laag libido van mijn kant

15-03-2014 01:18 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!
Als deze week zo'n week is dat je veel zin hebt, begrijp ik niet dat je dat dan niet al eerder aan hem laat merken.

Dan heeft hij ook even de tijd om (weer) op gang te komen, hopelijk nog in je 'veel-zin-week'.
The slower the 4play the more u want it
Trek een spannend setje uit de kast, je hoogste hakken aan en zeg in de deuropening; ik mis je!

(oid)
Precies. Communiceer naar elkaar wanneer jij in je "zin week" zit, misschien kan hij dan ook wat initiatief nemen als jij dat zo lastig vind. Dat initiatief nemen is voor hem dan ook gemakkelijker, omdat hij weet dat je ook zin hebt. En soms moet je ook even bezigzijn voordat de passie losbalosbarst. Een beetje zin maken kan soms heel nuttig zijn
"Ik ga naar bed, kom je mee?" "Nee" "Oh jammer, daar hoopte ik op."

Maar snapt je vriend dit?

Ik zou er minstens m'n topje voor omhoog moeten trekken voordat mijn man een link zou leggen tussen deze zin en seks.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2014 10:44
Reden: troll
% gewijzigd
13 jaar ?

Ga jij eens even snel slapen met de handjes boven de dekens... en je mag terugkomen als je 18 bent.
Gefeliciteerd hoor jongen
Dit klinkt weer als een jezelf aangepraat libido probleem.

Als George Clooney, Bratt Pitt, Johny Depp, Leonardo di Caprio wat zijn de lekkere mannen van nu, ik volg het niet allemaal meer dus vul zelf maar in . . . . je had gebeld met de tekst ik ben in dit of dat hotel: kom je even langs schatje, dan had je waarschijnlijk gevlogen.

Wat verwacht je nou. Als je zelf machtsspelletjes qua seks gaat spelen (3 maanden geen seks is belachelijk) en hem niet geeft wat hij nodig heeft op zijn tijd, dan kaats hij de bal terug wanneer hij dat kan als jij een keertje zin hebt.

Allemaal machtsspel. Logisch toch. En jij verwacht zeker ook nog dat hij die drie maanden je uiteraard trouw moet blijven?

Investeer in je Seks relatie. Een relatie zonder seks of heel weinig is in mijn ogen Geen goede relatie. Dat heeft meer weg van een Broer Zus gehalte.

Ik ben ook al 17 jaar met dezelfde en ik heb ook niet altijd zin, maar als ik 3 weken geen seks heb gehad, dan maak ik zin. . .

Ik stap b.v. onder de Douche als meneer staat te douchen.

Kinderen bij zijn zus, als meneer thuis komt begroet ik hem met een schort voor, net staan koken. . . .Als ik mijn omdraai ziet hij mijn welgevormde achterwerk (naakt)

Ik kan zoveel voorbeelden opnoemen!

Wij hebben dit ook wel eens besproken. Over het machtsspel van het ontnemen van seks!

Zo hebben wij dit opgelost!

Met een Wildcard!

Een Echt Kaartje (bij het uitdelen van de kaart was het ook raak maar dat terzijde)

1 X per jaar kan degeen die wil zijn wildcard trekken: en of je nou geen zin hebt, te moe of te lui bent, kramp in je linker teen hebt, hoofdpijn, buikpijn, iemand is net begraven . . .weet ik veel.

De ander Maakt Zin! En Echt zin, niet Spelen!

Werkt bij ons wonderwel goed! Het gevoel dat jij een Veto recht hebt!
Oh, dus als jij geen zin hebt is het 'nee', maar als hij een keer nee zegt is het ook niet goed. Bijzonder.

Ik zou zeggen, máák eens zin. Is gezelliger voor jou en je man. Want dit gaat doodlopen, dat snap je zelf vast ook wel.
Hoi Char7,

Ik zit in dezelfde situatie, maar dan van de andere kant.

Als ik jou was zou ik hem niet ineens proberen te verleiden in lingerie oid, als ik de situatie een beetje goed in schat is hij dat punt (ook al) voorbij.

Mijn tip, probeer langzaam en opbouwend weer met seks bezig te zjn. Zoen hem eens wat intenser, probeer hem over te halen een erotische film te kijken etc. Met andere woorden, laat zien dat je interesse in seks weer terug begint te komen. Dan kan hij hier in mee gaan, want ook zijn interesse in seks is weg.

Ineens van nul naar 100 werkt niet!
Een whatsappje sturen waaruit blijkt dat je zin hebt valt niet in de categorie 'initiatief nemen'. Initiatief nemen is je borsten tegen hem aandrukken en zijn hand pakken om hem in je broekje te laten voelen hoe nat je bent, terwijl je hem diepe tongzoenen geeft, waarna je zijn broek losmaakt.

Jouw vriend voelt zich niet meer gewild. Dat is wat je moet veranderen. Dat is minstens net zo belangrijk als de frequentie van jullie vrijpartijen.
Jullie kunnen helemaal niet communiceren!

Als je zin hebt moet je dat natuurlijk niet in het flauwste middel van deze tijd,de WhatsApp,laten weten.

Dan kruip je lekker tegen hem aan en begin je met zoenen.

