gebruikt, maar het tegen je partner niet hebt over je 'natte geile plasser' .
Bij mannen is het vaak vrij simpel, 'piemel' of 'penis' en zo wordt ie dan tegenover iedereen genoemd. Je hoort ook wel andere benamingen, maar bij het vrouwelijke geslachtsdeel heb ik al de meest bizarre namen voorbij horen komen. En er is volgens mij ook niet een naam die echt het meest 'gangbaar' is, zoals 'piemel' bij mannen. Dus ben ik wel eens nieuwsgierig: hoe noemen jullie 'm?
dinsdag 3 december 2013 om 16:30
quote:boerderijgeit028 schreef op 03 december 2013 @ 16:28:
[...]
Ja flamoes gebruiken wij ook, is dat nou typisch Rotterdams Cateautje?
Weet ik niet, zou kunnen.
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/flamoes
Ik ga overigens uit van flam en niet fla en dan is het terug te voeren op vuur.
[...]
Ja flamoes gebruiken wij ook, is dat nou typisch Rotterdams Cateautje?
Weet ik niet, zou kunnen.
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/flamoes
Ik ga overigens uit van flam en niet fla en dan is het terug te voeren op vuur.
dinsdag 3 december 2013 om 16:40
Afhankelijk van de gesprekspartner en locatie meestal foef, soms vagina, doos, 'down under', poes of bij hoge uitzondering kut. 'Kutje' vind ik overigens het meest libidokillende woord wat een man tegen me zou kunnen zeggen. Verbaas me er dus over dat veel mensen die wel in bed gebruiken
.
Voor een toekomstige dochter zou ik foef gebruiken. Het is namelijk geen plasser, kut vind ik wat grof en met negatieve bijklank en vagina is een moeilijk en officieel woord. Foef is duidelijk, kort maar heeft ook iets liefs, net als piemel. Bij de dokter gebruik je dan vagina danwel penis.
Voor een toekomstige dochter zou ik foef gebruiken. Het is namelijk geen plasser, kut vind ik wat grof en met negatieve bijklank en vagina is een moeilijk en officieel woord. Foef is duidelijk, kort maar heeft ook iets liefs, net als piemel. Bij de dokter gebruik je dan vagina danwel penis.
dinsdag 3 december 2013 om 23:34