Laag libido

27-02-2020 23:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik aan de pil ben ligt mijn libido onder nul. Best vervelend voor mijn vriend.
Wat zou ik kunnen proberen om dit weer omhoog te krijgen?
Als ik seks heb is dit eigenlijk altijd omdat mijn vriend dit wilt. In een relatie moet je geven en nemen dus ik zou het van mezelf vrij egoïstisch vinden moest ik hem dat plezier afnemen. Ik zou het alleen wél leuker vinden moest ik het zelf ook met veel zin doen.
Groetjes Maxime
Stoppen met de pil en een alternatief zoeken? Of is dat te makkelijk?
Vragen of je vriend aan de pil wil en jij weer stoppen met dat ding.
Zo schiet de pil wel een beetje z’n doel voorbij.... Andere anticonceptie proberen?
Alle reacties Link kopieren
Kikkertje79 schreef:
27-02-2020 23:23
Zo schiet de pil wel een beetje z’n doel voorbij.... Andere anticonceptie proberen?
Juist niet! Ze wil toch niet zwanger worden. :proud:
Ja en?
Inderdaad andere anticonceptie proberen of als je liever toch de pil hebt zou je een andere pil kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Andere soort merkpil daar zou het ook aan kunnen liggen, of teunisbloem dat scheen te werken bij mij.

Bij de bekende winkelketens verkopen ze supplementen speciaal voor vrouwen.
Misschien ligt er een verband met pil/ vitamine te kort.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Stop met die pil. Het is toch voor jezelf ook veel leuker om opgewonden te zijn ipv dat het een moetje is.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
27-02-2020 23:02
Stoppen met de pil en een alternatief zoeken? Of is dat te makkelijk?
Dat lijkt me ook het meest voor de hand liggend. Overigens zou ik geen seks willen met een partner die er niet van geniet maar het alleen voor mij zou doen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ben nu een tijdje pil “af”, meer met de reden om een kindje te maken, maar had ook een bedroevend laag libido en ben nu benieuwd wat er gebeurd.
Tot zover nog weinig...
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel een béétje een inkoppertje hè?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven