lapdance en striptease

16-07-2012 12:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het heel leuk en spannend vinden om een lapdance en striptease te geven aan mijn vriend. Maar hoe doe ik dit? Ik vind het misschien wel leuk om wat liedjesfragmenten aan elkaar te maken. Ik zit te denken aan de standaard stripliedjes zoals I'm to sexy for... en you can leave your had on. Maar wil graag meer liedjes!

Ik heb al even gegoogeld en oude topics gelezen, maar kan daar niet vinden wat ik zoek. Dus, wie wil mij helpen?

Wat zijn de do's en don'ts tijdens een lapdance?

Welke muziekjes zijn leuk?

Wat doe je aan? (daar heb ik natuurlijk ook wel een idee bij, maar misschien hebben jullie nog leuke nieuwe ideeën!)

En grappige ervaringen en verhalen zijn natuurlijk ook van harte welkom!
http://www.youtube.com/watch?v=PGc9n6BiWXA
1) ik heb geeen idee! zocht precies na hetzelfde.

2) muziek.. tsja Trey songz bijvoorbeeld. Of euh.. voor de grap missschien wel i'm sexy and i know it?

3) Ja wat doe je aan haha.. een té, over de top sexy lingerie setje? met een strikje om je been? of gewoon een sexy rokje zónder slipje & een doorschijnend topje?

4) Ik heb nóg geen ervaring haha.

SUCCES!
Wow, geweldige clip van Beyonce!
quote:spruitje01 schreef op 16 juli 2012 @ 13:19:

Wow, geweldige clip van Beyonce!Vind ik ook .
Tek time you gon fine ants belly
Weet je vriend dat je dit wil doen of is het een verassing? Qua kleding iets wat makkelijk uitkan.
Tek time you gon fine ants belly
Goede clip ja! Geeft wel inspiratie!

Haha, het is een verrassing voor mijn vriend. Maar ik twijfel er niet aan dat hij het geweldig zal vinden!

Ik heb al een aantal nummers gedownload om er zelf een combinatie van te maken.

Ik wil als grapje U can't touch this van MC Hammer ertussen doen, denk dat dat wel leuk is om het wat minder serieus te maken. Maar ja, dan moet ik daarna wel weer terug naar de 'gewone' stripmuziek. Ben benieuwd hoe het wordt!

Ik denk in kleding aan een zwart of rood rokje met een blouse of een zwart jurkje met een netpanty eronder. Mooie high heels en rode nagellak en oorbellen. Lijkt me wel sexy. Niet gemakkelijk om uit te trekken, die netpanty... Maar misschien dat mijn vriend er wel mee kan helpen als ik mijn voet op z'n schoot zet ofzo.
Zorg dat je kleding makkelijk uit kan, ritsen of drukknoopjes. en hoe denk je sexy uit een netpanty te stappen? ik denk dat een paar kousen handiger is. (Of gewoon blote benen)

Maak veel oogcontact, doe iets niet gelijk uit maar verberg borsten en billen nog eerst met de kleding (teasen) Draai bv je rug naar hem toe als je je bh los maakt en hou die bh los als je je omdraait nog even voor je voor je hem wegwerpt.

ergens uit stappen is vaak lastig, vaak blijft het aan schoenen hangen, beter is als je een rokje dus geheel kan afritsen of een strik kan losmaken aan de zijkanten, Moet je toch uitstappen probeer dan met rechte benen het naar je enkels te brengen en stap dan alleen met je voeten eruit. Leuk is het om eerst de rand van je string even te laten rond "dansen" rond je heupen door je vingers er achter te haken en de band wat rond je heupen en billen te draaien.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Pfff... Ik heb een aantal fragmenten uit van die voornamelijk wat oudere liedjes achter elkaar gezet. Het is hilarisch! Het lijkt eerder een parodie op muziek voor een sexy lapdance...
Private Dancer van Tina Turner?
http://www.youtube.com/watch?v=nmP5CBiFigo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven