laag libido van mijn kant
zaterdag 15 maart 2014 om 19:06
quote:char7 schreef op 15 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Zijn manier van laten merken dat hij zin heeft is anders totaal niet uitnodigend. Vanuit het niets mijn kruis pakken of mijn borsten. Ja heel sexy.
.
Oh, hij is eigenlijk een grote hork. Dáár komt het allemaal door.
Dat klopt dan niet helemaal met dit
Ons seksleven is zeker aan het begin heel goed geweest, we hebben altijd prima kunnen communiceren over hoe en wat we wilden en lekker vonden....
Mijn vriend is heel lief ....
[...]
Zijn manier van laten merken dat hij zin heeft is anders totaal niet uitnodigend. Vanuit het niets mijn kruis pakken of mijn borsten. Ja heel sexy.
.
Oh, hij is eigenlijk een grote hork. Dáár komt het allemaal door.
Dat klopt dan niet helemaal met dit
Ons seksleven is zeker aan het begin heel goed geweest, we hebben altijd prima kunnen communiceren over hoe en wat we wilden en lekker vonden....
Mijn vriend is heel lief ....
zaterdag 15 maart 2014 om 20:59
@single-lady Ik hoef het niet uit te leggen, dus als het om een rel gaat kun je die vergeten.
Ik heb goed nieuws! Mijn inspanningen vandaag hebben zijn vruchten afgeworpen.
Het gekke is, als ik eenmaal die eerste stap heb gezet en er gaat echt iets gebeuren dan ben ik weer helemaal de oude ik en durf ik weer alles.
Ik ben écht van plan om hier aan te werken want ik weet ook dondersgoed dat ik bij wijze van spreken morgen weer in mijn ik-heb-geen-zin ritme kan zitten.
Ik heb dit ook tegen hem gezegd en hij zegt dat we het samen gaan doen, hij helpt me dus een beetje. Als ik weer niet de eerste stap durf te zetten dan doet hij het en ik heb mezelf beloofd dat als ik geen zin heb, ik zin maak.
Ik heb goed nieuws! Mijn inspanningen vandaag hebben zijn vruchten afgeworpen.
Het gekke is, als ik eenmaal die eerste stap heb gezet en er gaat echt iets gebeuren dan ben ik weer helemaal de oude ik en durf ik weer alles.
Ik ben écht van plan om hier aan te werken want ik weet ook dondersgoed dat ik bij wijze van spreken morgen weer in mijn ik-heb-geen-zin ritme kan zitten.
Ik heb dit ook tegen hem gezegd en hij zegt dat we het samen gaan doen, hij helpt me dus een beetje. Als ik weer niet de eerste stap durf te zetten dan doet hij het en ik heb mezelf beloofd dat als ik geen zin heb, ik zin maak.
zaterdag 15 maart 2014 om 21:30
Je kan, als het begin /initiatief nemen lastig is, het ook gewoon vast op de agenda zetten. Klinkt a-romantisch, maar voor mij werkt het wel. We weten allebei dat we op een bepaalde dag van de week iig seks hebben, ik hoef geen drempel over ( wat ik volgens mij bij jou ook lees) en manlief is er ook minder mee bezig de rest van de week. Wij hebben jaren op gemiddeld 1x per maand (of minder) gezeten.. Vooral voor manlief erg frustrerend..