En de zin,ik ga naar bed kom je ook vind ik persoonlijk ook niet heel erotiserend of geil te noemen

Verder ben ik het met sommige mensen hier ook wel eens,soms moet je gewoon even zin maken. Als ik geen zin heb en mijn vriend begint zijn paringsdans :-)

komt de zin vanzelf wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh, en ter aanvulling: doe dat niet wanneer hij z'n fovoriete TV-serie zit te kijken. Je hebt 'seks met zijn vriendin' zelf effectief een lage plek op zijn prioriteitenlijst gegeven, dus je zult jezelf naar hem moeten schikken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2014 10:46
Reden: troll
% gewijzigd
quote:msappi1 schreef op 15 maart 2014 @ 09:15:

iedereen gelijk flippen ik verzon gwn een verhaal om te kijken hoe mensen op deze site reageren,

Oh trouwens wel goeie siteWe moeten oppassen dat deze 'goeie site' zo blijft...
Ik denk inderdaad een machtsspel want je was heel duidelijk. Je kan nog duidelijker zijn door hem aan te raken maar ook dan kan je afwijzing verwachten uit wraak.

Misschien heeft ie daar al een ander voor?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nou, poeh, dat was schrikken en bijzonder origineel, 'msappi'. Veel,plezier verder in je fantasiewereld.
Je hebt hem keer op keer afgewezen....dat doet natuurlijk wat met zijn eigenwaarde. Nu heb je die afwijzing zelf een keertje (in lichte maten) mogen ervaren.

Misschien een idee om naar een seksuoloog te gaan? Die kan jullie misschien wat handvaten geven om weer een gezond seksleven op te bouwen.

Sterkte!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Bedankt voor de reacties.

Misschien is het onbewust wel machtsspel, ik heb geen idee.

Ik snap ook goed dat dit voor niemand leuk is. Maar ik vind het heel lastig om de dingen te doen die jullie als voorbeeld geven, in mijn fantasie doe ik het wel, maar in het echt ben ik een watje.

Bang om voor schut te staan denk ik.

Een ander heeft hij niet, dat weet ik zeker ;)

Ik ga mijn best maar doen vandaag ;)
Hoi, wat een moeilijke situatie hebben jullie laten groeien, maar gelukkig zie jij het probleem en ben je bereid eraan te werken! Anders zou jullie relatie er wel eens aan kapot kunnen gaan. Net als lady-aurora denk ik dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om professionele hulp in te roepen. Als je de zaken met hulp van een deskundige hebt kunnen uitspreken, heb je een betere kans samen weer op een lijn te komen. Want al die afwijzing heeft pijn gedaan, daar kan je op een gegeven moment niet zomaar meer overheen stappen. Ik zou je vriend vragen of hij samen met jou wil werken aan een nieuw begin van jullie seksleven. Niet teveel fixeren op hoe het vroeger was, dat is voorbij en het zal nu anders worden, maar misschien zelfs beter. Als er genoeg liefde is, kan het! Succes!
UHm, je weet toch hopelijk wel dat seks niet in bed hoeft hè?

Eerst maak je je man kopschuw door maanden lang afwijzing en nu wll je eigenlijk een soort "film" relatie waarin hij je hartstochtelijk kust en je mee naar boven sleept door jouw appje.

Maar dat gedrag heb je hem afgeleerd. Dit is geen machtspel, maar hij is de afwijzingen beu en kopschuw gemaakt door jou. Hij mag blijkbaar niet eens meer laten merken dat hij zin heeft of proberen jou over te halen door te beginnen met iets en dan te kijken of je toch nog zin krijgt.

quote:Mijn vriend is heel lief en weet nu dat als ik zeg nee ik wil niet dan wil ik ook niet.

Soms krijg je pas zin als je begint met vrijen. Maar die deur heb jij dicht gegooid.

Maak je nu niet wijs dat het allemaal aan hem ligt. Dat hij een machtsspel speelt, want dan leg je de verantwoordelijkheid voor een goede seksuele relatie wéér bij hem. Jij hebt daar zelf een grote rol in gespeeld.

Dus moet je zelf aan de bak. Interesse tonen doe je door lichamelijk contact. Er is geen man die het niet snapt als jij begint met kussen en aanraken.
Waar ben je bang voor met de voorbeelden die je gegeven zijn? Wat is nu het ergste dat er zou kunnen gebeuren?
Wat single-lady zegt.
quote:single-lady schreef op 15 maart 2014 @ 12:23:

Hij mag blijkbaar niet eens meer laten merken dat hij zin heeft of proberen jou over te halen door te beginnen met iets en dan te kijken of je toch nog zin krijgt.

Maak je nu niet wijs dat het allemaal aan hem ligt. Dat hij een machtsspel speelt, want dan leg je de verantwoordelijkheid voor een goede seksuele relatie wéér bij hem. Jij hebt daar zelf een grote rol in gespeeld.

Zijn manier van laten merken dat hij zin heeft is anders totaal niet uitnodigend. Vanuit het niets mijn kruis pakken of mijn borsten. Ja heel sexy.

En als je goed had gelezen heb ik ook al gezegd dat het niet aan hem ligt, en dat het bij mij begonnen is.

Maar goed, zoals ik al zei ik ga weer meer mijn best doen, wilde alleen even mijn hart luchten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven